Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Podkarpackie
  6. Administracja, prace biurowe - Rzeszów
Dodane 21 maja 2024

Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych

Lokalizacja

Rzeszów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Dyrektor Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ

 ogłasza konkurs na stanowisko

 

 Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych

(docelowo Zastępcy Dyrektora ds. Techniczno – Ekonomicznych)

 

 

1.     Wymagane kwalifikacje kandydata:

1)    wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku takim jak m.in.: ekonomia, finanse, rachunkowość, zamówienia publiczne

2)    dobra praktyczna znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych, kontroli zarządczej, zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej,

3)    doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych

4)    minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub na samodzielnym stanowisku związanym.

 

2.     Wymagania dodatkowe:

1)    umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem,

2)    odpowiedzialny stosunek do wykonywanych zadań,

3)    znajomość obsługi komputera, znajomość MS Office.

3.     Wymagane dokumenty od kandydata:

1)    podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z motywacją ubiegania się o stanowisko,

2)    dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego  stanowiska objętego konkursem,

3)   opisany przebieg pracy zawodowej,

4)   dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,

5)    informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,

6)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności  do czynności prawnych Załącznik nr 1,

7)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania konkursowego Załącznik nr 2,

8)    kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

 

4.   Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace plus dodatek za wysługę lat plus okresowe premie i nagrody. Warunki zatrudnienia reguluje Ustawa o działalności leczniczej, Ustawa z dnia  8  czerwca 2017 r. o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych, Regulamin wynagradzania PCM.

 

5.     Zadania:

1)     organizacja, nadzór i koordynowanie pracy Centrum Usług Wspólnych,

2)     kontakty z podmiotami leczniczymi w ramach organizacji wspólnych postępowań przetargowych,

3)     kontakty z podmiotami gospodarczymi w zakresie realizacji umów z medycyny pracy celem zwiększenia przychodów

4)     reprezentowanie PCM w ramach udzielonego pełnomocnictwa w zakresie powierzonych zadań wynikających z pełnionej funkcji,

5)     przygotowywanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych na działania inwestycyjne (dotacje, programu UE, inne),

6)     nadzór nad zadaniami z zakresu planowania, przygotowania , realizacji i nadzoru wykonania prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonymi przez PCM w tym sprawozdawczość w tym zakresie

7)    kontrola i nadzór nad zapewnieniem utrzymania sprawności technicznej i eksploatacyjnej infrastruktury w zakresie budynków, urządzeń elektroenergetycznych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych

8)     nadzór nad prowadzeniem wszystkich przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego

9)     prowadzenie kontroli zarządczej,

10)  realizacja polityki zarządzania jakością przez koordynowanie i podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości świadczonych usług w PCM.

 

6.     W pionie Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych znajdują się: Centrum Usług Wspólnych, Medycyna pracy, samodzielne stanowiska związane z gospodarką magazynową

 

7.     Miejsce i termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów:

1)    dokumenty, o których mowa w pkt 3, kandydaci zgłaszający się do konkursu składają    w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 10.06.2024 r. bezpośrednio w sekretariacie Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ,

2)    na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, a także adnotację o treści: „Konkurs na stanowisko              Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych PCM w Rzeszowie SP ZOZ”,

3)    oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

8.     Informacja dotycząca udostępniania materiałów:

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym dostępne są  w siedzibie podmiotu PCM w Rzeszowie SP ZOZ Plac Dworcowy 2, 35-201 Rzeszów     od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 14.00

 

9.     Rozstrzygnięcie konkursu:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie na podany numer telefonu.

Aplikuj

Lokalizacja

Rzeszów,

Podkarpackie

Podkarpackie, Rzeszów
ID: 919885288

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon