Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Małopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Kraków
  7. Administracja, prace biurowe - Prądnik Biały
Dodane 09 kwietnia 2024

Support Specialist

Wynagrodzenie

4 300 - 5 800 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Prądnik Biały

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie technicznego wsparcia obsługi klientów? W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Support Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie! 

Nasz Produkt: Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.

Brzmi interesująco? Czytaj dalej!

Co możemy Ci zaoferować:

  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy

  • Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski 

  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne! 

  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej

  • Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)

  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy

Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

  • Zapewnienie kontaktu z klientami oraz ich obsługa w godzinach 8-16/9-17 (chat, e-mail, telefon)

  • Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu, szczerości i stałej komunikacji oraz dbanie o ich customer experience

  • Inspirowanie, edukowanie, dostarczanie informacji klientowi w oparciu o rynek e-commerce

  • Weryfikacja oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów

  • Zarządzanie oraz ustalanie priorytetów dla zgłoszeń klientów

  • Zbieranie feedbacku dotyczącego funkcjonalności i zapotrzebowań klientów

  • Ścisła współpraca z Działem Technicznym, IT, Produkt oraz Customer Success

  • Udział w projektach działowych oraz testach nowych funkcjonalności

  • Rozwój oraz utrzymanie bazy wiedzy dla klientów

Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura

  • Masz rozwinięte umiejętności analityczne, a ponadto lubisz śledzić najnowsze trendy! 

  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!

  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!

  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!

  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem

  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!

  • Posiadasz znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B2

Dodatkowo doceniamy jeśli:

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B

  • Posiadasz podstawową znajomość HTML/CSS

  • Interesujesz się technologią, w szczególności zrozumieniem funkcjonowania stron internetowych i technologii webowych

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania błędami (np. Jira, Asana, Thulium)

Jak wygląda proces rekrutacyjny:

  • Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV

  • Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!

  • Rozmowa w biurze z  Customer Service Team Lead - Ilona Srebnicka oraz innym Team Leaderem działu Customer Care

  • Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!

Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Prądnik Biały

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Prądnik Biały
ID: 910609445

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon