Prywatne
Rok wydania: 2011
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Tematyka: Pozostałe
Opis
KUP KSIĄŻKĘ
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynkua Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy niedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśa pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynkua Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy niedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśa pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.
ID: 911866137
xxx xxx xxx
Dodane 15 maja 2024
Czemu jeszcze na tonie wpadłeś? - C. Stull, P. Myers, D. M. Scott
Tylko przedmiot
17 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja