- Strona główna
- Praca
- Pracownik sklepu
- Zarządzanie sklepem
- Zarządzanie sklepem - Zachodniopomorskie
- Zarządzanie sklepem - Koszalin
Lokalizacja
Koszalin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Praca zmianowaMiejsce pracy: W siedzibie firmy
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, znanej sieci sklepów z branży FMCG mieszczącej się w Koszalinie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zastępca Kierownika działu kas i obsługi klienta
Zastępca Kierownika działu kas i obsługi klienta
Zakres odpowiedzialności:
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów.
• Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu.
• Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu.
• Rozliczanie kasjerów i księgowanie utargów zgodnie z procedurami.
• Tworzenie i rozliczanie grafików.
• Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
Profil kandydata:
• Wykształcenie minimum średnie.
• Doświadczenie w zarządzaniu personelem · min. 2 lata
• Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel).
• Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie handlowej.
• Znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi.
• Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
Oferujemy:
• Współpracę z liderem branży, będącym na polskim rynku już od 30 lat
• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym Klientem
• Konkurencyjną stawkę wynagrodzenia oraz premię roczną
• Atrakcyjny system benefitów pozapłacowych (m.in.: naukę języka obcego, pakiet prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do posiłków, kartę Multisport, dofinansowanie do wypoczynku)
Serdecznie zapraszamy do aplikowania ! :)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Koszalin,
Zachodniopomorskie
Dokładna lokalizacja
ID: 915540773