Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 02 lipca 2025

Zastępca Kierownika Sklepu ul. Zblewska 10A

Jeronimo Martins Polska S.A. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Starogard Gdański

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Starogard Gdański

Opis

Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.

Zobacz, czym będziesz się zajmować

 

Poszukujemy osób do pracy jako: Zastępca Kierownika Sklepu w jednym z naszych sklepów.

  • Planowanie i organizowanie pracy zespołu; 
  • Profesjonalna obsługa klienta przy kasie i na sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy;
  • Odpowiedzialność za dostępność asortymentu, ekspozycję towarów oraz funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
  • Realizacja zamówień; 
  • Przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych za pomocą kolektora;
  • Dbanie o porządek w sklepie oraz w jego obrębie.
Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

 

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu w branży handlowej, usługowej lub gastronomii; 
  • Jesteś komunikatywny/a, samodzielny/a i proaktywny/a w działaniu;
  • Jesteś nastawiony/a na realizację celów sprzedażowych;
  • Jesteś gotowy/a do pracy na 3 zmiany (poranna, popołudniowa, nocna) i w weekendy;
  • Jesteś gotowy/a do pracy fizycznej.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, bez okresu próbnego; 
  • Premie miesięczne zależne od wyników sklepu oraz podwyżki stażowe;
  • Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe;
  • Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;  
  • Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in.: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich na preferencyjnych warunkach, paczki świąteczne, dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych. 
  • 4 miesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;
  • Dostęp do platformy e-learningowej EduAkcja z licznymi szkolenia i kursami;
  • Możliwość awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy – 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.

 

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Prześlij aplikację przez nasz system (konieczność posiadania adresu e-mailowego).
  • Po pozytywnej selekcji i weryfikacji zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić spotkanie, w którym uczestniczyć będzie Kierownikiem Operacji i Sprzedaży oraz Kierownik Sklepu. Opcjonalnie: weźmiesz udział w Assesment Centre.
  • Po spotkaniu otrzymasz od nas informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
  •  

    Etapy procesu rekrutacji:  

    1.               Aplikacja CV 

    2.               Selekcja i weryfikacja dokumentów przez Rekrutera 

    3.               Spotkanie rekrutacyjne z Kierownikiem Sklepu 

    4.               Decyzja = informacja zwrotna 

    Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

    Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

    Aplikuj terazopens in a new tab
    ID: 1011650653
    Darmowa aplikacja na Twój telefon