Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sakwa rowerowa GEOSMINA BIG PANNIER 13L
UWAGA - sakwy są sprzedawane na sztuki, cena podana w ofercie dotyczy jednej sakwy
Każda sakwa może być używana z prawej lub lewej strony oraz oczywiście w parze
Sakwy GEOSMINA to sprzęt dla najbardziej wymagających miłośników podróży na rowerze.
Mają wszystko to co zaawansowane sakwy powinny mieć oraz są pozbawione tego czego taki sprzęt nie powinien mieć.
Zacznę może od tego drugiego - czego te sakwy nie mają?
Wysokiej
jakości sakwy rowerowe nie mogą mieć zamków błyskawicznych. Jak to
możliwe skoro na rynku jest mnóstwo sakw z suwakami i nawet cieszą się
one dużą popularnością, a ludzie je chwalą. Oczywiście są takie lepsze i
są takie gorsze, generalnie jednak trzeba powiedzieć jasno, że w
przypadku ambitnej turystyki i wyjazdów na wielodniowe wyprawy zamki
błyskawiczne nie są polecane gdyż stanowią one najbardziej zawodny
element. Nawet dobrej jakości suwaki często się psują i nie zapewniają
wodoszczelności.
W przypadku wypraw rowerowych często mamy sakwy
wypchane do pełna, zasuwając zamki dociskamy sakwy, robimy to wiele razy
w ciągu dnia i ryzyko uszkodzenia suwaka jest bardzo duże. A raz
uszkodzony zamek jest bardzo trudny do naprawy i gdy stanie się to w
połowie wakacji może narobić sporych kłopotów.
Natomiast co powinny mieć dobre sakwy?
Jeśli
już mowa o zamykaniu to powszechnie stosowanym sposobem zamykania jest
rolowanie sakwy i zapięcie jaj na klips. To prosty, skuteczny niezawodny
sposób, który gwarantuje nam całkowitą wodoszczelność, możliwość
uszkodzenie w zasadzie nie istnieje. W przypadku sakw GEOSMINA na
bocznych ściankach zainstalowano gniazda, w które wpinamy klipsy po
zrolowaniu sakw. W ten sposób sakwy fajnie się układają i tworzą
jednolitą bryłę. Podobny system mają sakwy ORTLIEB CITY.
Materiał - sakwy wykonano z elastycznego NYLONU 420D , materiał jest całkowicie wodoszczelny
Montaż
sakw do bagażnika - sakwy są bardzo uniwersalne. Zarówno dolne haki jak
i te górne są regulowane bez potrzeby używania narzędzi. W przypadku
górnych haków po zwolnieniu blokadki możemy je przesuwać w poziomie.
Dolne haki mają blokadę w postaci śruby baryłkowej. Po jej odkręceniu
można je przesuwać w poziomie oraz obracać wokół własnej osi o 360
stopni. System ten zapewnia możliwość montażu w zasadzie do każdego
bagażnika.
Ściąganie sakw z bagażnika jest banalnie proste,
wystarczy pociągnąć za rączkę z paskiem, pod wpływem ciężaru blokada
haków się otwiera i sakwy schodzą z bagażnika.
Pozostałe cechy sakw GEOSMINA
- bezszwowa konstrukcja
- nylon powlekany TPU
- obsługują rurki bagażnika o średnicy 8-16 mm ( w zestawie tuleje redukcyjne )
-
wewnętrzna kieszeń, którą można całkowicie wyciągną i używać jako
podręcznej torebki np na laptopa lub podobnie. Kieszeń jest wyposażona w
wodoodporny zamek.
- dołączony pasek
- elementy odblaskowe
Pojemność jednej sakwy to 13L
Wymiary 33 / 26,5 / 14 cm
Waga - 930 g
UWAGA - sakwy są sprzedawane na sztuki, cena podana w ofercie dotyczy jednej sakwy
Każda sakwa może być używana z prawej lub lewej strony oraz oczywiście w parze
Sakwy GEOSMINA to sprzęt dla najbardziej wymagających miłośników podróży na rowerze.
Mają wszystko to co zaawansowane sakwy powinny mieć oraz są pozbawione tego czego taki sprzęt nie powinien mieć.
Zacznę może od tego drugiego - czego te sakwy nie mają?
Wysokiej
jakości sakwy rowerowe nie mogą mieć zamków błyskawicznych. Jak to
możliwe skoro na rynku jest mnóstwo sakw z suwakami i nawet cieszą się
one dużą popularnością, a ludzie je chwalą. Oczywiście są takie lepsze i
są takie gorsze, generalnie jednak trzeba powiedzieć jasno, że w
przypadku ambitnej turystyki i wyjazdów na wielodniowe wyprawy zamki
błyskawiczne nie są polecane gdyż stanowią one najbardziej zawodny
element. Nawet dobrej jakości suwaki często się psują i nie zapewniają
wodoszczelności.
W przypadku wypraw rowerowych często mamy sakwy
wypchane do pełna, zasuwając zamki dociskamy sakwy, robimy to wiele razy
w ciągu dnia i ryzyko uszkodzenia suwaka jest bardzo duże. A raz
uszkodzony zamek jest bardzo trudny do naprawy i gdy stanie się to w
połowie wakacji może narobić sporych kłopotów.
Natomiast co powinny mieć dobre sakwy?
Jeśli
już mowa o zamykaniu to powszechnie stosowanym sposobem zamykania jest
rolowanie sakwy i zapięcie jaj na klips. To prosty, skuteczny niezawodny
sposób, który gwarantuje nam całkowitą wodoszczelność, możliwość
uszkodzenie w zasadzie nie istnieje. W przypadku sakw GEOSMINA na
bocznych ściankach zainstalowano gniazda, w które wpinamy klipsy po
zrolowaniu sakw. W ten sposób sakwy fajnie się układają i tworzą
jednolitą bryłę. Podobny system mają sakwy ORTLIEB CITY.
Materiał - sakwy wykonano z elastycznego NYLONU 420D , materiał jest całkowicie wodoszczelny
Montaż
sakw do bagażnika - sakwy są bardzo uniwersalne. Zarówno dolne haki jak
i te górne są regulowane bez potrzeby używania narzędzi. W przypadku
górnych haków po zwolnieniu blokadki możemy je przesuwać w poziomie.
Dolne haki mają blokadę w postaci śruby baryłkowej. Po jej odkręceniu
można je przesuwać w poziomie oraz obracać wokół własnej osi o 360
stopni. System ten zapewnia możliwość montażu w zasadzie do każdego
bagażnika.
Ściąganie sakw z bagażnika jest banalnie proste,
wystarczy pociągnąć za rączkę z paskiem, pod wpływem ciężaru blokada
haków się otwiera i sakwy schodzą z bagażnika.
Pozostałe cechy sakw GEOSMINA
- bezszwowa konstrukcja
- nylon powlekany TPU
- obsługują rurki bagażnika o średnicy 8-16 mm ( w zestawie tuleje redukcyjne )
-
wewnętrzna kieszeń, którą można całkowicie wyciągną i używać jako
podręcznej torebki np na laptopa lub podobnie. Kieszeń jest wyposażona w
wodoodporny zamek.
- dołączony pasek
- elementy odblaskowe
Pojemność jednej sakwy to 13L
Wymiary 33 / 26,5 / 14 cm
Waga - 930 g
ID: 903942788
xxx xxx xxx