Administratorem Państwa danych jest PPH „Sezam” mgr inż. Stanisław Peszko, ul. Piłsudskiego 1, 37-100 Łańcut, NIP: 8150000833, e-mail: recepcja@hotel-lancut.pl, tel. +48 17 225 29 48.
Dane, które nam Państwo podają, przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednakże bez podania danych określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym jako wymagane nie będą Państwo mogli wziąć udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda, stąd prosimy aby w zgłoszeniu rekrutacyjnym zamieścić klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
Dane przetwarzane będą przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji lub cofnięcia przez Państwa zgody.
W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa odbiorcą Państwa danych może być podmiot świadczący na rzecz administratora usługi związane z jego działalnością, np. podmiot świadczący usługi teleinformatyczne, podmiot świadczący usługi pocztowe lub kurierskie, podmiot świadczący usługi biurowe, księgowe, kadrowe lub prawne.
Jako osobie, której dane dotyczą, przysługuje Państwu:
1) jeśli podstawą przetwarzania Państwa danych jest zgoda, mogą Państwo wycofać zgodę w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
2) prawo żądania od administratora dostępu do dotyczących Państwa danych osobowych;
3) prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących Państwa danych osobowych, które są nieprawidłowe;
4) prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących Państwa danych osobowych, gdy spełnione są ku temu przesłanki (np. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, bądź dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator);
5) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych, gdy są spełnione ku temu przesłanki (np. zakwestionują Państwo prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a sprzeciwią się Państwo usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania; administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Państwu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
6) prawo otrzymania przez Państwa w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych dotyczących Państwa, które dostarczyli Państwo administratorowi, oraz prawo przesłania tych danych osobowych innemu administratorowi bez przeszkód ze strony administratora, któremu dostarczono te dane osobowe, gdy są spełnione ku temu przesłanki (tj. gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy, bądź zgody, oraz w sposób zautomatyzowany).
Pytania lub żądania w zakresie przetwarzania danych prosimy kierować w formie pisemnej na adres siedziby administratora, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Informacje o danych kontaktowych administratora znajdują się w nagłówku niniejszej informacji.