Zatrudnimy doradcę ds serwisowo-handlowych
Lokalizacja
Bytom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Bytom
Opis
Jesteśmy polską firmą znajdującą się w Bytomiu, która od ponad dekady zajmuje się systemami Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu. Dzięki naszym rozwiązaniom wspieramy firmy i instytucje w efektywnym zarządzaniu dostępem oraz automatyzacji procesów związanych z czasem pracy.
Obecnie poszukujemy Specjalisty HelpDesk / Serwisanta, który dołączy do naszego zespołu i wesprze klientów w zakresie obsługi oraz diagnozowania urządzeń. Zakres obowiązków:
Wsparcie klientów w zakresie funkcjonowania systemów KD i RCP,
Serwisowanie i diagnostyka urządzeń,
Konfiguracja systemów i integracja z infrastrukturą IT klientów,
Wyjazdy serwisowe i montaż sprzętu,
Udzielanie porad technicznych oraz rozwiązywanie problemów użytkowników
Wymagania:
Wysoka kultura osobista w kontaktach z klientami,
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Prawo jazdy kat. B
Podstawowa znajomość elektroniki
Podstawowa znajomość sieci komputerowych
Biegła obsługa komputera i systemów z rodziny Windows,
Samodzielność i inicjatywa
Mile widziane:
Znajomość systemów i standardów RFID
Znajomość rozwiązań i wymagań systemów Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu
Umiejętność diagnozy sprzętu
Certyfikaty specjalistyczne związane z elektroniką, IT lub systemami dostępu
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Wykształcenie na kierunkach Informatyka, Elektronika lub pokrewne
Oferujemy:
-stabilne warunki pracy;
-możliwość zatrudnienia na umowę o pracę;
-wynagrodzenie uzależnione od umiejętności;
-pracę w młodym, dynamicznym zespole.
Prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF przez niniejszą platformę lub pod adres mailowy
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?