Prywatne
Numer VIN: W0LPD6EB2DG094927
Model: Astra
Rok produkcji: 2013
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 88 300 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 1 398 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 100 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Wystawiam na sprzedaż auto które kupiłem dla żony na początku zeszłego roku. Żona jednak przesiadła się niedawno na nowy samochód rodzinny i w sumie auto robi teraz tylko kilkaset km miesięcznie - szkoda go do takich zastosowań, ma potencjał na przejeżdzenie jeszcze kilkuset tysięcy
Dane do sprawdzenia historii auta:
VIN: W0LPD6EB2DG094927
nr rejestracyjny FZ5226H
data pierwszej rej: 19.08.2013
Auto ma przejechane tylko 88 tys km i to widać po wnętrzu i czuć po tym jak to auto jeździ - bez przesady mogę stwierdzić że prowadzi się jak nowy samochód - chodzi mi o to jak pracują pedały, kierownica, przełączniki, zawieszenie - auto pod tym względem jest jak nowe
Wyposażenie - nie ma szału ale jest wszystko co przydatne:
manualna klima
czujniki cofania
radio z AUX i zestaw głośnomówiący
tempomat
komputer
wielofunkcyjna kiera obszyta skórą
Alu17 + dobre całoroczne opony
Silnik 1,4 bez turbo - nie ma się co oszukiwać dynamike ma dopiero powyżej 4 tys obrotów, do tego czasu jest dość powolny. Ale był to wybór na zasadzie "jak najmniej do zepsucia". W tym silniku nie ma dwumasy, turbiny, bezpośredniego wtrysku. Rozrząd jest wieczny nie trzeba go ruszać. Skrzynia 5-biegowa więc nie trzeba się martwić kosztownym remontem jak w przypadku 6-biegowej M32. Można założyć spokojnie gaz ale przy moich przebiegach nie miało to sensu. Realne spalanie to 7l w jeździe mieszanej
W aucie w zeszłym roku wymieniłem:
opony na nowe całoroczne - więc z tym masz spokój na kilka ładnych lat
wszystkie możliwe płyny (olej w silniku i skrzyni, płyn chłodniczy, hamulcowy - z tym też masz spokój na kilka lat)
cewke zapłonową i świece
przyciemniłem szyby średnią folią żeby dzieci nie kisły w słońcu
kompletne sprzęgło z wysprzęglikiem (to jedyna typowa wada tego modelu - siada wysprzęglik i nie da się wrzucić biegu) - masz już to za sobą
nowy podłokietnik bo stary miał takie luzy że strach było łokieć położyć
w tym roku w czerwcu (przebieg 86 tys) była wymiana oleju i filtrów, przegląd i dezynfekcja klimy, wymiana łącznika elastycznego wydechu
przegląd ważny do sierpnia 2026, OC do września 2026 - opłacone na cały rok
Nic cię nie interesuje, wsiadasz i jedziesz. Ponieważ to Opel śpieszę dopisać ważną informację - rdzy nie widać
I najważniejsze oczywiście na samym końcu - WADY
Idealnych aut nie ma (teraz już wiem że nawet w salonie), więc to też ma niestety wady. Mi nie przeszkadzały na tyle żebym się tym zajął więc zostały:
drobne rysy na różnych elementach auta - dramatu nie ma ale z bliska je widać
dość duże rysy na jednym kole - Nie ma żadnego bicia ale dość słabo to wygląda
kiepsko spasowane połączenie przedniego zderzaka z błotnikami - prawdopodobnie są tam naderwane jakieś zaczepy - bez jego demontażu raczej się tego nie naprawi. Auto niby było sprowadzone z delikatnie uszkodzonym przodem i zderzak był wymieniany - takie zdjęcia mi pokazywała poprzednia właścicielka która była pierwszym właścicielem w Polsce.
Mam więcej zdjęć lepszej jakości - niestety tu nie można wkeić linka - jeżeli ktoś zainteresowany zapraszam do kontaktu podeślę linka
Jeżeli ktoś może z tym żyć i to zaakceptuje to wydaje mi się że pierwszy zdecydowany kupiec odjedzie tym autem do domu. Nie mam nic do ukrycia. Możesz przyjechać ze szwagrem mechanikiem, dostaniesz auto na jazde próbną. Dla zdecydowanych możemy podjechać na SKP, lub do jakiegoś twojego znajomego mechanika tylko oczywiście w rozsądnych odległościach
WAŻNE !!!Cena jest taka jak w ogłoszeniu i nie podlega żadnym negocjacjom WAŻNE!!!
Szanujmy swój czas proszę i nie licz że dzięki twojemu urokowi opuszcze z ceny kilka tysięcy. Auto jest pewne i nie trzeba w nie nic inwestować przez dłuższy czas więc jak się nie sprzeda to po prostu będzie dalej u nas jeździć bo drugie auto i tak i tak jest potrzebne...
Dane do sprawdzenia historii auta:
VIN: W0LPD6EB2DG094927
nr rejestracyjny FZ5226H
data pierwszej rej: 19.08.2013
Auto ma przejechane tylko 88 tys km i to widać po wnętrzu i czuć po tym jak to auto jeździ - bez przesady mogę stwierdzić że prowadzi się jak nowy samochód - chodzi mi o to jak pracują pedały, kierownica, przełączniki, zawieszenie - auto pod tym względem jest jak nowe
Wyposażenie - nie ma szału ale jest wszystko co przydatne:
manualna klima
czujniki cofania
radio z AUX i zestaw głośnomówiący
tempomat
komputer
wielofunkcyjna kiera obszyta skórą
Alu17 + dobre całoroczne opony
Silnik 1,4 bez turbo - nie ma się co oszukiwać dynamike ma dopiero powyżej 4 tys obrotów, do tego czasu jest dość powolny. Ale był to wybór na zasadzie "jak najmniej do zepsucia". W tym silniku nie ma dwumasy, turbiny, bezpośredniego wtrysku. Rozrząd jest wieczny nie trzeba go ruszać. Skrzynia 5-biegowa więc nie trzeba się martwić kosztownym remontem jak w przypadku 6-biegowej M32. Można założyć spokojnie gaz ale przy moich przebiegach nie miało to sensu. Realne spalanie to 7l w jeździe mieszanej
W aucie w zeszłym roku wymieniłem:
opony na nowe całoroczne - więc z tym masz spokój na kilka ładnych lat
wszystkie możliwe płyny (olej w silniku i skrzyni, płyn chłodniczy, hamulcowy - z tym też masz spokój na kilka lat)
cewke zapłonową i świece
przyciemniłem szyby średnią folią żeby dzieci nie kisły w słońcu
kompletne sprzęgło z wysprzęglikiem (to jedyna typowa wada tego modelu - siada wysprzęglik i nie da się wrzucić biegu) - masz już to za sobą
nowy podłokietnik bo stary miał takie luzy że strach było łokieć położyć
w tym roku w czerwcu (przebieg 86 tys) była wymiana oleju i filtrów, przegląd i dezynfekcja klimy, wymiana łącznika elastycznego wydechu
przegląd ważny do sierpnia 2026, OC do września 2026 - opłacone na cały rok
Nic cię nie interesuje, wsiadasz i jedziesz. Ponieważ to Opel śpieszę dopisać ważną informację - rdzy nie widać
I najważniejsze oczywiście na samym końcu - WADY
Idealnych aut nie ma (teraz już wiem że nawet w salonie), więc to też ma niestety wady. Mi nie przeszkadzały na tyle żebym się tym zajął więc zostały:
drobne rysy na różnych elementach auta - dramatu nie ma ale z bliska je widać
dość duże rysy na jednym kole - Nie ma żadnego bicia ale dość słabo to wygląda
kiepsko spasowane połączenie przedniego zderzaka z błotnikami - prawdopodobnie są tam naderwane jakieś zaczepy - bez jego demontażu raczej się tego nie naprawi. Auto niby było sprowadzone z delikatnie uszkodzonym przodem i zderzak był wymieniany - takie zdjęcia mi pokazywała poprzednia właścicielka która była pierwszym właścicielem w Polsce.
Mam więcej zdjęć lepszej jakości - niestety tu nie można wkeić linka - jeżeli ktoś zainteresowany zapraszam do kontaktu podeślę linka
Jeżeli ktoś może z tym żyć i to zaakceptuje to wydaje mi się że pierwszy zdecydowany kupiec odjedzie tym autem do domu. Nie mam nic do ukrycia. Możesz przyjechać ze szwagrem mechanikiem, dostaniesz auto na jazde próbną. Dla zdecydowanych możemy podjechać na SKP, lub do jakiegoś twojego znajomego mechanika tylko oczywiście w rozsądnych odległościach
WAŻNE !!!Cena jest taka jak w ogłoszeniu i nie podlega żadnym negocjacjom WAŻNE!!!
Szanujmy swój czas proszę i nie licz że dzięki twojemu urokowi opuszcze z ceny kilka tysięcy. Auto jest pewne i nie trzeba w nie nic inwestować przez dłuższy czas więc jak się nie sprzeda to po prostu będzie dalej u nas jeździć bo drugie auto i tak i tak jest potrzebne...
ID: 1029877153
xxx xxx xxx
Dodane 16 października 2025
Astra 1,4, bardzo mały przebieg, technicznie igła
26 500 zł
Lokalizacja