Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!
PromujOdśwież

Firmowe

Marka: Inna

Stan: Nowe

Kolor: Inny

Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna

Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne

Materiał ramy: Karbon

Rozmiar koła: 28"

Rozmiar ramy: 17-18"

Opis

Rower Gravel 3T Exploro Racemax Rival XPLR.
Rozmiar M, 54 cm, zalecany od 168 do 180 cm wzrostu.

Rower sprzedawany jest na fabrycznych kołach aluminiowych Rapid Red 900. Istnieje możliwość ulepszenia roweru o karbonowe koła 3T Discus o wysokości 45 mm i szerokości 40mm (jak na fotografii) za dopłatą 5000zł.

Cena Katalogowa 24 900 zł
Cena Promocyjna 14 940 zł

Raty/ Leasing/ Faktura/ Raty

EXPLORO RACEMAX: SZYBKOŚĆ JEST WSZYSTKIM
Na długo zanim jazda po szutrze stała się popularna, zdecydowaliśmy, że chcemy jeździć szybciej i dalej w każdym terenie. Powstały 3T Exploro i jako pierwszy połączył prędkość drogową i wytrzymałość w górach, dzięki czemu możesz ścigać się na gładkich odcinkach jak i po nierównym terenie.
ORYGINALNY I SZYBKI ROWER SZUTROWY
Exploro było pionierem w dziedzinie aerodynamiki rowerów szutrowych, włączając w to testy nawet pokrytych błotem opon w tunelu aerodynamicznym. Sprawdzona w wyścigach seria Exploro zapewnia prędkość, do której jesteś przyzwyczajony na asfalcie, i dodatkową przewagę na smaganych wiatrem szutrowych torach.
WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD OPON
Aby stworzyć najszybszy możliwy rower szutrowy, należy zacząć od opony. Wybór opon decyduje o komforcie i przyczepności. Ale określa również, w jaki sposób możesz ukształtować ramę, aby przekierować przepływ powietrza.

Niezależnie od tego, czy jedziemy po szosie, czy po szutrze, kochamy prędkość. Dlatego wszystko w ramie RaceMax zostało zaprojektowane pod to. Efektem końcowym jest pierwszy rower szutrowy, który:
Wygląda jak rower szosowy
Jeździ jak na rowerze szosowym
Przedziera się przez żwir
A co najważniejsze, tę samą ramę RaceMax można zbudować z naciskiem na czystą prędkość z oponami oszerokości 35-46 mm, można ją również przekształcić w maszynę nie do zatrzymania z bardzo szerokimi oponami od 61 mm.
SZYBKOŚĆ = AERODYNAMIKA
Zaczynając od wyboru opon, następnie zaprojektowaliśmy idealnie dopasowane wycięcie na tylne koło i ściśle przylegającą rurę dolną, aby wychwytywać przepływ powietrza wydobywający się z przedniej opony.
Co najważniejsze, zaprojektowaliśmy to pod kątem realistycznych prędkości jazdy, prędkości wiatru, szerokości opon, pozycji butelek, a nawet błota.
Rama RaceMax jest najszybsza z oponami 35–46 mm. Wtedy jego prędkość maksymalna może konkurować z najlepszymi rowerami szosowymi na rynku. Niezależnie od tego, czy jedziesz na asfalcie, łatwym czy trudniejszym żwirze, możesz mieć pewność, że masz najszybszą maszynę do jazdy. Jednak w zależności od tego, gdzie i jak szybko jeździsz, możesz potrzebować jeszcze większej opony, zapewniającej najlepszą przyczepność i kontrolę. Dobra wiadomość: 90% przewagi aerodynamicznej RaceMax nadal możesz uzyskać z oponami o szerokości do 61 mm.

Opcjonalne koła"
Szeroka opona wymaga szerokiej obręczy, aby uniknąć turbulencji w miejscu przejścia między oponą a obręczą. Discus 45 | 40 to pierwsze aerodynamiczne koło zaprojektowane dla opon o szerokości 35-40 mm. Wewnętrzna szerokość 29 mm dodatkowo poszerza wybraną oponę i zmniejsza zjawisko "flop" opony.
REALFAST AERODYNAMICS
Projektujemy z myślą o rzeczywistych warunkach, a na żwirowych drogach ludzie chcą korzystać z opon 700x35-40c. Nie ma sensu montować wąskiej aerodynamicznej obręczy w połączeniu z taką oponą – dodawałoby to tylko masę, bez uzyskania korzyści aerodynamicznych, ponieważ przepływ powietrza i tak „nie widzi” obręczy.
Po przetestowaniu dwóch tuzinów prototypowych kół w tunelu aerodynamicznym narodził się model Discus 45 | 40 LTD. 45 mm głębokości zapewnia świetną aerodynamikę bez nadmiernej podatności na boczne wiatry. 40 mm szerokości idealnie współgra z oponami 35-40 mm. Efekt? Prędkość, jakiej wcześniej nie widziano na żwirowych drogach. Chociaż kształt jest zoptymalizowany pod kątem modelu 3T Exploro, Discus 45 | 40 LTD sprawia, że każdy gravel staje się szybszy.
KONSTRUKCJA NOSETAIL
Podobnie jak w modelu Discus 45 | 32 LTD, Discus 45 | 40 wykorzystuje konstrukcję NoseTail, aby osiągnąć wydajność obręczy o głębokości 60 mm przy profilu 45 mm.
Z definicji projekt obręczy jest kompromisem – kształt aerodynamiczny z przodu nie działa równie dobrze, gdy 180 stopni później jest odwrócony. Kształt NoseTail został opracowany przez legendarnego Dave'a Kennedy'ego (profesjonalistę w dziedzinie aerodynamiki z ponad 50-letnim doświadczeniem!) oraz szefa projektowania 3T, Gerarda Vroomena. NoseTail celowo poświęca część wydajności na przedniej części koła, aby działać lepiej na tylnej części.
Nie tylko oba efekty wzajemnie się równoważą, ale powstały kształt wymaga mniejszej głębokości obręczy i lepiej kieruje przepływ powietrza z tylnej części przedniego koła na rurę dolną. Jest to szczególnie korzystne w modelu Exploro RaceMax, gdzie rura dolna znajduje się w bliskiej odległości od przedniej opony.

Widelec
3T Fango kompakt

Stery
Uszczelniane łożyska maszynowe 1.125” - 1.5”

Oś przelotowa
100x12 mm (przód) - 142x12 mm (tył)

Kierownica
3T Superergo Pro
(S: 40 cm - M&L: 42 cm - XL: 44 cm)

Owijka kierownicy
3T Prendo Tough

Mostek
3T Apto Stealth
(S: 80 mm - M: 90 mm - L: 100 mm - XL: 110 mm)

Koszyk na bidon
Nylonowy koszyk na bidon 3T

Przerzutka tylna
Sram Rival XPLR Max 44T

Manetki/klamki hamulcowe
Sram Rival

Hamulce
Hydrauliczne tarczowe Sram Rival z tarczami Sram 160 mm

Korba
Sram Rival
(S: 170 mm - M&L: 172,5 mm - XL: 175 mm)

Kaseta
Sram Rival XPLR 10-44T

Koła
Fullcrum Rapi red 900, opcjonalnie: DISCUS 45 | 40 WHEELS Carbon Ti-hubs

Opony
Pirelli Cinturato Adventure 700x40

Sztyca
3T z jarzmem Ritchey

Siodło
Selle Italia Novus Boost Evo Superflow

Rower do obejrzenia w naszym salonie NewBikeDay
Poznań 60-539, ul. Kościelna 58
Telefon: 61 845 51 50
ID: 964975685

Skontaktuj się

NewBikeDay

Na OLX od kwiecień 2024

Ostatnio online wczoraj o 12:40

xxx xxx xxx

Dodane 30 lipca 2025

Aero Gravel 3T Expolor Racemax Rival. Wyprzedaż!

14 940 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon