Firmowe
Rodzaj: Pozostałe części samochodowe
Stan: Nowe
Opis
Siłownik Hydrauliczny Polski o skoku 1250 mm wraz z gniazdem
[0009]
Producent: Skraw-Met
SKRAW-MET jest wieloletnim liderem w produkcji siłowników. Dzięki doświadczeniu korzysta tylko i wyłącznie ze wzmocnionych uszczelnień polskiego pochodzenia, co zapewnia najwyższą jakość na rynku i niezawodność na lata!
Na innych naszych aukcjach znajdą państwo wzmocnione uszczelnienia jako zestaw naprawczy tego siłownika.
Dzięki swojej budowie w postaci 6 wysuwów siłownik doskonale sprawdza się w pojazdach z małym prześwitem dolnym pojazdu, przyczepy lub wysoko umieszczonym wałem pędnym.
Siłownik montowany w przyczepkach, samochodach ciężarowych oraz dostawczych pojazdach specjalistycznych. Ze względu na swoją budowę stosowany w przyczepach z wywrotem na tył.
Jest możliwość dokupienia kołyski co daje nam opcję wywrotu na 3 strony.
Wersja wzmocniona maksymalny udźwig 12 ton.
Słowo o teleskopach
Siłowniki teleskopowe składają się z kilku kolejno wysuwających się segmentów - chromowanych tulei cylindrycznych. Pozwala to osiągnąć duży wysuw siłownika w porównaniu do jego długości całkowitej po złożeniu.
Teleskopy są siłownikami jednostronnego działania. Wysuw rozpoczyna się doprowadzając do niego olej hydrauliczny pod ciśnieniem. Powrót siłownika wywołany jest działaniem rozdzielacza który zwalnia ciśnienie z układu - opad przebiega grawitacyjnie, najczęściej pod wpływem ciężaru skrzyni ładunkowej.
Aby zapobiegać uszkodzeniom zabezpieczeń tulei, spowodowanych nadmiernym parciem w maksymalnym rozsuwie siłownika, należy zastosować zabezpieczenie (lina, zawór odcinający hydrauliczny lub elektryczny).
Dobrze dobrany siłownik umiejscowiony na środku zabudowy, zapewnia kąt nachylenia skrzyni ładunkowej pomiędzy 40 a 45 stopni.
W zależności od rodzaju przewożonego towaru, kąt ten można dobrać samemu - pomocna może okazać się tabela NA ZDJĘCIU NR 4
Specyfikacja techniczna:
Sześciostopniowy,
Długość siłownika w stanie spoczynku 405 mm,
Skok siłownika 1250 mm
Długość siłownika całkowicie rozsuniętego 1655 mm,
Średnica siłownika 143 mm,
Przyłącze przewodu olejowego M16*1,5 wewnętrzny,
Maksymalne ciśnienie robocze : 160bar
Ciśnienie rozruchu: 0,5 MPa
Prędkość rozsuwania/składania tłoków : 0,5m/s
Dopuszczalna temperatura otoczenia -40 do +60'C
Dopuszczalna temperatura oleju -15 do +80'C
Typ dławicy: gwintowana wkręcana w rurę
Tłoczysko: chromowane
Typ cieczy: olej hydrauliczny na bazie oleju mineralnego
[0009]
Producent: Skraw-Met
SKRAW-MET jest wieloletnim liderem w produkcji siłowników. Dzięki doświadczeniu korzysta tylko i wyłącznie ze wzmocnionych uszczelnień polskiego pochodzenia, co zapewnia najwyższą jakość na rynku i niezawodność na lata!
Na innych naszych aukcjach znajdą państwo wzmocnione uszczelnienia jako zestaw naprawczy tego siłownika.
Dzięki swojej budowie w postaci 6 wysuwów siłownik doskonale sprawdza się w pojazdach z małym prześwitem dolnym pojazdu, przyczepy lub wysoko umieszczonym wałem pędnym.
Siłownik montowany w przyczepkach, samochodach ciężarowych oraz dostawczych pojazdach specjalistycznych. Ze względu na swoją budowę stosowany w przyczepach z wywrotem na tył.
Jest możliwość dokupienia kołyski co daje nam opcję wywrotu na 3 strony.
Wersja wzmocniona maksymalny udźwig 12 ton.
Słowo o teleskopach
Siłowniki teleskopowe składają się z kilku kolejno wysuwających się segmentów - chromowanych tulei cylindrycznych. Pozwala to osiągnąć duży wysuw siłownika w porównaniu do jego długości całkowitej po złożeniu.
Teleskopy są siłownikami jednostronnego działania. Wysuw rozpoczyna się doprowadzając do niego olej hydrauliczny pod ciśnieniem. Powrót siłownika wywołany jest działaniem rozdzielacza który zwalnia ciśnienie z układu - opad przebiega grawitacyjnie, najczęściej pod wpływem ciężaru skrzyni ładunkowej.
Aby zapobiegać uszkodzeniom zabezpieczeń tulei, spowodowanych nadmiernym parciem w maksymalnym rozsuwie siłownika, należy zastosować zabezpieczenie (lina, zawór odcinający hydrauliczny lub elektryczny).
Dobrze dobrany siłownik umiejscowiony na środku zabudowy, zapewnia kąt nachylenia skrzyni ładunkowej pomiędzy 40 a 45 stopni.
W zależności od rodzaju przewożonego towaru, kąt ten można dobrać samemu - pomocna może okazać się tabela NA ZDJĘCIU NR 4
Specyfikacja techniczna:
Sześciostopniowy,
Długość siłownika w stanie spoczynku 405 mm,
Skok siłownika 1250 mm
Długość siłownika całkowicie rozsuniętego 1655 mm,
Średnica siłownika 143 mm,
Przyłącze przewodu olejowego M16*1,5 wewnętrzny,
Maksymalne ciśnienie robocze : 160bar
Ciśnienie rozruchu: 0,5 MPa
Prędkość rozsuwania/składania tłoków : 0,5m/s
Dopuszczalna temperatura otoczenia -40 do +60'C
Dopuszczalna temperatura oleju -15 do +80'C
Typ dławicy: gwintowana wkręcana w rurę
Tłoczysko: chromowane
Typ cieczy: olej hydrauliczny na bazie oleju mineralnego
ID: 337995016
xxx xxx xxx