- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Mazowieckie
- E-commerce (handel internetowy) - Otwock
Zatrudnię Obsługa Klienta telefoniczna i Mailowa Sklepu Allegro.
Wynagrodzenie
4 300 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Otwock
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Naszą firmę tworzy młody, dynamiczny zespół, który ceni kreatywność i nieszablonowe myślenie. Zależy nam na dobrej atmosferze, wzajemnym wsparciu i rozwoju.
Zakres obowiązków:
mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta
kontakt z trudnym klientem (negatywy)
udzielanie odpowiedzi na pytania, dyskusje oraz prośby Klientów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy
zgłaszanie reklamacji do przewoźników oraz dostawców
utrzymywanie dobrych relacji
Nasze wymagania:
sprawna obsługa komputera
bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów
To oferujemy:
Dołączysz do doświadczonego, stale rozwijającego się działu sprzedaży;
Otrzymasz pełne wsparcie wdrożeniowe i szkolenie, które przygotuje Cię do samodzielnej pracy;
Będziesz częścią ambitnego, doświadczonego i zgranego zespołu;
Gwarantujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Otrzymasz wynagrodzenie 3500 netto na okres próbny 2 miesięczny - później do ustalenia.
Praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od godz. 8:00 do godz. 16:00.
Lokalizacja
Otwock,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?