Prywatne
SPECYFIKACJA
- Marka
Daihatsu
- Typ części
Tuning mechaniczny > Silnik i osprzęt > Pozostałe
- Stan
Używane
- Rodzaj
Pozostałe części samochodowe
Opis
Witam,
Sprzedam części potrzebne do montażu silnika 1.9TD/TDi z VW Golf 3/ Passat B4/ Seat Ibiza I/ VW Vento oraz 1.6TD z Golfa 2 w Ferozie. Silnik musi być fabrycznie montowany poprzecznie.
Zestaw jest pospawany na bloku silnika, więc pasuje idealnie!!!
Oferowany przeze mnie zestaw zawiera:
1. Flansza/ kryza (złożona z dwóch elementów) łącząca silnik 1.9TD/TDi/1.6TD/1.8T VW z oryginalną skrzynią Ferozy.
2. Mocowanie alternatora VW (wychodzi on po stronie kierowcy, wysoko, zostaje oryginalny napinacz, tylko montujemy dłuższy pasek PK). To rozwiązanie jest przystosowane do alternatora z TDi. Po zastosowaniu alternatora i (koniecznie) jego wspornika z TDi bez problemu montujemy taki zestaw do silnika 1.9TD. W każdej sytuacji zachodzi również konieczność wymiany koła pasowego pompy wody na koło gładkie.
3. Mocowanie oryginalnej pompy wspomagania z Ferozy (wychodzi prawie w tym samym miejscu, co w silniku 1.6, więc węże zostają fabryczne, trzeba je tylko delikatnie podgiąć), zachodzi jednak konieczność przeróbki koła pasowego pompy, które składa się z koła Daihatsu oraz dokręcanego do niego koła z VW. Tzw. koło hybrydowe.
4. Łapa do mocowania silnika od strony pasażera (poduszka zostaje oryginalna z Ferozy, mocowanie poduszki do ramy zostaje fabryczne).
5. Łapa do mocowania silnika od strony kierowcy (poduszka zostaje oryginalna z Ferozy, a mocowanie poduszki do ramy trzeba wyciąć i przesunąć).
6. Adapter montażowy (do fabrycznego króćca VW, który wychodzi z głowicy) czujnika temperatury płynu chłodzącego z Ferozy;
7. Łożysko wałka sprzęgłowego, które wchodzi w wał korbowy VW i podpiera wałek sprzęgłowy.
Elementy wycięte laserowo, a następnie pospawane.
Przy użyciu powyższego zestawu wszystko wygląda jak fabryczne, a sam silnik jest umieszczony idealnie symetrycznie w ramie.
Podczas wykonywania swapu zachodzi konieczność obniżenia przedniego mostu. Sam zabieg jest prosty i szybki do wykonania, a przynosi tylko korzyści.
Dodatkowo zachodzi konieczność zmiany podstawy chłodniczki oleju na taką z wersji wzdłużnej.
Przedstawiony przeze mnie zestaw jest przewidziany do montażu silnika 1.9TD/TDi, który FABRYCZNIE ZAMONTOWANY BYŁ POPRZECZNIE w samochodzie z grupy VW, najlepiej Golf 3/ Passat B4/ Ibiza I itp.
Przy użyciu powyższego zestawu, aby wykonać swap wystarczy zdemontować maskę w samochodzie. Nie ma potrzeby rozbiórki całego przodu.
Oczywiście zapewniam odpowiedzi na wszelkie pytania podczas swapu.
ZESTAW NIE PASUJE DO SILNIKÓW 1.9/1.6TD, KTÓRE FABRYCZNIE BYŁY MONTOWANE WZDŁUŻNIE!!!
Zapraszam!!!
Sprzedam części potrzebne do montażu silnika 1.9TD/TDi z VW Golf 3/ Passat B4/ Seat Ibiza I/ VW Vento oraz 1.6TD z Golfa 2 w Ferozie. Silnik musi być fabrycznie montowany poprzecznie.
Zestaw jest pospawany na bloku silnika, więc pasuje idealnie!!!
Oferowany przeze mnie zestaw zawiera:
1. Flansza/ kryza (złożona z dwóch elementów) łącząca silnik 1.9TD/TDi/1.6TD/1.8T VW z oryginalną skrzynią Ferozy.
2. Mocowanie alternatora VW (wychodzi on po stronie kierowcy, wysoko, zostaje oryginalny napinacz, tylko montujemy dłuższy pasek PK). To rozwiązanie jest przystosowane do alternatora z TDi. Po zastosowaniu alternatora i (koniecznie) jego wspornika z TDi bez problemu montujemy taki zestaw do silnika 1.9TD. W każdej sytuacji zachodzi również konieczność wymiany koła pasowego pompy wody na koło gładkie.
3. Mocowanie oryginalnej pompy wspomagania z Ferozy (wychodzi prawie w tym samym miejscu, co w silniku 1.6, więc węże zostają fabryczne, trzeba je tylko delikatnie podgiąć), zachodzi jednak konieczność przeróbki koła pasowego pompy, które składa się z koła Daihatsu oraz dokręcanego do niego koła z VW. Tzw. koło hybrydowe.
4. Łapa do mocowania silnika od strony pasażera (poduszka zostaje oryginalna z Ferozy, mocowanie poduszki do ramy zostaje fabryczne).
5. Łapa do mocowania silnika od strony kierowcy (poduszka zostaje oryginalna z Ferozy, a mocowanie poduszki do ramy trzeba wyciąć i przesunąć).
6. Adapter montażowy (do fabrycznego króćca VW, który wychodzi z głowicy) czujnika temperatury płynu chłodzącego z Ferozy;
7. Łożysko wałka sprzęgłowego, które wchodzi w wał korbowy VW i podpiera wałek sprzęgłowy.
Elementy wycięte laserowo, a następnie pospawane.
Przy użyciu powyższego zestawu wszystko wygląda jak fabryczne, a sam silnik jest umieszczony idealnie symetrycznie w ramie.
Podczas wykonywania swapu zachodzi konieczność obniżenia przedniego mostu. Sam zabieg jest prosty i szybki do wykonania, a przynosi tylko korzyści.
Dodatkowo zachodzi konieczność zmiany podstawy chłodniczki oleju na taką z wersji wzdłużnej.
Przedstawiony przeze mnie zestaw jest przewidziany do montażu silnika 1.9TD/TDi, który FABRYCZNIE ZAMONTOWANY BYŁ POPRZECZNIE w samochodzie z grupy VW, najlepiej Golf 3/ Passat B4/ Ibiza I itp.
Przy użyciu powyższego zestawu, aby wykonać swap wystarczy zdemontować maskę w samochodzie. Nie ma potrzeby rozbiórki całego przodu.
Oczywiście zapewniam odpowiedzi na wszelkie pytania podczas swapu.
ZESTAW NIE PASUJE DO SILNIKÓW 1.9/1.6TD, KTÓRE FABRYCZNIE BYŁY MONTOWANE WZDŁUŻNIE!!!
Zapraszam!!!
ID: 631006024
xxx xxx xxx
Dodane 15 sierpnia 2025
Daihatsu Feroza 1.9TD/TDi SWAP. Feroza Diesel.
1 600 zł
Lokalizacja