

Starszy specjalista ds. obsługi pacjenta
Lokalizacja
Lwówek Śląski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 600 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.
W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.
To oferujemy:
Umowę o pracę na cały etat
Pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach
System wynagradzania, który obejmuje wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 30 lat na rynku
Pracę, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o słuch naszych pacjentów
Kompleksowy program onboardingu, który pomoże Ci szybko odnaleźć się w nowym środowisku: wsparcie trenerów, platforma szkoleniowa oraz nauka w naszym Centrum Szkoleniowym
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze protetyki słuchu oraz dofinansowanie do nauki zawodu
Przyjazną atmosferę i możliwość pracy w zgranym zespole
Dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej oraz do okularów i szkieł korekcyjnych
Jakie zadania na Ciebie czekają:
Telefoniczne umawianie pacjentów na darmowe badania słuchu (praca z tzw. ciepłą bazą)
Wykonywanie badań słuchu (po odbyciu szkolenia)
Prowadzenie kalendarza wizyt protetyka słuchu
Bezpośrednia obsługa pacjenta polegająca na drobnych serwisach aparatów słuchowych (czyszczenie, wymiana części) oraz na udzielaniu informacji o użytkowaniu i pielęgnacji urządzeń
Współpraca z zespołem, aby pacjent otrzymał kompleksową opiekę
Praca administracyjna w oddziale (przyjmowanie płatności, zamawianie artykułów biurowych)
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie w bezpośredniej i telefonicznej obsłudze klienta (głównie połączenia wychodzące)
Komunikatywność i cierpliwość
Nastawienie na realizację celu
Otwartość na poznanie branży protetyki słuchu (uczymy od podstaw)
Dyspozycyjność do wyjazdu na kilkudniowe szkolenie wdrożeniowe w naszym Centrum Szkoleniowym w Warszawie (wyjazd w pełni opłacany przez pracodawcę)
Mile widziane:
Gotowość do podjęcia inicjatywy w działaniach promocyjnych oraz edukacyjnych w zakresie profilaktyki słuchu na rzecz społeczności lokalnej
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.