Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Jeżyce
Dodane 13 czerwca 2024

ZDALNA Dla studentów z komunikatywnym j. niem, mailowa obsługa Klienta

Wynagrodzenie

32 - 37 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Poznań, Jeżyce

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Status studentaDoświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

O nas:

MYCS to pasja tworzenia mebli, które pokochasz - dokładnie takich, jakich potrzebujesz! Nasze produkty można dostosować dzięki fotorealistycznemu narzędziu do personalizacji 3D działającemu w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nie tylko rewolucjonizujemy jak działa e-commerce, ale również całkowicie zmieniamy rynek meblowy. 

Co bardzo chcemy podkreślić - nie ma dla nas znaczenia płeć, kolor skóry, orientacja czy stopień niepełnosprawności. 

Twoje główne zadania:

  • Najważniejsze, to budowanie najlepszych możliwych relacji z Klientami i kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji

  • Komunikacja z Klientami i obsługa zgłoszeń w języku niemieckim przede wszystkim za pomocą poczty e-mailowej (min 90% zgłoszeń) oraz sporadycznie telefonicznie

  • Aktywna praca nad procesami wewnętrznymi i wdrażanie inicjatyw usprawniających

  • Bliska współpraca z innymi działami

  • Uzupłnianie danych w naszym wewnętrznym systemie 

To co musisz koniecznie potrafić:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (na poziomie komunikatywnym),

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (nasz język korporacyjny, szkoleniowy itp. to angielski)

  • Umiejętność korzystania z narzędzi AI, takich jak np. ChatGPT 

  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

  • Pozytywne nastawienie i kultura osobista

  • Mentalność skoncentrowana na kliencie

  • Proaktywność

Super jeśli dodatkowo:

  • Pracowałas/eś kiedyś na jakimś systemie CRM lub narzędziu do zarządzania zgłoszeniami (“ticketami”) od Klientów

  • Masz doświadczenie w e-commerce

  • Jeśli znasz środowisko Microsoft Dynamics masz duuuży plus na starcie

  • Znajomość języka polskiego też będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy:

  • Stawka 32 PLN/h - 35 PLN/h

  • Elastyczne godziny pracy (ale szukamy osób, które mogą się zaangażować na pełny etat - 160 h/miesiąc)

  • Jest opcja na pracę w modelu hybrydowym 

  • Karta Multisport i dofinansowanie zajęć sportowych 

  • Zniżki na firmowe produkty i usługi 

  • Spotkania integracyjne

  • Premię kwartalną za zrealizowanie planu

  • Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 20.00 (ale w pierwszych 3 miesiącach na etapie szkoleniowym - praca od 8.00 - do 16.00)

Przebieg procesu rekrutacji:

  • Z niecierpliwością czekamy na Twoje CV!

  • Jeśli Twoja aplikacja spełni nasze wymagania, zaprosimy Cię na zdalną rozmowę, podczas której będziesz miał/a okazję zaprezentować swoje doświadczenie w prowadzeniu rozmów z klientami

  • Następnie wybierzemy najlepszego kandydata/kę

  • Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, możemy rozpocząć współpracę już od początku czerwca 2024 roku

  • Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Aplikuj

Lokalizacja

Poznań, Jeżyce

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Poznań, Jeżyce
ID: 907501147

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon