Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023
PromujOdśwież

Prywatne

Marka: Inna

Poj. silnika: 450 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Rok produkcji: 2023

Kraj pochodzenia: Polska

Opis

Witam!
Mam na sprzedaż praktycznie nowy motocykl typu full cross/enduro firmy ZUUMAV w topowej oraz limitowanej dla tej marki wersji K8/NC450cc. Motocykl dostałem, jako prezent pod koniec roku 2023, lecz z powodu braku czasu oraz nabytej w tym czasie kontuzji kolana, przestał praktycznie cały czas w garażu nieużytkowany - przebieg to zaledwie 1.5mth od nowości. Sprzęt nigdy nie wyjechał w teren/las czy też na tor, gdyż "purkał" na placu docierając się. Wszystko jest w stanie idealnym oraz salonowym - nie ma się czego czepiać. ZUUMAV został zakupiony u dealera, gdzie przeszedł rozszerzony przegląd zerowy w porównaniu do innych tego typu motocykli na rynku. Dodatkowo za opłatą została dokonana modyfikacja wymiany gaźnika na podciśnieniowy (teraz bezproblemowo odpala na kopkę oraz rozruch elektryczny w każdych warunkach pogodowych). Ogłoszenie oraz sam motocykl jest godny uwagi, ponieważ początkowa początkowo jego cena wynosiła 19900zł + koszt wykonanych modyfikacji w serwisie to kolejne 1000zł.

Poniżej wklejam specyfikację, opis oraz zdjęcia w galerii, które skopiowałem z pierwotnego ogłoszenia dealera/producenta:

--> CO TO JEST ZA MARKA ZUUMAV? CZY NIE JEST TO KOLEJNY "BUBEL CHIŃSKI" NA RYNKU DO KTÓREGO ZARAZ NIE BĘDZIE DOSTĘPNYCH CZĘŚCI?

Twórcy marki ZUUMAV poprzez towarzyszące im marzenia od dziecka, zamiłowanie do motocrossu oraz ciężką pracę stworzyli w 2010r własną markę motocykli crossowych, której przewodnim hasłem było, jest i będzie dostarczanie na rynek pojazdów wyczynowych bardzo dobrej jakości, które mają być niezawodne, wydajne oraz relatywnie tanie w zakupie czy też w późniejszym serwisie. ZUUMAV swoją historię zaczynał całkowicie od zera, czyli bez wizerunku/popularności i sieci dealerskiej, lecz silna chęć dostarczania produktów najwyższej jakości w niskiej cenie pozwoliła na szybkie odniesienie sukcesu oraz osiągnięcie na przełomie kilku kolejnych lat wysokiego poziomu sprzedaży głównie w krajach wschodnich. Firma stawia na kadrę własnych zawodników/testerów którzy zarówno podczas jazd próbnych, treningów czy też zawodów motocrossowych zwracają uwagę na występujące bolączki, co pozwala na ciągłe ulepszanie czy też modyfikowanie motocykli. Dodatkowo aktywnie działają oni w ZUUMAV TEAM na terenie Pekinu, gdzie na swoim koncie posiadają wiele cennych nagród zdobytych podczas zawodów motocrossowych na tego typu motocyklach. Przedsiębiorstwo stawia wyłącznie na sprawdzonych dostawców głównych podzespołów do swoich motocykli, w tym: silniki ZONGSHEN (produkujący jednostki napędowe dla BMW, PIAGGIO oraz HARLEY DAVIDSON), renomowane gaźniki MIKUNI/NIBBI, tajwańskie zawieszenie KKE czy też kompletne układy wydechowe FMF FACTORY. Firma ZUUMAV w roku 2023 chcąc podbić rynek europejski zadebiutowała w Polsce, jako w pierwszym kraju w Europie oferując od razu topowe wersje swoich motocykli crossowych oraz zapewniając bardzo dobry dostęp do części zamiennych.

--> DLA KOGO JEST PRZEZNACZONY ZUUMAV K8 NC450 I NA CZYM OPIERA SIĘ JEGO KONSTRUKCJA RAMY?

ZUUMAV K8 NC450cc to całkowicie nowy, mocny i technologicznie zaawansowany zawodnik na rynku motocrossowym, który jest przeznaczony dla początkujących miłośników tego sportu bądź też dla amatorów/średnio-zaawansowanych użytkowników, którzy mają już dość wyeksploatowanych oraz drogich w utrzymaniu markowych sprzętów. Centralna rama pojazdu wzorowana na KTM EXC 250 wykonana jest ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, która jest połączona z tylnym wahaczem wykonanym z kutego aluminium, co zapewnia sztywność całej konstrukcji w każdych warunkach. Zawieszenie firmy KKE posiada wbudowana regulację twardości/miękkości pozwalająca na łatwe dopasowanie do potrzeb użytkownika bez użycia specjalistycznych narzędzi: przód typu UPSIDE-DOWN o zakresie pracy 300mm oraz tył amortyzator centralny na tzw. kiwaku o zakresie pracy 120mm. Zarówno piasty koła wykonane za pomocą metody odlewanej grawitacyjnie oraz kute obręcze kół o wymiarach: przód 21 cali x 1.60 szerokości oraz tył 18 cali x 2.15 szerokości zostały wyprodukowane z najbardziej wytrzymałego na rynku aluminium serii 7050. Bardzo mocny i wydajny układ hamulcowy składa się z: przedniego zacisku dwu-tłoczkowego pracującego na wentylowanej tarczy o średnicy 260mm oraz tylnego zacisku jedno-tłoczkowego pracującego również na wentylowanej tarczy o średnicy 220mm. Za bardzo dobrze przenoszący moc silnika w mocnym układzie napędowym typu 520H odpowiedzialne są zębatki firmy SFR wraz z wzmocnionym łańcuchem X-RINGOWYM firmy JT, które cechuje długowieczność bez ciągłego podciągania. Przyczepność oraz bardzo dobre wgryzanie się w każde podłoże terenowe zapewniają opony firmy YUANXING TYRE.

--> CO JEST SERCEM TEGO POJAZDU? CZY TO TYPOWA JEDNOSTKA NICZYM NIERÓŻNIĄCA SIĘ OD KONKURENCJI?

Silnik w wersji NC450cc został wyprodukowany przez firmę ZONGSHEN, która do tej pory posiada wyłączny patent na jego produkcję. Jednostka napędowa to czterozaworowy mistrz w czystej postaci o realnej mocy 47km/9000RPM połączony z 6-ścio biegowa skrzynią: ma niską wagę, małe gabaryty oraz świetną wydajność. W budowie silnika zastosowano szereg ciekawych rozwiązań technologicznych: wałek wyrównoważający silnika eliminujący wibracje z całego pojazdu, wałek wyrównoważający skrzyni biegów eliminujący luzy i drgania w całej przekładni oraz dwie pompy oleju natryskowo smarujące pod ciśnieniem tłoka, jego sworzeń czy też dźwignie zaworowe wyposażone w rolki. Dodatkowo poprzez opracowanie modelu CFD całego układu chłodzenia udało się podnieść jego wydajność aż o 40%, a są za nie odpowiedzialne dwie chłodnice aluminiowe współpracujące z wentylatorem PANASONIC. Silnik współpracuje z podciśnieniowym gaźnikiem, m, a "oddycha" za pomocą sportowego układu wydechowego wykonanego ze stali nierdzewnej na oficjalnej licencji FMF, który w standardzie posiada tzw. POWERBOMBĘ oraz wkładany/wyjmowany DB KILLER.

--> PRZYJRZYJ SIĘ DETALOM Z BLISKA I SKONFIGURUJ SWOJEGO ZUUMAVA POD WŁASNE POTRZEBY:

Z niewymienionych wyżej rzeczy w standardzie znajdują się: hand-bary na aluminiowym stelażu, regulowane klamki, przeźroczysty zbiornik paliwa, aluminiowe płyty osłaniające silnik, plastikowe osłony przednich amortyzatorów oraz stopka boczna. Dzięki oficjalnym dodatkom od producenta sam wybierz czy: zakładasz pole startowe, zdejmujesz czerwone dokładki i wyjmujesz DB KILLER podkreślając brutalny, surowy styl typowej crossówki czy też zakładasz wszystkie czerwone dodatki, zostawiasz DB KILLER i zakładasz homologowaną lampę LED tworząc typowe, charakterne enduro.

--> DANE TECHNICZNE ORAZ SPECYFIKACJA POJAZDU:

* model i nazwa silnika: ZONGSHEN ZS194MQ / NC450,
* typ silnika: jednocylindrowy, 4-ro suwowy, 4-ro zaworowy, chłodzony cieczą, rozrząd na łańcuszku rozrządu wraz z wałkiem SOHC, wałek wyrównoważający w silniku oraz skrzyni, dwie pompy oleju smarujące natryskowo pod ciśnieniem, chłodzony cieczą, zasilany gaźnikiem podciśnieniowym POWER FORCE 42mm,
* pojemność: 449cm3,
* maksymalna moc oraz moment obrotowy: 47KM/9000RPM,
* typ zapłonu: DC (prąd stały) / CDI,
* rozruch silnika: rozrusznik elektryczny oraz kopniak nożny,
* sprzęgło: mokre, wielotarczowe,
* skrzynia biegów: 6-cio biegowa,
* rama: kołyskowa, spawana z rur stalowych o bardzo wysokiej wytrzymałości,
* wahacz tylny: wzmocniony, wykonany z kutego aluminium, długość całkowita 655mm,
* kierownica: aluminiowa z serii 7075,
* zawieszenie przód: typu upside-down o długości 940mm, skok 300mm,
* zawieszenie tył: centralny amortyzator o długości 490mm, skok 120mm, osadzony na kiwaku,
* koło przód: piasta wykonana z odlewanego grawitacyjnie aluminium, kuta obręcz z aluminium serii 7050 o szerokości 1.6x21 cali, opona YUANXING TYRE 80/100-21 cali,
* koło tył: piasta wykonana z odlewanego grawitacyjnie aluminium, kuta obręcz z aluminium serii 7050 o szerokości 2.15x18 cali, opona YUANXING TYRE 110/100-18 cali,
* hamulec przód: hydrauliczny, dwu-tłoczkowy, osadzony na wentylowanej tarczy o średnicy 260mm,
* hamulec tył: hydrauliczny, jedno-tłoczkowy, osadzony na wentylowanej tarczy o średnicy 220mm,
* wymiary pojazdu: długość 2180mm x szerokość 830mm x wysokość 1265mm x wysokość do siedzenia 950mm,
* prześwit: 300mm,
* rozstaw osi: 1495mm,
* masa: 119kg,
* zbiornik paliwa: 12l.

--> CO DOSTAJESZ DO MOTOCYKLA PRZY JEGO ZAKUPIE? CZYM WYRÓŻNIAJĄ SIĘ NASZE POJAZDY W PORÓWNANIU OD TYCH SPRZEDAWANYCH PRZEZ INNYCH DEALERÓW?

Regulacja zaworów i gaźnika, kontrola śrub, naciągu łańcucha, smarowanie (IPONE), jazda kontrolno-testowa serwisanta. Gratis: olej IPONE KATANA 10W40, płyn chłodniczy 4MAX (-35°C), świeca irydowa DENSO, wzmocniony łańcuch X-RING JT (poprzedni SFR się uciągał), licznik motogodzin. 2 kluczyki, instrukcja i karta gwarancyjna w PL. Pakiet dodatków: 3x plastikowe osłony silnika (czerwone), czerwone nakładki na szprychy, zatyczka do tłumika, pełne pole numerowe z okleiną, dodatkowe dysze gaźnika i hermetyczny smar.

Więcej informacji udzielę telefonicznie. Cena do lekkiej negocjacji.
NIE INTERESUJĄ MNIE ŻADNE ZAMIANY.
ID: 1005612579

Skontaktuj się

698 091 904

Na OLX od listopad 2019

Ostatnio online w dniu 17 lipca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 16 lipca 2025

Enduro/Full Cross ZUUMAV K8 NC450cc/4T 47KM XXL 21/18cali NOWOŚĆ! 2023

15 900 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon