Wynagrodzenie
5 200 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łomnica
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Miejsce pracy: Kowary
Jesteśmy nowoczesnym sklepem internetowym, który stawia na rozwój i innowacje. Obecnie poszukujemy osoby do pracy w obsłudze klienta, która w przyszłości będzie także współtworzyć wdrożenie i rozwój obsługi klienta wspieranej przez sztuczną inteligencję.
Twoje zadania na początku:
obsługa klientów na infolinii i czacie,
przyjmowanie i obsługa reklamacji,
udzielanie informacji o produktach oraz zamówieniach,
współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
Co czeka Cię w kolejnym etapie rozwoju?
udział w transformacji obsługi klienta z wykorzystaniem AI,
nadzorowanie procesu uczenia wewnętrznej sztucznej inteligencji, która będzie odpowiadała na maile, wiadomości na czacie oraz telefony,
selekcjonowanie i ocenianie najlepszych odpowiedzi, na których AI będzie się uczyć,
współpraca z zespołem IT i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w komunikacji z klientem.
Nasze oczekiwania:
bardzo dobra komunikatywność oraz kultura osobista,
szybkie pisanie na klawiaturze,
pozytywne nastawienie do ludzi i chęć niesienia pomocy,
sprawność w obsłudze komputera i łatwość nauki nowych narzędzi,
otwartość na rozwój oraz nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję,
samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferze,
możliwość zdobywania nowoczesnych kompetencji zawodowych,
realny wpływ na rozwój firmy i obsługi klienta,
wsparcie zespołu w rozwoju nowych umiejętności,
udział w unikalnym projekcie wdrożenia AI w obsłudze klienta.
Pakiet benefitów :
karta Multisport
ubezpieczenie grupowe
Jeśli jesteś osobą, która spełnia nasze oczekiwania — nie zwlekaj, aplikuj już teraz i dołącz do zespołu, który zmienia oblicze nowoczesnej obsługi klienta!
Wyślij swoje CV
Do zobaczenia w ZEGAREK.NET!
Lokalizacja
Łomnica,
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?