Prywatne
Marka: Husqvarna
Poj. silnika: 250 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2014
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Na sprzedaż posiadam crossówkę, którą uszykowałem pod siebie na poprzedni sezon. Na samym początku ogłoszenia chciałbym zaznaczyć, że ostatni przebieg pojazdu, przed zdjęciem licznika motogodzin (od razu po zakupie motocykla zacząłem go przerabiać) wynosił: 138.4 mth. Nie jestem w stanie jak na razie znaleźć tego licznika, ale jeśli uda mi się któregoś dnia znaleźć przed dniem sprzedaży motocykla, oczywiście przekażę ten licznik nowemu właścicielowi motocykla. Husqvarne kupiłem głównie, żeby coś pogrzebać w garażu przez okres zimowy i zrobić sobie wymarzonego mx bike'a. Wymieniłem w niej mnóstwo rzeczy, na wytrzymalsze zamienniki, najprościej chyba będzie, jak wypunktuję wymienione rzeczy i elementy, które oddałem do renowacji:
- komplet przód + tył HEL Performance przewody hamulcowe
- komplet tarcz hamulcowych MotoMaster Flame na przód + tył
- nowe klocki od MotoMastera na przód + tył
- obręcze razem z piastami oddałem do malowania
- komplet szprych do koła przedniego oraz do koła tylnego
- nowe opony Michelin Tracker przód + tył
- okleina z wykończeniem matowym, zrobiona na zamówienie od firmy motocal.eu
- nowe plastiki Acerbis
- nowe Manetki o miękkości Medium MX, Full Diamond
- trzymaki do opon na przód + tył anodowane
- zębatki Renthal przód + tył Renthal dwuczęściowa zębatka, bardzo wytrzymała, zakładałem ją do każdej crossówki, którą miałem
- złoty łańcuch D.I.D z czarnym środkiem
- dolny ślizg łańcucha Acerbis
- nowa uszczelka od pokrywy zaworów (klasyczny problem w tych silnikach, również w KTM'ach to było, z pod "uszek", które wchodzą w te rowki, pod pokrywą, z upływem czasu, materiał zaczął puchnąć i poprzez odkształcenie się tej gumy, z pod tej uszczelki minimalnie poci się silnik olejem w tym miejscu, ale już zostało to zrobione, więc nie ma się o co martwić :) )
- nowa uszczelka z pod osłony wysprzęglika, tam również zakładają, zbyt cienkie uszczelki, które nie wytrzymują zbyt długo, jeśli ktoś regularnie wymienia płyn hamulcowy w pompie sprzęgła
- nowy filtr + olej
Ramę oraz wahacz pomalował proszkowo poprzedni właściciel oraz oddał do anodowania wydech z przednimi goleniami od zawieszenia. !!!UWAGA!!! Została ostatnia rzecz do zrobienia w tym motocyklu, wymiana uszczelniaczy z olejem do przedniego zawiasu, ponieważ trochę się pocą, oczywiście posiadam olej jak i uszczelniacze do wykonania wymiany i dorzucam je dla nowego właściciela, aby mógł polatać na czystym i świeżym zawiasie. Do motocykla dorzucam wszystkie książeczki, które dostałem od poprzedniego właściciela po zakupie w salonie tego motocykla oraz zatyczkę od filtra powietrza, podnośnika ani zatyczki do wydechu nie sprzedaję z motocyklem. Motocykl pracował na tych wszystkich nowych częściach może z 15 minut łącznie, nie chciałem go już użytkować, kiedy już stwierdziłem, że chce się przesiąść na szosę i właśnie to jest głównym powodem sprzedaży, pobocznymi powodami jest również brak czasu i obiektów w okolicy, na których mógłbym się wyszaleć na tej maszynie. Zainteresowane osoby, proszę o kontakt telefoniczny lub SMS-owy, również odpisuję na wiadomości na otomoto, czy OLX.
EDIT.1
Dla zainteresowanych wykupiłem raport motocykla na podstawie numeru VIN, mogę przesłać PDF-em, jeśli ktoś by chciał moto sprawdzić.
- komplet przód + tył HEL Performance przewody hamulcowe
- komplet tarcz hamulcowych MotoMaster Flame na przód + tył
- nowe klocki od MotoMastera na przód + tył
- obręcze razem z piastami oddałem do malowania
- komplet szprych do koła przedniego oraz do koła tylnego
- nowe opony Michelin Tracker przód + tył
- okleina z wykończeniem matowym, zrobiona na zamówienie od firmy motocal.eu
- nowe plastiki Acerbis
- nowe Manetki o miękkości Medium MX, Full Diamond
- trzymaki do opon na przód + tył anodowane
- zębatki Renthal przód + tył Renthal dwuczęściowa zębatka, bardzo wytrzymała, zakładałem ją do każdej crossówki, którą miałem
- złoty łańcuch D.I.D z czarnym środkiem
- dolny ślizg łańcucha Acerbis
- nowa uszczelka od pokrywy zaworów (klasyczny problem w tych silnikach, również w KTM'ach to było, z pod "uszek", które wchodzą w te rowki, pod pokrywą, z upływem czasu, materiał zaczął puchnąć i poprzez odkształcenie się tej gumy, z pod tej uszczelki minimalnie poci się silnik olejem w tym miejscu, ale już zostało to zrobione, więc nie ma się o co martwić :) )
- nowa uszczelka z pod osłony wysprzęglika, tam również zakładają, zbyt cienkie uszczelki, które nie wytrzymują zbyt długo, jeśli ktoś regularnie wymienia płyn hamulcowy w pompie sprzęgła
- nowy filtr + olej
Ramę oraz wahacz pomalował proszkowo poprzedni właściciel oraz oddał do anodowania wydech z przednimi goleniami od zawieszenia. !!!UWAGA!!! Została ostatnia rzecz do zrobienia w tym motocyklu, wymiana uszczelniaczy z olejem do przedniego zawiasu, ponieważ trochę się pocą, oczywiście posiadam olej jak i uszczelniacze do wykonania wymiany i dorzucam je dla nowego właściciela, aby mógł polatać na czystym i świeżym zawiasie. Do motocykla dorzucam wszystkie książeczki, które dostałem od poprzedniego właściciela po zakupie w salonie tego motocykla oraz zatyczkę od filtra powietrza, podnośnika ani zatyczki do wydechu nie sprzedaję z motocyklem. Motocykl pracował na tych wszystkich nowych częściach może z 15 minut łącznie, nie chciałem go już użytkować, kiedy już stwierdziłem, że chce się przesiąść na szosę i właśnie to jest głównym powodem sprzedaży, pobocznymi powodami jest również brak czasu i obiektów w okolicy, na których mógłbym się wyszaleć na tej maszynie. Zainteresowane osoby, proszę o kontakt telefoniczny lub SMS-owy, również odpisuję na wiadomości na otomoto, czy OLX.
EDIT.1
Dla zainteresowanych wykupiłem raport motocykla na podstawie numeru VIN, mogę przesłać PDF-em, jeśli ktoś by chciał moto sprawdzić.
ID: 911513074
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Husqvarna FC 250
15 850 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja