

Wsparcie Użytkowników i Systemów IT - Service Desk - Grupa NEUCA
Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Toruń
Opis
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
przyjmowanie zgłoszeń o usterkach informatycznych od użytkowników oraz wsparcie w ich realizacji,
współpraca z pozostałymi liniami wsparcia w ramach Obszaru Informatyki,
dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
stosowanie procedur i standardów.
Od kandydatów oczekujemy:
dobrej komunikatywności,
gotowości do uczenia się oraz dokładności,
samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
podstawowej znajomości środowiska Windows, zagadnień sieciowych i środowiska internetowego.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00,
pracę w zespołowej i nieformalnej atmosferze,
możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Obszarze Wsparcia Użytkowników i Systemów IT,
szkolenia wprowadzające oraz wsparcie dedykowanego Opiekuna,
pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.