Prywatne
Stan: Nowe
Opis
marek mazur - marketing polityczny. studium porównawcze
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 358
Stan: idealny (nieczytana) - jedynie z tyłu mała naklejka informująca o funduszu UE, z którego finansowano zakup książki. Myślę, że bez trudu można ją usunąć, ale pozostawiam to nabywcy.
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 358
Stan: idealny (nieczytana) - jedynie z tyłu mała naklejka informująca o funduszu UE, z którego finansowano zakup książki. Myślę, że bez trudu można ją usunąć, ale pozostawiam to nabywcy.
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
ID: 915205092
xxx xxx xxx
Dodane 29 kwietnia 2024
marek mazur - marketing polityczny. studium porównawcze pwn
Tylko przedmiot
18 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja