Firmowe
Marka: Inna
Stan: Nowe
Kolor: Pomarańczowy
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 21-22"
Opis
Rower Gravel 3T Primo Rival XPLR.
Rozmiar M, 55 cm, zalecany od 168 do 180 cm wzrostu.
Rozmiar XL, 59 cm, zalecany od 188 do 200 cm wzrostu.
Cena Katalogowa 22 199 zł
Cena Promocyjna 16 575 zł
Rower sprzedawany jest na fabrycznych kołach aluminiowych Rapid Red 900 27,5. Istnieje możliwość dokupienia kół 700c w cenie 1299 zł lub ulepszenia roweru o karbonowe koła 3T Discus o wysokości 45 mm i szerokości 40mm za dopłatą 5000 zł.
Rower z pełną gwarancją producenta.
Raty/ Leasing/ Faktura
EXPLORO PRIMO: SZYBKOŚĆ JEST WSZYSTKIM
Na długo zanim jazda po szutrze stała się popularna, zdecydowaliśmy, że chcemy jeździć szybciej i dalej w każdym terenie. Powstały 3T Exploro i jako pierwszy połączył prędkość drogową i wytrzymałość w górach, dzięki czemu możesz ścigać się na gładkich odcinkach jak i po nierównym terenie.
ORYGINALNY I SZYBKI ROWER SZUTROWY
Exploro było pionierem w dziedzinie aerodynamiki rowerów szutrowych, włączając w to testy nawet pokrytych błotem opon w tunelu aerodynamicznym. Sprawdzona w wyścigach seria Exploro zapewnia prędkość, do której jesteś przyzwyczajony na asfalcie, i dodatkową przewagę na smaganych wiatrem szutrowych torach.
DOPASOWANY DO KAŻDEJ DROGI
Exploro Primo został zaprojektowany tak, aby pasował do opon szosowych, przełajowych, a nawet górskich zgodnie ze standardem GravelPlus. Opony szosowe i przełajowe mają rozmiar 700c, a opony do rowerów górskich mają rozmiar 650b, dzięki czemu wszystkie mają praktycznie tę samą całkowitą średnicę koła, a tym samym takie samo przewidywalne prowadzenie. Do 700c polecamy koła 3T Discus, do 650b koła 3T DiscusPlus.
Exploro Primo na zawsze zmieniło wyścigi po szutrze, łącząc prędkość i wytrzymałość.
Exploro to także świetny rower szosowy sam w sobie. Używając go do szybkich przejażdżek po utwardzonej nawierzchni (w grupie), docenisz wszelkie korzyści związane z aerodynamiką.
PRAWDZIWA PRĘDKOŚĆ
Nie chcieliśmy, żeby Exploro Primo było szybkie w teorii, ale w realnym świecie. Dlatego przetestowaliśmy je przy realistycznej prędkości 20 mil na godzinę (32 km/h) zamiast standardowych 30 mil na godzinę (48 km/h) i zoptymalizowaliśmy ramę pod kątem mocowana bidonów (trudno obejść się bez nich podczas długich, epickich podróży).
SQAERO
Kluczem do prędkości Exploro jest aerodynamiczna rura dolna, która jest wystarczająco szeroka, aby uchwycić strumień powietrza wydobywający się z dużej przedniej opony (cienka rura dolna nawet nie dotykałaby strumienia powietrza). Szeroka rura dolna skutecznie chroni również bidony. Użyliśmy również Sqaero na główce ramy, rurze podsiodłowej, wspornikach siodełka i sztycy.
Materiał ramy
Jednokierunkowe włókno węglowe pre-preg, mieszanka wysokiego modułu i wysokiej wytrzymałości zapewniająca najlepsze osiągi.
Widelec
3T Fango
Stery
Uszczelniane łożyska maszynowe 1.125” - 1.5”
Oś przelotowa
100x12 mm (przód) - 142x12 mm (tył)
Kierownica
3T Superergo Pro karbonowa
(S: 40 cm - M&L: 42 cm - XL: 44 cm)
Owijka kierownicy
3T Prendo Tough
Mostek
3T Apto Stealth
(S: 80 mm - M: 90 mm - L: 100 mm - XL: 110 mm)
Koszyk na bidon
Nylonowy koszyk na bidon 3T z przednim załadunkiem
Przerzutka tylna
Sram Rival XPLR Max 44T
Manetki/klamki hamulcowe
Sram Rival
Hamulce
Hydrauliczne tarczowe Sram Rival z tarczami Sram 160 mm
Korba
Sram Rival
(S: 170 mm - M&L: 172,5 mm - XL: 175 mm)
Kaseta
Sram Rival XPLR 10-44T
Koła
Fulcrum Rapid Red 900 700c
Opony
Pirelli Cinturato Adventure 700x40
Sztyca
3T Primo z jarzmem Ritchey
Siodło
Selle Italia Novus Boost Evo Superflow
Rower do obejrzenia w naszym salonie NewBikeDay
Poznań 60-539, ul. Kościelna 58
Telefon: 61 845 51 50
Rozmiar M, 55 cm, zalecany od 168 do 180 cm wzrostu.
Rozmiar XL, 59 cm, zalecany od 188 do 200 cm wzrostu.
Cena Katalogowa 22 199 zł
Cena Promocyjna 16 575 zł
Rower sprzedawany jest na fabrycznych kołach aluminiowych Rapid Red 900 27,5. Istnieje możliwość dokupienia kół 700c w cenie 1299 zł lub ulepszenia roweru o karbonowe koła 3T Discus o wysokości 45 mm i szerokości 40mm za dopłatą 5000 zł.
Rower z pełną gwarancją producenta.
Raty/ Leasing/ Faktura
EXPLORO PRIMO: SZYBKOŚĆ JEST WSZYSTKIM
Na długo zanim jazda po szutrze stała się popularna, zdecydowaliśmy, że chcemy jeździć szybciej i dalej w każdym terenie. Powstały 3T Exploro i jako pierwszy połączył prędkość drogową i wytrzymałość w górach, dzięki czemu możesz ścigać się na gładkich odcinkach jak i po nierównym terenie.
ORYGINALNY I SZYBKI ROWER SZUTROWY
Exploro było pionierem w dziedzinie aerodynamiki rowerów szutrowych, włączając w to testy nawet pokrytych błotem opon w tunelu aerodynamicznym. Sprawdzona w wyścigach seria Exploro zapewnia prędkość, do której jesteś przyzwyczajony na asfalcie, i dodatkową przewagę na smaganych wiatrem szutrowych torach.
DOPASOWANY DO KAŻDEJ DROGI
Exploro Primo został zaprojektowany tak, aby pasował do opon szosowych, przełajowych, a nawet górskich zgodnie ze standardem GravelPlus. Opony szosowe i przełajowe mają rozmiar 700c, a opony do rowerów górskich mają rozmiar 650b, dzięki czemu wszystkie mają praktycznie tę samą całkowitą średnicę koła, a tym samym takie samo przewidywalne prowadzenie. Do 700c polecamy koła 3T Discus, do 650b koła 3T DiscusPlus.
Exploro Primo na zawsze zmieniło wyścigi po szutrze, łącząc prędkość i wytrzymałość.
Exploro to także świetny rower szosowy sam w sobie. Używając go do szybkich przejażdżek po utwardzonej nawierzchni (w grupie), docenisz wszelkie korzyści związane z aerodynamiką.
PRAWDZIWA PRĘDKOŚĆ
Nie chcieliśmy, żeby Exploro Primo było szybkie w teorii, ale w realnym świecie. Dlatego przetestowaliśmy je przy realistycznej prędkości 20 mil na godzinę (32 km/h) zamiast standardowych 30 mil na godzinę (48 km/h) i zoptymalizowaliśmy ramę pod kątem mocowana bidonów (trudno obejść się bez nich podczas długich, epickich podróży).
SQAERO
Kluczem do prędkości Exploro jest aerodynamiczna rura dolna, która jest wystarczająco szeroka, aby uchwycić strumień powietrza wydobywający się z dużej przedniej opony (cienka rura dolna nawet nie dotykałaby strumienia powietrza). Szeroka rura dolna skutecznie chroni również bidony. Użyliśmy również Sqaero na główce ramy, rurze podsiodłowej, wspornikach siodełka i sztycy.
Materiał ramy
Jednokierunkowe włókno węglowe pre-preg, mieszanka wysokiego modułu i wysokiej wytrzymałości zapewniająca najlepsze osiągi.
Widelec
3T Fango
Stery
Uszczelniane łożyska maszynowe 1.125” - 1.5”
Oś przelotowa
100x12 mm (przód) - 142x12 mm (tył)
Kierownica
3T Superergo Pro karbonowa
(S: 40 cm - M&L: 42 cm - XL: 44 cm)
Owijka kierownicy
3T Prendo Tough
Mostek
3T Apto Stealth
(S: 80 mm - M: 90 mm - L: 100 mm - XL: 110 mm)
Koszyk na bidon
Nylonowy koszyk na bidon 3T z przednim załadunkiem
Przerzutka tylna
Sram Rival XPLR Max 44T
Manetki/klamki hamulcowe
Sram Rival
Hamulce
Hydrauliczne tarczowe Sram Rival z tarczami Sram 160 mm
Korba
Sram Rival
(S: 170 mm - M&L: 172,5 mm - XL: 175 mm)
Kaseta
Sram Rival XPLR 10-44T
Koła
Fulcrum Rapid Red 900 700c
Opony
Pirelli Cinturato Adventure 700x40
Sztyca
3T Primo z jarzmem Ritchey
Siodło
Selle Italia Novus Boost Evo Superflow
Rower do obejrzenia w naszym salonie NewBikeDay
Poznań 60-539, ul. Kościelna 58
Telefon: 61 845 51 50
ID: 963716861
xxx xxx xxx