Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Poradniki i albumy
  5. Poradniki i albumy - Wielkopolskie
  6. Poradniki i albumy - Poznań
  7. Poradniki i albumy - Stare Miasto
Komunikacja Wizerunkowa W Reklamie
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Stan: Nowe

Opis

sprzedaż Tylko Wysyłkowa poprzez bezpieczne przesyłki OLX.

Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.

KOMUNIKACJA Wizerunkowa W Reklamie

antoni BENEDIKT


Wydawca: ASTRUM
Rok wydania: 2015
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Format: 135 x 200 mm
Ilość stron: 170
ean: 978*****78208


Książka 'Komunikacja wizerunkowa w reklamie' autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising), w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest Copywriting. Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia, kreacji w sieci. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.


[Kod oferty,25679******372778******23-12-14 10:45:45]
ID: 910801332

Skontaktuj się

User avatar

taniepodreczniki com pl

Na OLX od marzec 2024

Ostatnio online dziś o 08:43

Dodane 27 kwietnia 2024

Komunikacja Wizerunkowa W Reklamie

Tylko przedmiot

58,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon