Zatrudnimy Technika Informatyka / Wsparcie Techniczne
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Radom
Opis
Kogo szukamy?
Poszukujemy samodzielnego, zorganizowanego i proaktywnego Technika Informatyka z doświadczeniem w środowisku multiplatformowym.
Wymagamy:
Praktyczne umiejętności techniczne i manualne w zakresie diagnozowania, konfiguracji oraz naprawy podstawowych urządzeń biurowych (komputery stacjonarce, laptopy, drukarki, skanery)
Znajomość zagadnień związanych z pracą w sieciach komputerowych (LAN/WLAN) oraz konfiguracją dostępu do Internetu
Bardzo dobra, praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows (instalacja, konfiguracja, troubleshooting)
Podstawowa znajomość i umiejętność obsługi systemów macOS, Android iOS
Sprawna obsługa pakietu Microsoft Office, biegłość w pracy w środowisku Google Workspace oraz znajomość platformy komunikacyjnej Microsoft Teams i podstawy Microsoft Entra (dawniej Azure AD)
Praktyczna znajomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT i Gemini oraz udokumentowana umiejętność efektywnego i skutecznego promptowania
Wysoka motywacja do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii
Konieczna jest otwartość na naukę i wdrażanie nowych systemów zarządzania danymi i komunikacji (np. CRM, systemu VOIP)
Sprawne poruszanie się i umiejętność edycji treści w systemie WordPress
Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach awaryjnych
Doskonała organizacja pracy własnej i dokładność w realizacji zadań
Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie w tym gotowość do krótkich delegacji służbowych
Wysoka kultura osobista, umiejętność komunikacji i współpracy z pracownikami na różnych stanowiskach
Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
Pozytywne nastawienie i proaktywność w działaniu
Zadania:
Diagnozowanie i skuteczne usuwanie bieżących usterek sprzętu biurowego oraz jego konfiguracja pod potrzeby użytkowników
Zapewnienie ciągłości działania i utrzymywanie w pełnej gotowości sieci komputerowej oraz dostępu do Internetu w biurach firmy
Współudział w zarządzaniu i administracji systemami firmowymi oraz serwerami (w ścisłej współpracy z Administratorem Systemów)
Dbałość o utrzymanie optymalnej sprawności technicznej sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych i biurowych (konserwacja prewencyjna)
Systematyczna kontrola, ewidencja oraz inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania
Pełna opieka techniczna nad dedykowanymi pracowniami komputerowymi wykorzystywanymi do szkoleń
Bieżące rozwiązywanie problemów techniczno-informatycznych zgłaszanych przez pracowników biura (Help Desk) z uwzględnieniem środowisk Windows, macOS, Andorid i iOS
Udzielanie techniczno-informatycznego wsparcia pracownikom biura oraz szkolenie ich w zakresie obsługi sprzętu i nowych narzędzi (w tym AI)
Aktywna i efektywna współpraca ze wszystkimi oddziałami firmy
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po pozytywnie zakończonym okresie próbnym
Liczne możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznym sektorze IT z naciskiem na nowoczesne technologie (AI, Cloud)
Pracę w zaangażowanym, wspierającym się i dynamicznie działającym zespole
Udział w innowacyjnych projektach w firmie, która nie boi się wdrażać nowości
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, doświadczenia i zaangażowania
Niezbędne narzędzia pracy
CV prosimy o wysłanie poprzez formularz zgłoszeniowy.
Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?