Zatrudnię specjalistę ds. biurowych
Wynagrodzenie
6 000 - 9 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gliwice, Stare Gliwice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Gliwice, Stare Gliwice
Opis
Firma z branży budowlanej -drogowej zatrudni osobę, która była by odpowiedzialna za proces związany z obiegiem dokumentów i bieżącą obsługą biura.
Zakres obowiązków:
Aktywne poszukiwanie ogłoszeń/przetargów.
Prowadzenie korespondencji formalnej z zamawiającym i podwykonawcami.
Prowadzenie ewidencji przetargów oraz sporządzanie raportów z realizacji zadań.
Monitorowanie złożonych ofert (kontrolowanie terminów ofert, ważności dokumentów).
Analiza rynku i przygotowywanie raportów.
Pozyskiwanie referencji i ich archiwizowanie
Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców
Bieżąca pomoc w sprawach biurowych / administracyjnych
Nasze wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych
Doświadczenie w składaniu ofert na zamówienia publiczne
Umiejętność przygotowywania i weryfikowania dokumentacji przetargowej
Dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętności organizacyjne oraz analityczne
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Skrupulatność i samodzielność
Oferujemy
Współpracę z doświadczonym zespołem
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania cennych doświadczeń,
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość pracy na 1/2 etatu
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?