Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
ACS AUDIKA Sp. z o.o.
Dodane 21 lipca 2025

Starszy specjalista ds. obsługi pacjenta

ACS Audika Sp. z o. o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Lwówek Śląski

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Lwówek Śląski

Wskazówki dojazdu

Opis

Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 600 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.

W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.

To oferujemy:

  • Umowę o pracę na cały etat

  • Pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach

  • System wynagradzania, który obejmuje wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 30 lat na rynku

  • Pracę, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o słuch naszych pacjentów

  • Kompleksowy program onboardingu, który pomoże Ci szybko odnaleźć się w nowym środowisku: wsparcie trenerów, platforma szkoleniowa oraz nauka w naszym Centrum Szkoleniowym

  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze protetyki słuchu oraz dofinansowanie do nauki zawodu

  • Przyjazną atmosferę i możliwość pracy w zgranym zespole

  • Dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej oraz do okularów i szkieł korekcyjnych

Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • Telefoniczne umawianie pacjentów na darmowe badania słuchu (praca z tzw. ciepłą bazą)

  • Wykonywanie badań słuchu (po odbyciu szkolenia)

  • Prowadzenie kalendarza wizyt protetyka słuchu

  • Bezpośrednia obsługa pacjenta polegająca na drobnych serwisach aparatów słuchowych (czyszczenie, wymiana części) oraz na udzielaniu informacji o użytkowaniu i pielęgnacji urządzeń

  • Współpraca z zespołem, aby pacjent otrzymał kompleksową opiekę

  • Praca administracyjna w oddziale (przyjmowanie płatności, zamawianie artykułów biurowych)

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w bezpośredniej i telefonicznej obsłudze klienta (głównie połączenia wychodzące)

  • Komunikatywność i cierpliwość

  • Nastawienie na realizację celu

  • Otwartość na poznanie branży protetyki słuchu (uczymy od podstaw)

  • Dyspozycyjność do wyjazdu na kilkudniowe szkolenie wdrożeniowe w naszym Centrum Szkoleniowym w Warszawie (wyjazd w pełni opłacany przez pracodawcę)

Mile widziane:

  •  Gotowość do podjęcia inicjatywy w działaniach promocyjnych oraz edukacyjnych w zakresie profilaktyki słuchu na rzecz społeczności lokalnej

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1015252659
Darmowa aplikacja na Twój telefon