

Telefoniczny Opiekun/ka Klienta w Kancelarii Prawnej Kraków od zaraz
Wynagrodzenie
4 800 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Opis
Legal Group – Twoja Szansa na Rozwój w Stabilnej Kancelarii Prawnej!
Legal Group to renomowana Kancelaria, która nieustannie się rozwija, stawiając na najwyższą jakość obsługi Klienta oraz partnerskie relacje z pracownikami. Nasz sukces budujemy dzięki ludziom, inspirującym projektom i pasji do rozwoju. Jeśli jesteś osobą ambitną, wszechstronną i gotową na nowe wyzwania – dołącz do nas! Stanowisko: Telefoniczny Opiekun/ka Klienta w Kancelarii Prawnej
Co będziesz robić?
Obsługa telefoniczna i mailowa – odpowiadanie na zapytania Klientów należących już do Kancelarii, informowanie o postępach w prowadzonej sprawie i podejmowanych działaniach oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
Współpraca z sądami i Kancelariami – monitorowanie terminów sądowych i administracyjnych oraz kontaktowanie się z odpowiednimi organami w imieniu Kancelarii.
Praca z dokumentacją - pozyskiwanie od Klientów naszej Kancelarii potrzebnych do działania dokumentów bankowych, elektroniczna archiwizacja otrzymywanej korespondencji
Wstępna analiza dokumentów powierzonych przez Klienta - Sprawdzanie kompletności i jednoznaczności dokumentów, zgłaszanie braków do uzupełnienia.
Dbanie o pozytywny wizerunek Kancelarii - utrzymywanie porządku w aktach Klienta, profesjonalna komunikacja, reagowanie na potrzeby klientów.
Współpraca z działem prawnym oraz działem ekspertów ds. kredytów - wyjaśnianie niestandardowych przypadków, omawianie planu działania
Co oferujemy?
Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze w sercu Krakowa.
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, które doceni Twoje kompetencje.
Kompleksowe wdrożenie oraz stałe wsparcie doświadczonego zespołu.
Stabilne godziny pracy – od poniedziałku do piątku, z pełnymi weekendami wolnymi.
Przyjazną atmosferę, w której każdy dzień to szansa na rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń.
Wewnętrzny, sprawdzony, intuicyjny system CRM
Rozkład pracy:
50% praca telefoniczna z Klientem Kancelarii
50% praca z Dokumentacją Klientów
Czego oczekujemy?
Umiejętności rozmowy z Klientem
Biegłości w komunikacji mailowej
Znajomości pakietu MS Office – Twoje narzędzia pracy na najwyższym poziomie.
Precyzji, rzetelności oraz umiejętności zarządzania czasem.
Samodzielności oraz odpowiedzialności w działaniu.
Zaangażowania i chęci budowania długoterminowej współpracy.
Komunikatywności, pewności siebie, zorganizowania, proaktywności, odpowiedzialności
Dodatkowym atutem będzie:
Status studenta – cenimy świeże spojrzenie i energię.
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Praktyka w Kancelarii prawnej.
Jeżeli szukasz stabilnej, profesjonalnej pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i pracować w dynamicznym środowisku – czekamy na Twoje CV!
Dołącz do Legal Group i rozwijaj się z nami!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.