Prywatne
Stan: Używane
Kolor: Żółty
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Opis
Witam serdecznie,
Sprzedaję rower Bergamont Grandurance 5 z roku 2020. Jestem pierwszym właścicielem i posiadam kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
Rozmar 57cm (mam 189cm wzrostu i mam jeszcze zapas na regulacji wysokości siodełka)
W rowerze z oryginału pozostała właściwie rama, mostek i rura podsiodłowa.
Zbudowany został na dość ciekawej konfiguracji - 11-rzędowe Klamkomanetki Shimano GRX połączone z hamulcami hydraulicznymi.
Napęd na kasecie o szerokim zakresie 11-51 współpracujący z przerzutką Shimano Deore M5100 poprzez adapter ciągu linki Shiftmate 8A.
Mechanizm korbowy Shimano Deore o rozstawie śrub 104mm (duża dostępność blatów na zmianę) z aluminiowym blatem 42t. Całość uzupełnia niezawodny wkład suportu Shimano XTR BB93.
Hamulce Hydrauliczne Shimano GRX, okładziny półmetaliczne z radiatorami oraz tarcze hamulcowe MT-800 w rozmiarach 160/160. Tarcze również z radiatorami w systemie Ice-Tech Freeza.
Fabryczne, ciężkie chińskie koła zostały zastąpione kompletem zbudowanym na obręczach DT Swiss R470 o szerokości wewnętrznej 20mm i stosunkowo niskim stożku, szprychami straightpull od Sapima oraz kompletem piast Novateca D411SB oraz D412SB. 24 szprychy przód-tył.
Praktycznie nowe opony Continental Terra Trail o szerokości 40mm, zalane mlekiem.
Kokpit na fabrycznym mostku Syncrosa + kierownica Red Cycling Products 42cm z dużą flarą. Zapewnia stabilność w terenie. Czarno-złota owijka Supacaz Super Sticky Kush, a pod nią nakładki żelowe w celu podniesienia komfortu przy dłuższych trasach.
Oryginalny widelec z aluminium zastąpiony został widelcem w całości z karbonu. Przy okazji wymiany widelca zamontowane zostały również nowe stery Tokena na łożyskach maszynowych.
Sztyca fabryczna Syncrosa, sfatygowana regulacją. Siodełko żelowe Ergona ze zintegrowanym mocowaniem na sakiewki Topeaka - sakwę dorzucam do roweru.
Pancerz przerzutki wymieniony jakiś czas temu, linka pracuje bez oporów. Hamulce twarde, odpowietrzane zeszłej zimy.
Lakier posiada kilka odprysków, w końcu jest to rower czteroletni. Wszystkie odpryski na bieżąco pokrywałem farbą zaprawkową. Na życzenie dołączę zdjęcia.
Lista minusów:
- przednia obręcz na wgniotkę - była dobitka przedniej opony na wyścigu w Izerach
- parę rys na przerzutce tylnej i końcówkach dźwigni hamulcowych (uroki opierania roweru), hak prosty
- kilka odprysków lakieru na ramie, zakonserwowanych na bieżąco
- rura podsiodłowa porysowana od regulowania przez lata
- zabrudzone obręcze, głównie od mleczka Trezado, które w jednym miejscu odbarwiło naklejkę na brązowo.
- na obręczach w okolicach wentyli jest troszkę ciemnego silikonu - miałem problem z nieszczelnościami. Myślałem, że to zawory, podkleiłem je lekko silikonem, a okazało się, że wina leżała jednak w taśmie.
Waga kompletnego roweru bez akcesoriów - 9.99kg (udało się zejść poniżej dychy, taki był cel :) )
Do roweru dokładam zapasowy hak przerzutki.
Rower sprzedaję bez pedałów i akcesoriów.
Sprzedaję, ponieważ mam parę innych rowerów, a ten używam właściwie tylko na jeden wyścig w roku. Szkoda, żeby się marnował. W ubiegłym roku zrobiłem na nim może trzy krótkie wypady.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt. Chętnie odpowiem.
Pozdrawiam serdecznie!
Sprzedaję rower Bergamont Grandurance 5 z roku 2020. Jestem pierwszym właścicielem i posiadam kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
Rozmar 57cm (mam 189cm wzrostu i mam jeszcze zapas na regulacji wysokości siodełka)
W rowerze z oryginału pozostała właściwie rama, mostek i rura podsiodłowa.
Zbudowany został na dość ciekawej konfiguracji - 11-rzędowe Klamkomanetki Shimano GRX połączone z hamulcami hydraulicznymi.
Napęd na kasecie o szerokim zakresie 11-51 współpracujący z przerzutką Shimano Deore M5100 poprzez adapter ciągu linki Shiftmate 8A.
Mechanizm korbowy Shimano Deore o rozstawie śrub 104mm (duża dostępność blatów na zmianę) z aluminiowym blatem 42t. Całość uzupełnia niezawodny wkład suportu Shimano XTR BB93.
Hamulce Hydrauliczne Shimano GRX, okładziny półmetaliczne z radiatorami oraz tarcze hamulcowe MT-800 w rozmiarach 160/160. Tarcze również z radiatorami w systemie Ice-Tech Freeza.
Fabryczne, ciężkie chińskie koła zostały zastąpione kompletem zbudowanym na obręczach DT Swiss R470 o szerokości wewnętrznej 20mm i stosunkowo niskim stożku, szprychami straightpull od Sapima oraz kompletem piast Novateca D411SB oraz D412SB. 24 szprychy przód-tył.
Praktycznie nowe opony Continental Terra Trail o szerokości 40mm, zalane mlekiem.
Kokpit na fabrycznym mostku Syncrosa + kierownica Red Cycling Products 42cm z dużą flarą. Zapewnia stabilność w terenie. Czarno-złota owijka Supacaz Super Sticky Kush, a pod nią nakładki żelowe w celu podniesienia komfortu przy dłuższych trasach.
Oryginalny widelec z aluminium zastąpiony został widelcem w całości z karbonu. Przy okazji wymiany widelca zamontowane zostały również nowe stery Tokena na łożyskach maszynowych.
Sztyca fabryczna Syncrosa, sfatygowana regulacją. Siodełko żelowe Ergona ze zintegrowanym mocowaniem na sakiewki Topeaka - sakwę dorzucam do roweru.
Pancerz przerzutki wymieniony jakiś czas temu, linka pracuje bez oporów. Hamulce twarde, odpowietrzane zeszłej zimy.
Lakier posiada kilka odprysków, w końcu jest to rower czteroletni. Wszystkie odpryski na bieżąco pokrywałem farbą zaprawkową. Na życzenie dołączę zdjęcia.
Lista minusów:
- przednia obręcz na wgniotkę - była dobitka przedniej opony na wyścigu w Izerach
- parę rys na przerzutce tylnej i końcówkach dźwigni hamulcowych (uroki opierania roweru), hak prosty
- kilka odprysków lakieru na ramie, zakonserwowanych na bieżąco
- rura podsiodłowa porysowana od regulowania przez lata
- zabrudzone obręcze, głównie od mleczka Trezado, które w jednym miejscu odbarwiło naklejkę na brązowo.
- na obręczach w okolicach wentyli jest troszkę ciemnego silikonu - miałem problem z nieszczelnościami. Myślałem, że to zawory, podkleiłem je lekko silikonem, a okazało się, że wina leżała jednak w taśmie.
Waga kompletnego roweru bez akcesoriów - 9.99kg (udało się zejść poniżej dychy, taki był cel :) )
Do roweru dokładam zapasowy hak przerzutki.
Rower sprzedaję bez pedałów i akcesoriów.
Sprzedaję, ponieważ mam parę innych rowerów, a ten używam właściwie tylko na jeden wyścig w roku. Szkoda, żeby się marnował. W ubiegłym roku zrobiłem na nim może trzy krótkie wypady.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt. Chętnie odpowiem.
Pozdrawiam serdecznie!
ID: 909967831
Dodane 21 kwietnia 2024
Gravel Bergamont Grandurance 5 roz. 57cm (2020r)
4 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja