Starszy Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Opis
W związku z dynamicznym rozwojem krakowska firma ZIF – właściciel wielu portali promujących zdrowy styl życia – poszukuje osób, które zasilą szeregi zespołu na stanowisku: Starszy Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
• Obsługa zapytań od obecnych klientów (mail, formularz, czat, telefon)
• Kontakt z aktywnymi klientami i bieżąca obsługa zadań
• Wspieranie klientów w rozwiązaniu problemów związanych z dostępem, dietą, aplikacją
• Monitoring zadowolenia klientów
• Inicjowanie kontaktu w newralgicznych momentach (np. zbliżający się koniec pakietu)
• Pomoc w utrzymaniu klientów oraz opcjonalna dosprzedaż produktów dodatkowych
Wymagania:
• Dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność
• Komunikatywność, jasny język, empatia i skuteczność
Oferujemy:
• Praca z zaangażowaną i aktywną bazą klientów
• Brak sztywnych skryptów – realny wpływ na jakość obsługi
• Elastyczne godziny pracy
• Wynagrodzenie podstawowe oraz premie zależne od wyników
Forma współpracy: UoZ / B2B
Wynagrodzenie:
UoZ: 6000–8000 zł brutto
B2B: 6000–9000 zł netto (w zależności od doświadczenia i wyników)
Lokalizacja: Biuro / Hybrydowo
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prosimy o wysłanie CV poprzez przycisk ,,Aplikuj" z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?