Firmowe
Stan: Nowe
Marka: Merida
Kolor: Szary
Amortyzacja: Przód
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Materiał ramy: Aluminium
Opis
Zapraszamy do naszego sklepu Supersportowy.pl w Poznaniu, w którym specjalizujemy się w sprzedaży najlepszych marek rowerowych na rynku. Każdemu Klientowi profesjonalnie dopasujemy sprzęt pod jego konkretne wymagania, gabaryty oraz oczekiwania. Na miejscu posiadamy znacznie więcej sprzętu niż prezentujemy na OLX. Istnieje możliwość wysyłki pod wskazany adres oraz wystawienie paragonu fiskalnego bądź faktury VAT. Oferujemy leasing oraz promocyjne raty 0%. Prowadzimy profesjonalny serwis rowerów zwykłych, elektrycznych, zawieszeń oraz sprzętu zimowego wszystkich marek.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub odwiedzenia strony www.supersportowy.pl.
Sklep stacjonarny znajduje się w Poznaniu przy ulicy Umultowskiej 32. Pracujemy w godzinach 10-19 (poniedziałek-piątek) oraz 10-16 (sobota).
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili.
Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie.
Sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida.
Big.Nine 200 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań.
Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras.
Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, odpowiedni zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 1 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm.
Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275.
W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon.
Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
* NOWOCZESNA GEOMETRIA
Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-milimetrowy reach, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej, 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-milimetrowy mostek (eBig.Nine). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagane trasy.
* TECHNOLOGIA BOOST
Wszystkie karbonowe wersje Big.Nine i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i - w wielu modelach -także w przednim kole. 148-milimetrowy standard piast z tyłu i 110-milimetrowy z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.
* SMART ENTRY
Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
* GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ
Wszystkie modele Big.Nine aż do wersji 100 mają 30,9-milimetrową sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.
* NOWA RAMA BIG NINE TFS
Rama Big.Nine TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.
* KARBONOWA SZTYCA S-FLEX
Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Producent nadał jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.
DOSTĘPNE ROZMIARY:
- S
- XL
- XXL
SPECYFIKACJA:
KOLOR: Anthracite (black)
RAMA: BIG.NINE TFS III
WIDELEC: Suntour XCR32 LOR
HAMULEC PRZÓD: Tektro M275
HAMULEC TYŁ: Tektro M275
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano RT10
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT10
STERY: MERIDA M2345
KIEROWNICA: MERIDA EXPERT CC
MOSTEK: MERIDA COMP CC
ROZMIAR MOSTKA: S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
CHWYTY KIEROWNICY: MERIDA COMP EC
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore M5120 Shadow+
MANETKA TYŁ: Shimano Deore M4100
SZTYCA: MERIDA COMP CC
OBEJMA PODSIODŁOWA: MERIDA COMP QR
SIODŁO: MERIDA COMP SL
PEDAŁY: VP VPE-891
ŁAŃCUCH: KMC X10
MECHANIZM KORBOWY: Shimano Deore M5100
KASETA/WOLNOBIEG: Shimano Deore M4100
KORBA: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
PIASTA PRZÓD: Shimano TX505
PIASTA TYŁ: Shimano TX505
OBRĘCZ: MERIDA COMP CC
SZPRYCHY: Black stainless
OPONA PRZÓD: Maxxis Ikon
OPONA TYŁ: Maxxis Ikon
DĘTKI: Ultralite - 29
MAKSYMALNA DOPUSZCZALNA WAGA (ROWER + ROWERZYSTA + BAGAŻ): 135 kg
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
Inne modele i marki rowerów oferujemy w osobnych ogłoszeniach.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub odwiedzenia strony www.supersportowy.pl.
Sklep stacjonarny znajduje się w Poznaniu przy ulicy Umultowskiej 32. Pracujemy w godzinach 10-19 (poniedziałek-piątek) oraz 10-16 (sobota).
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili.
Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie.
Sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida.
Big.Nine 200 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań.
Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras.
Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, odpowiedni zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 1 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm.
Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275.
W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon.
Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
* NOWOCZESNA GEOMETRIA
Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-milimetrowy reach, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej, 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-milimetrowy mostek (eBig.Nine). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagane trasy.
* TECHNOLOGIA BOOST
Wszystkie karbonowe wersje Big.Nine i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i - w wielu modelach -także w przednim kole. 148-milimetrowy standard piast z tyłu i 110-milimetrowy z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.
* SMART ENTRY
Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
* GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ
Wszystkie modele Big.Nine aż do wersji 100 mają 30,9-milimetrową sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.
* NOWA RAMA BIG NINE TFS
Rama Big.Nine TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.
* KARBONOWA SZTYCA S-FLEX
Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Producent nadał jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.
DOSTĘPNE ROZMIARY:
- S
- XL
- XXL
SPECYFIKACJA:
KOLOR: Anthracite (black)
RAMA: BIG.NINE TFS III
WIDELEC: Suntour XCR32 LOR
HAMULEC PRZÓD: Tektro M275
HAMULEC TYŁ: Tektro M275
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano RT10
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT10
STERY: MERIDA M2345
KIEROWNICA: MERIDA EXPERT CC
MOSTEK: MERIDA COMP CC
ROZMIAR MOSTKA: S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
CHWYTY KIEROWNICY: MERIDA COMP EC
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore M5120 Shadow+
MANETKA TYŁ: Shimano Deore M4100
SZTYCA: MERIDA COMP CC
OBEJMA PODSIODŁOWA: MERIDA COMP QR
SIODŁO: MERIDA COMP SL
PEDAŁY: VP VPE-891
ŁAŃCUCH: KMC X10
MECHANIZM KORBOWY: Shimano Deore M5100
KASETA/WOLNOBIEG: Shimano Deore M4100
KORBA: 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
PIASTA PRZÓD: Shimano TX505
PIASTA TYŁ: Shimano TX505
OBRĘCZ: MERIDA COMP CC
SZPRYCHY: Black stainless
OPONA PRZÓD: Maxxis Ikon
OPONA TYŁ: Maxxis Ikon
DĘTKI: Ultralite - 29
MAKSYMALNA DOPUSZCZALNA WAGA (ROWER + ROWERZYSTA + BAGAŻ): 135 kg
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
Inne modele i marki rowerów oferujemy w osobnych ogłoszeniach.
ID: 792541967
xxx xxx xxx