Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Witam.
Na wstępie - porównując koła pamiętaj aby zwracać uwagę na szczegóły: ilość szprych, masa poszczególnych elementów, tzw. masa/tendencja rotacyjna koła, modele szprych oraz nypli, jakość złożenia-w tym odprężanie, umiejętność wykorzystywania budowy nypli typu squorx, hexagonal. Komplety kół o dokładnie tej samej masie mogą charakteryzować się innymi parametrami takimi jak sztywność, lekkość napędzania się czy trwałość.
Sprzedaję komplet kół do gravela lub mtb.
- masa koła przedniego - 803 g
- masa koła tylnego - 980 g
- masa całości 1783 g
- rozstaw osi: 142/12 mm tył oraz 100/15 przód
- szerokość zewnętrzna obręczy - 28.4 mm, wewnętrzna 23.5 mm
- bębenek - Shimano/Sram 10 road/ 10-11 mtb lub XD (dopłata 50 zł)
- sprzęgło - ratchet 18z
- Ilość szprych w kole - 32 tył, 28 przód
Piasta tylna to nowa DT Swiss 370 na ratchecie sygnowana dla Simplona, przód Rose na bardzo dobrych łożyskach TPI przez lata stosowane w piastach DT Swiss'a.
Obręcze NOWE - Javax, model SD-235R. Szerokość zewnętrzna jak wyżej-28.4 mm, wewnętrzna-23,5mm, a wysokość-22,5mm. Przekrój w układzie V, co polepsza przyjmowanie sił w kierunkach promieniowych (ważne szczególnie w gravelach). Masa obręczy 478g pozwala na lepsze napędzanie się kół niż w typowych, ciężkich gravelowych obręczach. Poza tym jest to wersja asymetryczna. Dzięki temu występują mniejsze różnice w kątach nachylenia szprych, a to powoduje, że koło jest stabilniejsze, bardziej odporne na działanie sił bocznych.
Z racji tego, że DT Swiss coraz bardziej odlatuje z cenami swoich produktów, a jednocześnie coraz częściej zdarzają im się wpadki z jakością obręczy (bywają po prostu krzywe), zacząłem szukać czegoś zastępczego. Stąd wybór obręczy tej firmy. Znam je od około 4-5 lat i jak do tej pory mogę je szczerze polecić (obręcze DT nadal stosuję ale coraz bardziej uważam na ich wykonanie).
Szprychy NOWE:
oba koła -Sapim Race (2.0-1.8-2.0mm)
Nyple NOWE - DT Swiss Hexagonal (alu)
Pod nyplami są zastosowane podkładki wzmacniające ze stali nierdzewnej.
Podsumowując są to mocne i jednocześnie lekkie koła o niskiej - jak na gravelowe - masie obręczy 478 g/sztuka, tym samym o niskiej masie rotującej. Dobrze przyśpieszają, a przekrój obręczy w tym ich asymetria daje duży indeks sztywności.
Ogólnie uważam, że składanie kół gravelowych jest najbardziej wymagające pod kątem dobrego doboru komponentów. Na ogół gravele nie posiadają amortyzacji, a zdolności tłumienia opony z racji wymiarów są ograniczone. Stąd są one jednymi z najbardziej obciążonych kół we wszystkich stylach jazdy. Szczególnie jeżeli ktoś bierze udział w gravelowych maratonach. Dlatego stworzenie kół lekkich, a jednocześnie wytrzymałych wcale nie jest takie proste.
Tak jak wyżej, możliwość wyboru bębenka; klasyczny lub pod XD za dopłatą 50 zł.
Koła pochodzą z legalnego źródła. Posiadają 2 letni okres gwarancji. Z racji, że sprzedaję jako osoba fizyczna to z kupującym możemy spisać umowę kupna-sprzedaży.
Kupujesz od serwisanta kojarzonego w Lublinie z podejścia do kół z pasją.
Pracuję na profesjonalnym sprzęcie (tensjometr, klucze, centrownica). Jednak to nie narzędzia tworzą dobre koła, a podejście do nich. Doświadczenie, optymalny dobór części oraz praca wykonana dokładnie i cierpliwie.
W razie potrzeby służę poradą.
Wysyłka wyłącznie kurierem, a najlepiej odbiór osobisty.
Pozdrawiam i zapraszam do kupna.
Na wstępie - porównując koła pamiętaj aby zwracać uwagę na szczegóły: ilość szprych, masa poszczególnych elementów, tzw. masa/tendencja rotacyjna koła, modele szprych oraz nypli, jakość złożenia-w tym odprężanie, umiejętność wykorzystywania budowy nypli typu squorx, hexagonal. Komplety kół o dokładnie tej samej masie mogą charakteryzować się innymi parametrami takimi jak sztywność, lekkość napędzania się czy trwałość.
Sprzedaję komplet kół do gravela lub mtb.
- masa koła przedniego - 803 g
- masa koła tylnego - 980 g
- masa całości 1783 g
- rozstaw osi: 142/12 mm tył oraz 100/15 przód
- szerokość zewnętrzna obręczy - 28.4 mm, wewnętrzna 23.5 mm
- bębenek - Shimano/Sram 10 road/ 10-11 mtb lub XD (dopłata 50 zł)
- sprzęgło - ratchet 18z
- Ilość szprych w kole - 32 tył, 28 przód
Piasta tylna to nowa DT Swiss 370 na ratchecie sygnowana dla Simplona, przód Rose na bardzo dobrych łożyskach TPI przez lata stosowane w piastach DT Swiss'a.
Obręcze NOWE - Javax, model SD-235R. Szerokość zewnętrzna jak wyżej-28.4 mm, wewnętrzna-23,5mm, a wysokość-22,5mm. Przekrój w układzie V, co polepsza przyjmowanie sił w kierunkach promieniowych (ważne szczególnie w gravelach). Masa obręczy 478g pozwala na lepsze napędzanie się kół niż w typowych, ciężkich gravelowych obręczach. Poza tym jest to wersja asymetryczna. Dzięki temu występują mniejsze różnice w kątach nachylenia szprych, a to powoduje, że koło jest stabilniejsze, bardziej odporne na działanie sił bocznych.
Z racji tego, że DT Swiss coraz bardziej odlatuje z cenami swoich produktów, a jednocześnie coraz częściej zdarzają im się wpadki z jakością obręczy (bywają po prostu krzywe), zacząłem szukać czegoś zastępczego. Stąd wybór obręczy tej firmy. Znam je od około 4-5 lat i jak do tej pory mogę je szczerze polecić (obręcze DT nadal stosuję ale coraz bardziej uważam na ich wykonanie).
Szprychy NOWE:
oba koła -Sapim Race (2.0-1.8-2.0mm)
Nyple NOWE - DT Swiss Hexagonal (alu)
Pod nyplami są zastosowane podkładki wzmacniające ze stali nierdzewnej.
Podsumowując są to mocne i jednocześnie lekkie koła o niskiej - jak na gravelowe - masie obręczy 478 g/sztuka, tym samym o niskiej masie rotującej. Dobrze przyśpieszają, a przekrój obręczy w tym ich asymetria daje duży indeks sztywności.
Ogólnie uważam, że składanie kół gravelowych jest najbardziej wymagające pod kątem dobrego doboru komponentów. Na ogół gravele nie posiadają amortyzacji, a zdolności tłumienia opony z racji wymiarów są ograniczone. Stąd są one jednymi z najbardziej obciążonych kół we wszystkich stylach jazdy. Szczególnie jeżeli ktoś bierze udział w gravelowych maratonach. Dlatego stworzenie kół lekkich, a jednocześnie wytrzymałych wcale nie jest takie proste.
Tak jak wyżej, możliwość wyboru bębenka; klasyczny lub pod XD za dopłatą 50 zł.
Koła pochodzą z legalnego źródła. Posiadają 2 letni okres gwarancji. Z racji, że sprzedaję jako osoba fizyczna to z kupującym możemy spisać umowę kupna-sprzedaży.
Kupujesz od serwisanta kojarzonego w Lublinie z podejścia do kół z pasją.
Pracuję na profesjonalnym sprzęcie (tensjometr, klucze, centrownica). Jednak to nie narzędzia tworzą dobre koła, a podejście do nich. Doświadczenie, optymalny dobór części oraz praca wykonana dokładnie i cierpliwie.
W razie potrzeby służę poradą.
Wysyłka wyłącznie kurierem, a najlepiej odbiór osobisty.
Pozdrawiam i zapraszam do kupna.
ID: 918653045
xxx xxx xxx
Dodane 16 maja 2024
Koła: DT Swiss (ratchet), Rose, Javax - 142/100 mm - NOWE
1 250 zł
Użytkownik
Lokalizacja