Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Call center, konsultant telefoniczny
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Kujawsko-pomorskie
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Toruń
Dodane 26 kwietnia 2024

Zdobądź u nas pierwsze doświadczenie i zarób naprawdę dobre pieniądze!

Wynagrodzenie

4 250 - 12 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Toruń

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: Praca hybrydowaRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Opis

Nie masz doświadczenia? A może posiadasz już doświadczenie z innej branży i chcesz spróbować swoich sił w jednej z najbardziej doświadczonych firm w branży telemarketingu na rynku? Wszystkiego Cię nauczymy!

Kim jesteśmy i dlaczego warto do Nas dołączyć? Jesteśmy firmą, która posiada wieloletnie doświadczenie i ogromne know-how. Chętnie dzielimy się wiedzą na szkoleniach, nie tylko wstępnych, dlatego poszukujemy osób, które przede wszystkim chcą się uczyć i są zaangażowane.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży.

Nie jesteś specjalistą? Żaden problem!

Nie wymagamy doświadczenia! Mamy lata praktyki we wdrażaniu nowych osób.

Zadania:

  • telefoniczna sprzedaż usług i produktów operatora sieci komórkowych oparta na gotowej bazie,

  • obsługa zamówień w systemie operacyjnym,

  • wspieranie firmy w osiąganiu wyników sprzedażowych i dążenie do jak najlepszych rezultatów,

  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek marki oraz wsparcie klienta.

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub umowę zlecenie - stabilną podstawę + wysokie i realne do wypracowania prowizje,

  • po 6 miesiącach współpracy zwiększoną o 30% prowizję,

  • program poleceń - poleć swoich znajomych posiadających doświadczenie i otrzymaj nawet 1500 zł bonusu,

  • szkolenie przed rozpoczęciem pracy,

  • po okresie wdrożeniowym w biurze w Toruniu jest możliwość realizacji obowiązków w formie hybrydowej,

  • dofinansowanie kosztów dojazdu dla osób spoza Torunia,

  • możliwość realizacji zadań między 8:00 a 16:00,

  • pakiet benefitów: m.in. ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, karta PZU sport,

  • wolne weekendy,

  • liczne konkursy i dodatkowe bonusy m.in. kupony Sodexo, firmową kartę płatniczą z dodatkowymi pieniędzmi, nagrody rzeczowe.

Aplikuj jeśli:

  • jesteś osobą komunikatywną i czujesz się swobodnie w rozmowach telefonicznych,

  • masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane),

  • lubisz realizować stawiane cele i wyzwania,

  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej.

Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!

KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska 60A;

kontakt z Administratorem może Pani/Pan uzyskać dzwoniąc pod nr. Tel.: +22 719 72 40 lub wysyłając maila na adres: kontakt centrum-ok.pl;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie art. 221 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy; w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

w przypadku podania przez Pana/Panią dodatkowych danych niewymaganych w procesie rekrutacji Centrum Obsługi Klientów będzie przetwarzało te dane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w rozumieniu art. 4 pkt 11 RODO, w przypadku przesłania przez Pana/Panią dodatkowych danych stanowiących szczególne kategorie danych osobowych o których mowa w art. 9 oraz art. 10 RODO Centrum Obsługi Klientów dokona anonimizacji tych danych, a co za tym idzie nie będzie ich przetwarzać.

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie pracownicy lub współpracownicy administratora upoważnieni do prowadzenia procesu rekrutacji, nadto w przypadku zgłoszenia swojej kandydatury za pośrednictwem strony www lub portalu internetowego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora zajmujący się obsługą IT strony www lub portalu internetowego;

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres:

a) aktualnej rekrutacji, w której wzięli Państwo udział ; albo

b) aktualnej rekrutacji oraz przez okres 2 lat od dnia przesłania do nas swojego CV – jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji;

ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy kontakt centrum-ok.pl

ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w następującym zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe, dane kontaktowe w celu przyspieszenia i ułatwienia komunikacji niezbędnej w ramach prowadzonego procesu rekrutacyjnego;

wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji jest dobrowolne, ale umożliwi skontaktowanie się Panią/Panem w razie ich prowadzenia w przyszłości; wyrażona zgoda w każdej chwili może zostać cofnięta. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. nie przekazuje danych poza teren Polski/ UE/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Aplikuj

Lokalizacja

Toruń,

Kujawsko-pomorskie

Kujawsko-pomorskie, Toruń
ID: 834337987

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon