Telefoniczna obsługa klienta z j. niemieckim | współpraca zdalna
Wynagrodzenie
36 - 44 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Gdańsk, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Gdańsk, Śródmieście
Opis
Zdalnie | Elastyczny grafik I Wynagrodzenie podstawowe + premie
Co będziesz robić? Obsługiwać klientów sieci sklepów odzieżowych – telefonicznie i mailowo. Będziesz udzielać informacji na temat zamówień, dostępności towarów, procedur zwrotów czy reklamacji.
Co będziesz robić?
Profesjonalnie obsługiwać Klientów (główny obszar)
wielokanałowa komunikacja: prowadzenie bieżącej i profesjonalnej obsługi klienta zarówno za pośrednictwem telefonu (połączenia przychodzące), jak i korespondencji e-mail (oraz potencjalnie czatu).
wsparcie językowe: zapewnienie kompleksowego wsparcia w języku niemieckim (C1/C2) dla klientów indywidualnych, dbając o wysoką jakość i zgodność ze standardami marki.
aktywne rozwiązywanie problemów: skuteczne diagnozowanie potrzeb klienta oraz szybkie i efektywne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i zapytań.
Obsługiwać procesy posprzedażowe i logistyczne
zapytania dotyczące zamówień: Udzielanie precyzyjnych informacji na temat statusu realizacji zamówień (od momentu złożenia do dostawy), terminów wysyłki oraz opcji dostawy.
dostępność i asortyment: Informowanie o dostępności produktów w magazynie i sklepach oraz szczegółowe opisy cech i specyfikacji towarów z aktualnej kolekcji.
wsparcie posprzedażowe: pełna obsługa procesów zwrotów, wymian i reklamacji, zgodnie z wewnętrznymi procedurami i prawem konsumenckim.
Administrować i zarządzać danymi
dokumentowanie zgłoszeń: Sumienne i szczegółowe rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami (telefonów, e-maili) w systemie CRM.
raportowanie: przygotowywanie prostych raportów dotyczących rodzaju i liczby obsługiwanych zgłoszeń.
Wymagania, które cenimy:
Kompetencje językowe
- płynna znajomość języka niemieckiego (poziom min. C1) – warunek konieczny do swobodnej komunikacji pisemnej i werbalnej z klientem oraz efektywnego rozwiązywania złożonych problemów,
- dobra znajomość języka polskiego – umożliwiająca sprawną komunikację wewnętrzną w zespole oraz posługiwanie się wewnętrznymi procedurami.
Kompetencje miękkie i postawa
- wysoko rozwinięta komunikatywność – zdolność do jasnego i empatycznego przekazywania informacji oraz budowania pozytywnych relacji z klientem,
- umiejętność pracy zespołowej – chęć do aktywnego dzielenia się wiedzą, wspierania współpracowników i efektywnej realizacji wspólnych celów.
- orientacja na klienta – proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i dążenie do zapewnienia jak najwyższej satysfakcji klienta.
Dyspozycyjność i gotowość do nauki
- minimalna dyspozycyjność czasowa wynosząca minimum 25 godzin tygodniowo - grafik jest w pełni elastyczny,
- gotowość do udziału w kompleksowym szkoleniu wdrożeniowym: 15-dniowe szkolenie stacjonarne w jednej z naszych lokalizacji: Katowice lub Wrocław, zapewniamy pełne wsparcie logistyczne: pracodawca pokrywa koszty zakwaterowania na czas szkolenia oraz gwarantuje zwrot kosztów dojazdu, aby zapewnić Ci komfortowy start.
Co dostajesz od razu na start:
36,70 zł - 44,79 brutto/h + premie,
wypłata 2x w miesiącu (kasa zawsze na czas),
elastyczny grafik – układamy go z tygodnia na tydzień, więc dopasujesz pracę do zajęć i innych planów,
współpracę zdalną (po 15 dniach wdrożenia),
praca bez dress code’u i na luzie.
A teraz poznaj nas bliżej
Pracuj w miejscu, gdzie nie tylko mówi się o świetnej atmosferze - tylko się ją tworzy!
Zespół - pracuj w otoczeniu pełnym pozytywnej energii i ludzi, którzy, tak jak Ty, chcą się rozwijać. Masz możliwość poznania nowej paczki znajomych i nawiązania relacji na lata :)
Zaproś też znajomych do swojej ekipy - i twórz z nimi świetny klimat pracy, bo razem łatwiej osiągać wspólne cele!
Prosta komunikacja bez komplikacji - niezależnie od stanowiska, wszyscy mówią sobie po imieniu.
Po wdrożeniu Klient oferuje pełne wsparcie - na start nie jesteś rzucony na głęboką wodę. Trenerzy i Managerowie będą z Tobą na każdym kroku, pomagając rozwinąć skrzydła.
Przychodź do pracy w tym, w czym czujesz się najlepiej - nie wymagamy żadnego dress code'u
chill room - to normalne, że potrzebujesz czasem chwili relaksu. Strefa odpoczynku czeka na Ciebie.
Dni tematyczne i konkursy - tu nie ma miejsca na nudę!
Największą siłą są ludzie - ci, którzy dopiero zaczynają i ci, którzy zostali z nami na lata. Tu można się rozwijać, być sobą i działać w swoim stylu.
Co zyskujesz dzięki pracy w Grupie CCIG?
Dobry start w karierze - nawet bez doświadczenia, Twój potencjał jest najważniejszy!
Elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb - bez problemu połączysz pracę z nauką lub swoimi pasjami, pracę zostawiamy w pracy.
Biuro w samym sercu miasta - z łatwością dotrzesz do pracy, bardzo dobry dojazd komunikacją miejską lub samochodem.
Pracujesz tam, gdzie wszystko masz pod ręką - kawiarnie i restauracje na szybki lunch oraz chwilę oddechu na przerwie czy po pracy.
Dwie wypłaty (Stawka godzinowa 36,70 zł brutto/h oraz dodatkowe premie) - zawsze masz środki wtedy, kiedy ich potrzebujesz. Wypłaty odbywają się dwa razy w miesiącu, dzięki czemu łatwiej zaplanować budżet i na bieżąco pokrywać wszystkie wydatki — zawsze na czas!
Im więcej wkładasz, tym więcej zyskujesz - Twoje wysiłki są adekwatnie wynagradzane premią, a sky is the limit :)
Transparentna ścieżka kariery - dołączając do zespołu, otwierasz sobie drzwi do realnej ścieżki kariery. Jesteśmy dumni z tego, że w Grupie CCIG aż 89% naszej kadry menedżerskiej i specjalistycznej wywodzi się z grona konsultantów, którzy z sukcesem awansowali w naszych strukturach - a Ty już po 3 przepracowanych miesiącach możesz wziąć udział w rekrutacjach wewnętrznych i próbować swoich sił w obszarach Liderskich, Trenerskich lub HR-owych.
Owocowe dni i darmowa kawa - bo energia i dobre samopoczucie to podstawa.
Rozwój umiejętności miękkich - poznasz tajniki negocjacji i rozwiązywania problemów, co przyda Ci się to nie tylko w pracy ;)
Benefity: Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenie grupowe.
Co Cię czeka po naciśnięciu przycisku 'Aplikuj'?:
Masz telefon i chęci? Reszta to formalność! Aplikacja jest szybka i prosta - nie potrzebujemy nawet CV. Wystarczy, że prześlesz nam swoje dane kontaktowe w formularzu rekrutacyjnym.
Gwarantujemy, że odezwiemy się telefonicznie w ciągu 48 godzin.
Pierwszy etap to weryfikacja językowa. Czeka Cię krótka, luźna rozmowa telefoniczna w j. niemieckim z trenerem projektu a następnie krótki test.
Spotkanie rekrutacyjne? Nie musisz nawet wstawać z kanapy! Spotkajmy się w formie online. Zajmie to tylko pół godziny, a będziemy mogli lepiej się poznać.
Feedback to u nas podstawa - stawiamy na otwartą komunikację, dlatego po rozmowie zawsze wracamy do Ciebie z informacją zwrotną.
I to tyle! Mamy nadzieję, że widzimy się na 'UKnow'! To nasz pakiet podnoszący kwalifikacje, który pomoże Ci zdobyć całą niezbędną wiedzę i szybko poczuć się częścią zespołu.
Brzmi ciekawie? Aplikuj!
Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym :)
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (współpraca zdalna).
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.