Szukamy menedżera do naszych atrakcji
Wynagrodzenie
55 - 85 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Opis
Dzień dobry! Poszukujemy odpowiedzialnej i zorganizowanej osoby na stanowisko menedżera atrakcji turystycznych w centrum Krakowa.
House of Attractions — to połączenie unikalnych projektów w branży rozrywkowej, które każdego dnia przyciągają tysiące gości:
Pixel Planet — świat wizualnych instalacji w stylu pikseli
EscapeRoom Wawel — klimatyczne pokoje zagadek
House of Attractions Club — przestrzeń interaktywnych atrakcji
Muzeum żywych motuli — egzotyczne motyle w samym centrum miasta
Muzeum Iluzji — interaktywna, rozrywkowo-edukacyjna przestrzeń
Oferujemy:
• Pracę na pełny etat
• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Pracę w ciekawej branży rozrywkowo-turystycznej
• Wsparcie zespołu i możliwość rozwoju
Wymagania:
• Znajomość języka polskiego na poziomie min. B2-C2, znajomość ukraińskiego/rosyjskiego/angielskiego będzie dodatkowym atutem
• Przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego
• Umiejętność organizacji pracy własnej i innych osób
• Komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub lokalem
Zakres obowiązków:
• Organizacja i koordynacja pracy atrakcji
• Nadzór nad grafikiem i pracą zespołu
• Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych
• Utrzymywanie porządku i dbanie o funkcjonowanie lokalu
• Odbieranie telefonów, kontakt z klientami w sprawach organizacyjnych
• Współpraca z właścicielem i raportowanie bieżących spraw
Jeśli jesteś osobą, która potrafi wziąć odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie miejsca, dobrze radzisz sobie z organizacją i komunikacją — czekamy na Ciebie!
House of Attractions to międzynarodowa grupa przestrzeni rozrywkowych. Dołącz do nas i buduj coś wyjątkowego.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?