- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Podkarpackie
- Administracja, prace biurowe - Rzeszów
Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dyrektor Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych
(docelowo Zastępcy Dyrektora ds. Techniczno – Ekonomicznych)
1. Wymagane kwalifikacje kandydata:
1) wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku takim jak m.in.: ekonomia, finanse, rachunkowość, zamówienia publiczne
2) dobra praktyczna znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych, kontroli zarządczej, zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej,
3) doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych
4) minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub na samodzielnym stanowisku związanym.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem,
2) odpowiedzialny stosunek do wykonywanych zadań,
3) znajomość obsługi komputera, znajomość MS Office.
3. Wymagane dokumenty od kandydata:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z motywacją ubiegania się o stanowisko,
2) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska objętego konkursem,
3) opisany przebieg pracy zawodowej,
4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
5) informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych Załącznik nr 1,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania konkursowego Załącznik nr 2,
8) kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
4. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace plus dodatek za wysługę lat plus okresowe premie i nagrody. Warunki zatrudnienia reguluje Ustawa o działalności leczniczej, Ustawa z dnia 8 czerwca 2017 r. o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych, Regulamin wynagradzania PCM.
5. Zadania:
1) organizacja, nadzór i koordynowanie pracy Centrum Usług Wspólnych,
2) kontakty z podmiotami leczniczymi w ramach organizacji wspólnych postępowań przetargowych,
3) kontakty z podmiotami gospodarczymi w zakresie realizacji umów z medycyny pracy celem zwiększenia przychodów
4) reprezentowanie PCM w ramach udzielonego pełnomocnictwa w zakresie powierzonych zadań wynikających z pełnionej funkcji,
5) przygotowywanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych na działania inwestycyjne (dotacje, programu UE, inne),
6) nadzór nad zadaniami z zakresu planowania, przygotowania , realizacji i nadzoru wykonania prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonymi przez PCM w tym sprawozdawczość w tym zakresie
7) kontrola i nadzór nad zapewnieniem utrzymania sprawności technicznej i eksploatacyjnej infrastruktury w zakresie budynków, urządzeń elektroenergetycznych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
8) nadzór nad prowadzeniem wszystkich przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego
9) prowadzenie kontroli zarządczej,
10) realizacja polityki zarządzania jakością przez koordynowanie i podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości świadczonych usług w PCM.
6. W pionie Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych znajdują się: Centrum Usług Wspólnych, Medycyna pracy, samodzielne stanowiska związane z gospodarką magazynową
7. Miejsce i termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów:
1) dokumenty, o których mowa w pkt 3, kandydaci zgłaszający się do konkursu składają w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 10.06.2024 r. bezpośrednio w sekretariacie Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ,
2) na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, a także adnotację o treści: „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych PCM w Rzeszowie SP ZOZ”,
3) oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
8. Informacja dotycząca udostępniania materiałów:
Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym dostępne są w siedzibie podmiotu PCM w Rzeszowie SP ZOZ Plac Dworcowy 2, 35-201 Rzeszów od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 14.00
9. Rozstrzygnięcie konkursu:
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie na podany numer telefonu.
Lokalizacja
Rzeszów,
Podkarpackie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?