- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Opolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Opole
Wynagrodzenie
28 - 30 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Opole
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca zdalnaRekrutacja online
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Telefoniczny Doradca/Doradczyni Klienta | projekt sprzedażowy
Telefoniczny Doradca/Doradczyni Klienta | projekt sprzedażowy
Główne zadania:
analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty,
kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa,
negocjowanie warunków,
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Oczekiwania:
płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
wykształcenie min. średnie,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
chęć rozwijania umiejętności sprzedażowych.
Oferujemy:
stawkę godzinową 27,70 zł brutto/h + premie za wyniki sprzedażowe,
współpracę zdalną od poniedziałku do piątku (dla chętnych również w soboty), po okresie wdrożeniowym w Opolu (około 2 tygodni)
możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
profesjonalny onboarding,
bieżące wsparcie przełożonego i trenera,
stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę,
brak dress code'u (jeśli czasami pojawisz się w biurze) ;)
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Opole,
Opolskie
Dokładna lokalizacja
ID: 912484186