

Technical Account Manager / Opiekun Techniczny
Lokalizacja
Bydgoszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Bydgoszcz
Opis
Technical Account Manager / Opiekun Techniczny
Twój zakres obowiązków:
Tworzenie i wdrażanie koncepcji opakowań z tektury falistej i litej.
Kreatywne i efektywne wykorzystywanie najnowszych trendów w projektowaniu i produkcji opakowań.
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami na każdym etapie współpracy
Doradzanie klientom w zakresie korzystania z produktów i usług firmy.
Ścisła współpraca z innymi działami w ramach struktury firmy w celu wypracowania najlepszych rozwiązań konstrukcyjnych oraz technicznych wytwarzanych opakowań.
Optymalizacja w celu oszczędności materiałowych oraz podniesienia jakości wyrobu.
Doradztwo i optymalizacja procesów pakowania na liniach produkcyjnych.
Nadzór nad dokumentacją techniczną, produkcją testową oraz pierwszą produkcją komercyjną.
Analiza techniczna portfolio wyrobu klienta.
Współpraca z Działem Kontroli Jakości w zakresie działań po-reklamacyjnych i prewencyjnych.
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe (techniczne związane ze specyfiką pracy), profil technologiczny
Doświadczenie zawodowe: Udokumentowane doświadczenie zawodowe, zgodne z powyższym profilem, zwłaszcza w ramach obsługi klienta oraz budowania relacji, doświadczenie z zakresu implementacji nowych technologii i rozwiązań.
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Umiejętności techniczne: Znajomość systemów produkcyjnych w poligrafii, szczególnie z zakresu produkcji opakowań oraz przetwarzania tektury falistej i litej, zmysł techniczny i estetyczny.
Znajomość języków obcych: Angielski i, lub Niemiecki na poziomie B2 - minimum
Znajomość programów komputerowych: MS Office ze wskazaniem na Excel.
Znajomość programów projektowych i graficznych będzie dodatkowym atutem (do przyuczenia).
Dodatkowe umiejętności: PM – zarządzanie projektami.
Cechy osobowości:
Wysokie zdolności organizacyjne, komunikacyjne,
Kreatywność, ciekawość.
Zorientowanie na klienta (zewnętrznego oraz wewnętrznego)
Umiejętność samodzielnego działania i pracy zespołowej.
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami na każdym etapie współpracy.
Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście w kontaktach.
Umiejętność słuchania i aktywnego reagowania na sygnały od klienta, nawet w sytuacjach trudnych.
Pozytywne nastawienie i entuzjazm, które przekładają się na atmosferę rozmowy i relacji.
Elastyczność i otwartość na zmiany, dostosowując się do indywidualnych potrzeb klienta.
Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozwiązywania konfliktów w sposób profesjonalny.
Zaangażowanie w rozwój własnych kompetencji w zakresie obsługi klienta i budowania relacji.
Adaptacja do odbywania podróży służbowych (delegacje)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.