Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pracownik sklepu
  4. Kasjer, pracownik sklepu
  5. Kasjer, pracownik sklepu - Śląskie
  6. Kasjer, pracownik sklepu - Gliwice
  7. Kasjer, pracownik sklepu - Śródmieście
Drogerie i Farmacja Hebe JM Drogerie i Farmacja
Dodane 29 kwietnia 2024

Zastępca Kierownika Sklepu Drogeryjnego| Gliwice| CH Arena

Lokalizacja

Gliwice, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Opis firmy:

Dołącz do Hebe - jednej z największych sieci drogerii w Polsce, należącej do Grupy Jerónimo Martins. Tu wszystko nabiera kolorów, a paleta produktów jest tak szeroka, jak paleta możliwości.Naszym fundamentem są ludzie, stawiamy na zaufanie, szacunek i otwartą komunikację. Dzięki temu budujemy silne i zaangażowane zespoły, które poprzez wspólną pracę kształtują naszą przyszłość. Każdego dnia mamy styczność z wyjątkowymi produktami. Dla wielu z nas kosmetyki to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Stawiamy na wewnętrzny kapitał i budujemy świadomość możliwości, jakie daje firma. Dynamiczny wzrost i ekspansja Hebe to szansa na rozwój każdego z nas.Tworzymy piękniejszą rzeczywistość

Opis stanowiska:

Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki

 

Skorzystaj z innowacyjnej rekrutacji na stanowisko kierownicze! Dla nas Twoje kompetencje i praktyczne umiejętności liczą się bardziej niż ładne CV czy wyłącznie wieloletnie doświadczenie.

Bo w Hebe Piękno to LUDZIE.

Od kilku lat Hebe jest najszybciej rozwijającą się siecią na rynku kosmetycznym w Polsce. Dzięki zaangażowaniu i talentowi wszystkich zespołów, Hebe stale zdobywa zaufanie i uznanie klientów i ekspertów z branży.

Stworzyliśmy unikalny koncept salonów w kategorii zdrowia i piękna, w którym klienci mogą w swobodny sposób dokonać zakupów. Dzięki profesjonalnej wiedzy naszych zespołów sklepy Hebe to dziś również miejsce edukacji pielęgnacyjnej,  w przyjemnej atmosferze.

Dzięki szybkiej ekspansji naszej sieci praca w sklepie Hebe daje możliwości rozwoju kariery, kompetencji digitalowych i sprzedażowych.  To idealna praca dla osób nie bojących się wyzwań oraz szukających szybkich ścieżek rozwojowych. Więcej na temat pracy w Hebe znajdziesz na naszej stronie: https://kariera.hebe.pl/

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za realizację planu budżetowego podległego sklepu, celów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników biznesowych (ilościowych i jakościowych).
  • Zarządzanie podległym zespołem (planowanie grafików pracy, określanie i egzekwowanie priorytetowych zadań i działań dla siebie i zespołu, rekrutacja, wdrożenie, rozwój kompetencji pracowników, motywowanie, budowanie zaangażowania) 
  • Wdrażanie wytycznych centralnych w zakresie cen, marketingu i wizualizacji oraz zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami i przepisami prawa
  • Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi w salonie (TK i NPS)
  • Bieżąca współpraca z Kierownikiem Rejonu 
  • Wykonywanie inwentaryzacji i innych czynności operacyjno-administracyjnych oraz reprezentowanie Hebe wobec instytucji zewnętrznych, dokonujących kontroli.
Nasze wymagania i oferowane benefity

 

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży retail
  • Masz SPRYT BIZNESOWY w swoim DNA - potrafisz pracować na wskaźnikach biznesowych, analizować je, wyciągać trafne wnioski i podejmować właściwe działania, zachowujesz orientację na osiąganie wyników 
  • Cechuje Cię ANGAŻUJĄCA OSOBOWOŚĆ - potrafisz wzbudzać entuzjazm, inspirować, budować pozytywne relacje i masz uważność w kontaktach z innymi. Potrafisz motywować do pracy różnorodny pokoleniowo zespół, ludzie chcą za Tobą podążać. W obliczu zachodzących zmian zachowujesz równowagę i wspierasz zespół w adaptacji
  • Posiadasz ASPIRACJE LIDERSKĄ – jesteś osobą ambitną, pracowitą, zmotywowaną do przekraczania oczekiwań, gotową na rozwój poza strefą komfortu, pewną siebie wierzącą we własne możliwości, czujesz odpowiedzialność za wykonywaną pracę i masz gotowość do podejmowania odważnych decyzji
  • Jesteś gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy

 

Jak o Ciebie zadbamy?

  • Bezpieczeństwo zatrudnienia – od pierwszego dnia Umowa o pracę bez okresu próbnego, a już po 18 mies. masz gwarantowaną umowę „na stałe”.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zawsze na czas – podstawa (5160 – 5800 zł brutto) + premia od wyników + nagroda roczna + doładowania świąteczne + płatne nadgodziny i dodatki (rozliczane co do sekundy). 
  • Dostęp do systemu Kafeterii Benefitów, gdzie samodzielnie wybierzesz interesujące Cię propozycje tj. bony zakupowe do popularnych sieci odzieżowych, sportowych czy  RTV AGD lub bony do wykorzystania na rozrywkę, sport, relaks czy romantyczną kolację.
  • Wsparcie Twojego dobrostanu – w pełni opłacony dostęp do platformy MINDGRAM dający możliwość skorzystania z konsultacji prawnych, zdrowotnych czy psychologicznych dla Ciebie i 1 członka rodziny.
  • Karta Multisport PLUS – od 50zł/2mies., która uprawnia do skorzystania z PEŁNEJ oferty BenefitSystems – basen, joga, a może siłka lub fitness? Już nie musisz wybierać!
  • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do prywatnej opieki medycznej oraz do programu grupowych ubezpieczeń na życie
  • Szkolenia dopasowane do Ciebie wybierasz spośród kafeterii 18 programów rozwijających Twoje kompetencje liderskie
  • Dla największych potencjałów program rozwoju talentów i realne szanse na awans (90% naszych Kierowników Sklepu awansowało wewnętrznie z pozycji Zastępcy Kierownika Sklepu)
  • Wsparcie socjalne w postaci zapomóg i nieoprocentowanych pożyczek z funduszu pracowniczych świadczeń socjalnych.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Gliwice, Śródmieście

Śląskie

Śląskie, Gliwice, Śródmieście
ID: 911912660

Darmowa aplikacja na Twój telefon