Wsparcie Administracyjne działu Zarządzania Nieruchomościami
Lokalizacja
Gdańsk, Stogi z Przeróbką
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Twój zakres obowiązków
Realizacja zadań administracyjnych oraz wsparcie zespołu zarządzającego portfelem nieruchomości CTP w Polsce;
Obsługa administracyjna procesów: komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zakupowych, związanych z podatkiem od nieruchomości, ubezpieczeniowych, aktualizacji baz danych nieruchomości;
Rozliczanie mediów;
Raportowanie ESG;
Zarządzanie dokumentacją zespołu;
Tworzenie raportów operacyjnych.
Nasze wymagania
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Word oraz Excel;
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, komunikatywność, dynamizm w działaniu, elastyczność, otwarcie na wyzwania i łatwość nawiązywania kontaktów;
Wymagana płynna znajomość j. polskiego;
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie;
Konieczne doświadczenie w pracy w procesach administracyjnych (minimum 1 rok na administracyjnym stanowisku);
Mile widziane doświadczenie z obsługą nieruchomości komercyjnych.
To oferujemy
Pracę w nowoczesnej i dynamicznej organizacji.
Przyjazną atmosferę pracy.
Możliwości rozwoju zawodowego.
Dofinansowanie do zajęć sportowych.
Wyjścia oraz imprezy integracyjne.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
parking dla pracowników
O nas
CTP INVEST Poland jest firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości komercyjne, rozwojem i budową oraz zarządzaniem, prowadzącą kompleksową działalność, ze szczególnym uwzględnieniem nieruchomości magazynowych i przemysłowych.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?