Prywatne
Stan: Używane
Opis
KONSOLA PS3 320GB ZESTAW OKABLOWANIE
Stan konsoli jest bardzo dobry.
100 % sprawna.
SPRZEDAŻ W ZESTAWIE:
KONSOLA PS 3, PILOT
PAD x 1, OKABLOWANIE
Specyfikacja PS3
Procesor
Centralną jednostką obliczeniową konsoli jest procesor Cell
opracowany wspólnie przez firmy IBM, SONY i TOSHIBA
Składa się on z głównego 64-bitowego procesora PowerPC
tzw. "Power Processing Element" lub PPE
Oraz ośmiu rdzeni typu "Synergistic Processing Elements" - SPES
Do użytku w grach pozostanie sześć rdzeni siódmy rdzeń jest deaktywowany, by usprawnić produkcję
w przypadku gdy procesor opuści taśmę produkcyjną z niesprawnym
jednym rdzeniem, może być użytkowany jako w pełni funkcjonalny
ósmy rdzeń zarezerwowano do obsługi systemu operacyjnego konsoli
Każdy rdzeń taktowany jest zegarem 3,2 GHz
PPE
kontroler koordynujący pracę rdzeni SPE
512 kb pamięci podręcznej L2
32 kb pamięci podręcznej L1 dla instrukcji oraz 32kb dla danych jednostka wektorowa VMX
dwie operacje na cykl zegara przy podwójnej precyzji
osiem operacji przy pojedynczej precyzji
SPE
rdzenie typu RISC z 128-bitowymi instrukcjami SIMD
(optymalizacją do wykonywania tych samych operacji na dużych ilościach danych)
zoptymalizowane pod kątem obliczeń wektorowych
(jak przetwarzanie grafiki w grach i dekodowanie sygnału wideo)
kosztem ograniczonego zestawu instrukcji
wydajne przy możliwej paralelizacji zadań
(gdy obliczenia dają się możliwie równomiernie rozłożyć między poszczególne rdzenie)
mało wydajne w obliczeniach wymagających przewidywania rozgałęzień
po 256 kb lokalnej pamięci dla każdego rdzenia na instrukcje oraz dane
Karta graficzna - RSX
Zaprojektowana przez firmy NVIDIA i Sony
Jej osiągnięcia można porównać do układu graficznego:
6800 Ultra w trybie SLI - 2x 6800 Ultra lub do jednej 7900 GTX
Jądro zbudowane z 300 mln tranzystorów - taktowanie 550 MHz
Wydajność zmiennoprzecinkowa - 1.8 TFlops
Pojedyncze wyjście wysokiej rozdzielczości - do 1080p
Programowalne - szeregowe potoki cieniowania
256 mb własnej pamięci RAM dla grafiki
24 jednostki Pixel Shaders i 8 Vertex Shaders
Pamięć operacyjna
256 mb XDR DRAM pamięci systemowej - Rambus
Taktowanej z częstotliwością procesora - 3,2 ghz o przepustowości 25,6 gb/s
256 mb GDDR3 pamięci graficznej - taktowanej z częstotliwością 700 mhz o przepustowości 22,4 gb/s
Wydajność
W terorii Ps3 jest w stanie wykonać blisko 2 biliony operacji zmiennoprzecinkowych na sekundę
2 TFLopsy - Składa się na nie 1.8 TFLopsów karty graficznej RSX
Oraz około 200 GFLopsów procesora Cell
W obliczeniach wymagających pojedynczej precyzji oraz 15 GFLopsów przy podwójnej
Dźwięk
możliwosc dekodowania Dolby Digital 5.1 - DTS
Pamięć masowa
Blue Ray - Ps3 2xBD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE
DVD - Ps2 8 x DVDROM - Ps3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
CD - PSX 24 x CDROM - Ps2 CD-ROM, CD-DA, CDDA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid
CD layer SACD HD, DualDisc, DualDisc (dźwięk), DualDisc (DVD)
w zależności od wersji dysk 20 gb, 60 gb lub 80 gb - z możliwościa zmiany na dowolny inny
kombatybilność z dowolnymi dyskami 2,5 cala
Komunikacja
Ps3 oferuje następujące możliwosci komunikacji: Bluetooth 2.0
Porty USB 2.0 - 4 z przodu
IEE 802,11 b/g Wi-Fi
(do łączenia się z PSP - brak w wersji z 20 gb dyskiem)
Gigabit Ethernet - 1 gniazdo
Slot Standard/Duo oraz standard/mini Memory Stick
(brak w wersji z 20 GB dyskiem)
CompactFlash - slot Type I oraz Type II
(brak w wersji z 20 GB dyskiem)
sieć IP
Slot na dysk 2,5 cala o pojemności 20 gb lub 60 gb - 2.5 serial ATA
Audio/Video - Rozdzielczości:
480i (SD), 480p (ED), 720p (HD Ready), 1080i (HD), 1080p(Full HD)
Wyjście HDMI dające możliwość wyświetlania obrazu 1920 x 1080 bez przeplotu
wyjście optyczne audio (S/PDIF)
Różne wyjścia analogowe
Standardy
Inaczej niż w przypadku PSX oraz Ps2
Sony udostępniło API i technologie potrzebne do tworzenia aplikacji na tę platformę
Lista otwartych standardów wybranych przez Sony:
Cg - podobny do C język programowania shaderow opracowany przez NVIDIĘ
COLLADA - otwarty, oparty na XML-u format plików dla modelowania 3D
OpenGL ES
Standardy prawdopodobne:
IPv6 - protokół sieciowy nowej generacji
OpenMAX - zestaw wieloplatformowych narzędzi dla intensyfikacji operacji multimedialnych
OpenVG - dla wspierania grafiki 2D
Stan konsoli jest bardzo dobry.
100 % sprawna.
SPRZEDAŻ W ZESTAWIE:
KONSOLA PS 3, PILOT
PAD x 1, OKABLOWANIE
Specyfikacja PS3
Procesor
Centralną jednostką obliczeniową konsoli jest procesor Cell
opracowany wspólnie przez firmy IBM, SONY i TOSHIBA
Składa się on z głównego 64-bitowego procesora PowerPC
tzw. "Power Processing Element" lub PPE
Oraz ośmiu rdzeni typu "Synergistic Processing Elements" - SPES
Do użytku w grach pozostanie sześć rdzeni siódmy rdzeń jest deaktywowany, by usprawnić produkcję
w przypadku gdy procesor opuści taśmę produkcyjną z niesprawnym
jednym rdzeniem, może być użytkowany jako w pełni funkcjonalny
ósmy rdzeń zarezerwowano do obsługi systemu operacyjnego konsoli
Każdy rdzeń taktowany jest zegarem 3,2 GHz
PPE
kontroler koordynujący pracę rdzeni SPE
512 kb pamięci podręcznej L2
32 kb pamięci podręcznej L1 dla instrukcji oraz 32kb dla danych jednostka wektorowa VMX
dwie operacje na cykl zegara przy podwójnej precyzji
osiem operacji przy pojedynczej precyzji
SPE
rdzenie typu RISC z 128-bitowymi instrukcjami SIMD
(optymalizacją do wykonywania tych samych operacji na dużych ilościach danych)
zoptymalizowane pod kątem obliczeń wektorowych
(jak przetwarzanie grafiki w grach i dekodowanie sygnału wideo)
kosztem ograniczonego zestawu instrukcji
wydajne przy możliwej paralelizacji zadań
(gdy obliczenia dają się możliwie równomiernie rozłożyć między poszczególne rdzenie)
mało wydajne w obliczeniach wymagających przewidywania rozgałęzień
po 256 kb lokalnej pamięci dla każdego rdzenia na instrukcje oraz dane
Karta graficzna - RSX
Zaprojektowana przez firmy NVIDIA i Sony
Jej osiągnięcia można porównać do układu graficznego:
6800 Ultra w trybie SLI - 2x 6800 Ultra lub do jednej 7900 GTX
Jądro zbudowane z 300 mln tranzystorów - taktowanie 550 MHz
Wydajność zmiennoprzecinkowa - 1.8 TFlops
Pojedyncze wyjście wysokiej rozdzielczości - do 1080p
Programowalne - szeregowe potoki cieniowania
256 mb własnej pamięci RAM dla grafiki
24 jednostki Pixel Shaders i 8 Vertex Shaders
Pamięć operacyjna
256 mb XDR DRAM pamięci systemowej - Rambus
Taktowanej z częstotliwością procesora - 3,2 ghz o przepustowości 25,6 gb/s
256 mb GDDR3 pamięci graficznej - taktowanej z częstotliwością 700 mhz o przepustowości 22,4 gb/s
Wydajność
W terorii Ps3 jest w stanie wykonać blisko 2 biliony operacji zmiennoprzecinkowych na sekundę
2 TFLopsy - Składa się na nie 1.8 TFLopsów karty graficznej RSX
Oraz około 200 GFLopsów procesora Cell
W obliczeniach wymagających pojedynczej precyzji oraz 15 GFLopsów przy podwójnej
Dźwięk
możliwosc dekodowania Dolby Digital 5.1 - DTS
Pamięć masowa
Blue Ray - Ps3 2xBD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE
DVD - Ps2 8 x DVDROM - Ps3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
CD - PSX 24 x CDROM - Ps2 CD-ROM, CD-DA, CDDA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid
CD layer SACD HD, DualDisc, DualDisc (dźwięk), DualDisc (DVD)
w zależności od wersji dysk 20 gb, 60 gb lub 80 gb - z możliwościa zmiany na dowolny inny
kombatybilność z dowolnymi dyskami 2,5 cala
Komunikacja
Ps3 oferuje następujące możliwosci komunikacji: Bluetooth 2.0
Porty USB 2.0 - 4 z przodu
IEE 802,11 b/g Wi-Fi
(do łączenia się z PSP - brak w wersji z 20 gb dyskiem)
Gigabit Ethernet - 1 gniazdo
Slot Standard/Duo oraz standard/mini Memory Stick
(brak w wersji z 20 GB dyskiem)
CompactFlash - slot Type I oraz Type II
(brak w wersji z 20 GB dyskiem)
sieć IP
Slot na dysk 2,5 cala o pojemności 20 gb lub 60 gb - 2.5 serial ATA
Audio/Video - Rozdzielczości:
480i (SD), 480p (ED), 720p (HD Ready), 1080i (HD), 1080p(Full HD)
Wyjście HDMI dające możliwość wyświetlania obrazu 1920 x 1080 bez przeplotu
wyjście optyczne audio (S/PDIF)
Różne wyjścia analogowe
Standardy
Inaczej niż w przypadku PSX oraz Ps2
Sony udostępniło API i technologie potrzebne do tworzenia aplikacji na tę platformę
Lista otwartych standardów wybranych przez Sony:
Cg - podobny do C język programowania shaderow opracowany przez NVIDIĘ
COLLADA - otwarty, oparty na XML-u format plików dla modelowania 3D
OpenGL ES
Standardy prawdopodobne:
IPv6 - protokół sieciowy nowej generacji
OpenMAX - zestaw wieloplatformowych narzędzi dla intensyfikacji operacji multimedialnych
OpenVG - dla wspierania grafiki 2D
ID: 642448071
xxx xxx xxx
Dodane 14 września 2025
KOnsola PS3 320GB Z PIlotem Zestaw OKablowanie
Tylko przedmiot
465 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły