Firmowe
Opis
Problem z nagarem ma każdy silnik z wtryskiem bezpośrednim. Czyszczenie odbywa się za pomocą łupin orzechów włoskich.
Czym moja usługa się różni od pozostałych?
-Podejście do klienta mam takie, jakbym miał to zrobić dla siebie, czyli nie na odwal sie, ma być tak jak wypuściła to fabryka !!! Mam szerokie grono zadowolonych klientów.
Moja usługa polega na demontażu kolektora ssacego i czyszczeniem łupinami z orzechów włoskich specjalistyczną maszyną specjalnie do tej pracy stworzoną, późniejszym etapem montaż kolektora na nowych markowych uszczelkach. Samochod po zabiegu pracuje równo, nie faluje, ma pełną moc taką jaką powinien mieć, którą osłabiały nagary w silniku poprzez mniejszy przepływ powietrza oraz nie domykające się zawory, silnik jest w wielokrotnie lepszej kondycji.
Typowe objawy:
• Brak mocy (spadek mocy nawet o 40%)
• Nierówna praca silnika na biegu jałowym
• Problemy z przyspieszaniem (szarpanie)
• Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
• Wypadanie zapłonu
• Większe zużycie paliwa
• Błąd spalania stukowego
• Błąd przepustnicy
• Problem z odpaleniem silnika
Problem wystepujacy w silnikach VAG:
TSI, TFSI, FSI oraz Diesle
1.0 TSI (TFSI), 1.2 TSI (TFSI), 1.4 TSI (TFSI), 1.5 TSI (TFSI), 1.8 TSI (TFSI), 2.0 TSI (TFSI), 3.0 TFSI, 3.0 TDI, 4.2 TDI PORSCHE 4.8
BMW:
N13, N14, N18, N20, N47, N54, N55, N57, B37, B47, B57, B58
I wszystkich innych z wtryskiem bezpośrednim.
Mogę dojechać do klienta i wykonać usługę na miejscu lub zapraszam do siebie.
Wszystko do uzgodnienia telefonicznie, sms lub olx.
Dolaczam link do mojej strony firmowej w celu zweryfikowania mojej pracy i opini zadowolonych klientów:)
https://www.facebook.com/profile.php?id=61564383976073
Pozdrawiam.
Czym moja usługa się różni od pozostałych?
-Podejście do klienta mam takie, jakbym miał to zrobić dla siebie, czyli nie na odwal sie, ma być tak jak wypuściła to fabryka !!! Mam szerokie grono zadowolonych klientów.
Moja usługa polega na demontażu kolektora ssacego i czyszczeniem łupinami z orzechów włoskich specjalistyczną maszyną specjalnie do tej pracy stworzoną, późniejszym etapem montaż kolektora na nowych markowych uszczelkach. Samochod po zabiegu pracuje równo, nie faluje, ma pełną moc taką jaką powinien mieć, którą osłabiały nagary w silniku poprzez mniejszy przepływ powietrza oraz nie domykające się zawory, silnik jest w wielokrotnie lepszej kondycji.
Typowe objawy:
• Brak mocy (spadek mocy nawet o 40%)
• Nierówna praca silnika na biegu jałowym
• Problemy z przyspieszaniem (szarpanie)
• Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
• Wypadanie zapłonu
• Większe zużycie paliwa
• Błąd spalania stukowego
• Błąd przepustnicy
• Problem z odpaleniem silnika
Problem wystepujacy w silnikach VAG:
TSI, TFSI, FSI oraz Diesle
1.0 TSI (TFSI), 1.2 TSI (TFSI), 1.4 TSI (TFSI), 1.5 TSI (TFSI), 1.8 TSI (TFSI), 2.0 TSI (TFSI), 3.0 TFSI, 3.0 TDI, 4.2 TDI PORSCHE 4.8
BMW:
N13, N14, N18, N20, N47, N54, N55, N57, B37, B47, B57, B58
I wszystkich innych z wtryskiem bezpośrednim.
Mogę dojechać do klienta i wykonać usługę na miejscu lub zapraszam do siebie.
Wszystko do uzgodnienia telefonicznie, sms lub olx.
Dolaczam link do mojej strony firmowej w celu zweryfikowania mojej pracy i opini zadowolonych klientów:)
https://www.facebook.com/profile.php?id=61564383976073
Pozdrawiam.
ID: 985779661
xxx xxx xxx
Dodane 21 lipca 2025
Czyszczenie ukladu dolotowego w silnikach TSI TFSI TDI N54 N55 B58 ITD
Lokalizacja