Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Witam.
Na wstępie - porównując koła pamiętaj aby zwracać uwagę na szczegóły: ilość szprych, masa poszczególnych elementów, tzw. masa/tendencja rotacyjna koła, modele szprych oraz nypli, jakość złożenia-w tym odprężanie, umiejętność wykorzystywania budowy nypli typu squorx, hexagonal. Komplety kół o dokładnie tej samej masie mogą charakteryzować się innymi parametrami takimi jak sztywność, lekkość napędzania się czy trwałość.
Sprzedaję nowy komplet kół MTB boost.
- masa koła przedniego - 761 g
- masa koła tylnego - 924 g
- masa całości 1685 g
- rozstaw osi: 148/12 mm tył oraz 110/15 przód
- szerokość zewnętrzna obręczy - 29 mm, wewnętrzna 24,3 mm
- bębenek - MicroSpline
- sprzęgło - ratchet 18 z
Przedstawiany zestaw jest przebudowanym, nowym zestawem kół, które sprzedawało Centrum Rowerowe. W oryginale koła były zbudowane na carbonowych obręczach. Pozyskałem je do innego projektu, a w ich miejsce zaplotłem wysokiej klasy obręcze aluminiowe firmy Javax.
Obręcze te są z mocnego stopu serii 6066 T6. Posiadają łączenie spawane. Już w czasie centrowania oraz naprężania czuć, że jest to mocny stop aluminium. Model ten jest alternatywą dla obręczy DT Swiss XM421 tyle, że minimalnie lżejsze i wyższe (22,1mm). Z racji tego, że DT Swiss coraz bardziej odlatuje z cenami swoich produktów, a jednocześnie coraz częściej zdarzają im się wpadki z jakością obręczy (bywają po prostu krzywe-nowe) zacząłem szukać czegoś zastępczego. Stąd wybór obręczy tej firmy. Znam je od około 4-5 lat i jak do tej pory mogę je szczerze polecić.
Piasty są ze wspomnianego kompletu kół. Mocowanie szprych -straightpull. Sprzęgło to dwa pierścienie w systemie Ratchet. Egzemplarze w tych kołach to oryginały DT Swiss. Obawiałem się jakości oryginalnych więc chcąc wyeliminować ewentualne problemy z utwardzeniem metalu wymieniłem je na ratchet DT Swiss'a 18z z piast DT 350 (logo na pierścieniach).
Innym atutem tych piast to łożyskowanie. Wszystkie zastosowane to produkt firmy TPI. W czasach świetności piast DT Swiss właśnie to te łożyska były stosowane przez Szwajcarów.
Szprychy to Pillar w droższej i bardziej wytrzymałej wersji aero.
Tył - Wing23 (2.3x1.45mm)
Przód - Wing21 (2.1x1.3mm)
Cena rynkowa - około 8zł/szt, kompletu - około 450 zł
Nyple - DT Swiss Hexagonal (alu)
Oczywiście na stronach najbardziej obciążonych pod nyplami są zastosowane podkładki wzmacniające ze stali nierdzewnej.
Podsumowując są to mocne i jednocześnie lekkie koła o niskiej masie obręczy około 445 g/sztuka, tym samym o niskiej masie rotującej. Dobrze przyśpieszają, a przekrój obręczy daje duży indeks sztywności. Zastosowane materiały, łożyska oraz moje modyfikacje pozwolą na długie - bezproblemowe użytkowanie.
Cena takiego analogicznego kompletu w innych firmach to około 2000 zł.
Koła pochodzą z legalnego źródła. Posiadają 2 letni okres gwarancji. Z racji, że sprzedaję jako osoba fizyczna to z kupującym możemy spisać umowę kupna-sprzedaży.
Kupujesz od serwisanta kojarzonego z podejścia do kół z pasją. Żadna masówka, nie jest to dla mnie wyłącznie źródełko pieniędzy. Ja to po prostu też lubię. Koła składam od ponad 25 lat i nadal staram się udoskonalać ten temat.
Dużo czasu poświęcam na odprężanie koła. Wszystko ręcznie co jest o wiele dokładniejsze niż używanie przyrządów, które to robią na wszystkich szprychach jednocześnie. Całość wykonuję dokładnie i cierpliwie. Budowę koła kończę wówczas aż uzyskam maksymalny efekt, na który tylko pozwala mi jakość wykonanych części.
Oczywiście pracuję na profesjonalnym sprzęcie (tensjometr itd).
Składam też koła na zamówienie. Można dosłać do mnie swoje części. Wcześniej proszę o kontakt aby dobrać długość szprych oraz odpowiedni model. Dużo części mam na stanie (szprychy, nyple, piasty). W sezonie proszę o chwilę cierpliwości.
W razie potrzeby służę poradą.
Wysyłka wyłącznie kurierem, a najlepiej odbiór osobisty.
Pozdrawiam i zapraszam do kupna.
Na wstępie - porównując koła pamiętaj aby zwracać uwagę na szczegóły: ilość szprych, masa poszczególnych elementów, tzw. masa/tendencja rotacyjna koła, modele szprych oraz nypli, jakość złożenia-w tym odprężanie, umiejętność wykorzystywania budowy nypli typu squorx, hexagonal. Komplety kół o dokładnie tej samej masie mogą charakteryzować się innymi parametrami takimi jak sztywność, lekkość napędzania się czy trwałość.
Sprzedaję nowy komplet kół MTB boost.
- masa koła przedniego - 761 g
- masa koła tylnego - 924 g
- masa całości 1685 g
- rozstaw osi: 148/12 mm tył oraz 110/15 przód
- szerokość zewnętrzna obręczy - 29 mm, wewnętrzna 24,3 mm
- bębenek - MicroSpline
- sprzęgło - ratchet 18 z
Przedstawiany zestaw jest przebudowanym, nowym zestawem kół, które sprzedawało Centrum Rowerowe. W oryginale koła były zbudowane na carbonowych obręczach. Pozyskałem je do innego projektu, a w ich miejsce zaplotłem wysokiej klasy obręcze aluminiowe firmy Javax.
Obręcze te są z mocnego stopu serii 6066 T6. Posiadają łączenie spawane. Już w czasie centrowania oraz naprężania czuć, że jest to mocny stop aluminium. Model ten jest alternatywą dla obręczy DT Swiss XM421 tyle, że minimalnie lżejsze i wyższe (22,1mm). Z racji tego, że DT Swiss coraz bardziej odlatuje z cenami swoich produktów, a jednocześnie coraz częściej zdarzają im się wpadki z jakością obręczy (bywają po prostu krzywe-nowe) zacząłem szukać czegoś zastępczego. Stąd wybór obręczy tej firmy. Znam je od około 4-5 lat i jak do tej pory mogę je szczerze polecić.
Piasty są ze wspomnianego kompletu kół. Mocowanie szprych -straightpull. Sprzęgło to dwa pierścienie w systemie Ratchet. Egzemplarze w tych kołach to oryginały DT Swiss. Obawiałem się jakości oryginalnych więc chcąc wyeliminować ewentualne problemy z utwardzeniem metalu wymieniłem je na ratchet DT Swiss'a 18z z piast DT 350 (logo na pierścieniach).
Innym atutem tych piast to łożyskowanie. Wszystkie zastosowane to produkt firmy TPI. W czasach świetności piast DT Swiss właśnie to te łożyska były stosowane przez Szwajcarów.
Szprychy to Pillar w droższej i bardziej wytrzymałej wersji aero.
Tył - Wing23 (2.3x1.45mm)
Przód - Wing21 (2.1x1.3mm)
Cena rynkowa - około 8zł/szt, kompletu - około 450 zł
Nyple - DT Swiss Hexagonal (alu)
Oczywiście na stronach najbardziej obciążonych pod nyplami są zastosowane podkładki wzmacniające ze stali nierdzewnej.
Podsumowując są to mocne i jednocześnie lekkie koła o niskiej masie obręczy około 445 g/sztuka, tym samym o niskiej masie rotującej. Dobrze przyśpieszają, a przekrój obręczy daje duży indeks sztywności. Zastosowane materiały, łożyska oraz moje modyfikacje pozwolą na długie - bezproblemowe użytkowanie.
Cena takiego analogicznego kompletu w innych firmach to około 2000 zł.
Koła pochodzą z legalnego źródła. Posiadają 2 letni okres gwarancji. Z racji, że sprzedaję jako osoba fizyczna to z kupującym możemy spisać umowę kupna-sprzedaży.
Kupujesz od serwisanta kojarzonego z podejścia do kół z pasją. Żadna masówka, nie jest to dla mnie wyłącznie źródełko pieniędzy. Ja to po prostu też lubię. Koła składam od ponad 25 lat i nadal staram się udoskonalać ten temat.
Dużo czasu poświęcam na odprężanie koła. Wszystko ręcznie co jest o wiele dokładniejsze niż używanie przyrządów, które to robią na wszystkich szprychach jednocześnie. Całość wykonuję dokładnie i cierpliwie. Budowę koła kończę wówczas aż uzyskam maksymalny efekt, na który tylko pozwala mi jakość wykonanych części.
Oczywiście pracuję na profesjonalnym sprzęcie (tensjometr itd).
Składam też koła na zamówienie. Można dosłać do mnie swoje części. Wcześniej proszę o kontakt aby dobrać długość szprych oraz odpowiedni model. Dużo części mam na stanie (szprychy, nyple, piasty). W sezonie proszę o chwilę cierpliwości.
W razie potrzeby służę poradą.
Wysyłka wyłącznie kurierem, a najlepiej odbiór osobisty.
Pozdrawiam i zapraszam do kupna.
ID: 889335038
xxx xxx xxx
Dodane 04 lipca 2025
Koła MTB Boost GND51-DT Swiss (ratchet), 29 mm, 1685 g NOWE
1 580 zł
Lokalizacja