

Wsparcie techniczne 2nd Level klienta z językiem niemieckim
iNCO sp. z o. o. Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Gorzów Wielkopolski
Opis
Inco jest spółką w grupie Bundesdruckerei Gruppe GmbH, dla której prowadzone jest szerokie spektrum usług z zakresu wsparcia technicznego produktów. Skupiamy się w głównej mierze na nowoczesnych technologiach, bezpieczeństwie danych, pomocy klientom instytucjonalnym oraz supporcie technicznym w zakresie rozwiązań e-społeczeństwa. Jesteśmy również kompetentnym wykonawcą usług w dziedzinie cyfrowej archiwizacji: zbiorów muzealnych, dokumentacji technicznej, cyfrowego archiwum dla przedsiębiorstw w rozwiązaniach tworzonych pod wymagania klienta.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Wsparcie techniczne 2nd Level klienta z językiem niemieckim – Service Desk
Twoim zadaniem będzie:
mailowa i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego w języku niemieckim i ewentualnie angielskim,
analiza, rozwiązanie lub dalsza eskalacja do 3rd Level incydentów i zapytań technicznych,
dokumentowanie i standaryzacja zdobytego know-how,
dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym,
pomoc zdalna przy problemach SW/HW z systemami klienta (Windows),
wstępna analiza logowanych danych w przypadku wystąpienia błędów,
kontrola i zarządzanie rolami i uprawnieniami klienta w dostarczanych aplikacjach,
monitoring frontendu i backendu platform webowych.
Dołącz do nas jeśli:
dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny),
dobrze mówisz i piszesz w języku angielskim,
wykazujesz się inicjatywą w działaniu,
posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
jesteś zorientowany na rozwiązywanie problemów,
umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie,
łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne,
posiadasz podstawową wiedzę w zakresie szeroko pojętych sieci komputerowych,
interesujesz się nowymi rozwiązaniami w branży IT.
Dzięki współpracy z nami zyskasz:
atrakcyjne wynagrodzenie za pracę (dla chętnych możliwość pracy i dodatku 24/7),
możliwość pracy w firmie o wysokich standardach i przyjaznej atmosferze pracy,
dostęp do prywatnej służby zdrowia Luxmed,
program MultiSport (karnety sportowe),
pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do długiego urlopu, dofinansowanie do zakupu szkieł korekcyjnych),
dodatkowe świadczenia dla Pracowników w okolicach Świąt,
możliwość otrzymania premii rocznej uzależnionej od wypracowania wyników Grupy na poziomie co najmniej 100%,
możliwość finansowego wsparcia przy relokacji,
możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych (bonus finansowy za polecenie kandydata).
najlepszą kawę w okolicy :)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?