stanowisko ds technicznej obsługi nieruchomości
Lokalizacja
Bydgoszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Bydgoszcz
Opis
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl
poszukuje osób na stanowiska:
2 stanowiska
technicznej obsługi nieruchomości
Wymagania niezbędne:
wykształcenie minimum średnie techniczne – preferowane ogólnobudowlane lub pokrewne (sanitarne, elektryczne itp.)
znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania,
bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.),
samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym,
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe ogólnobudowlane
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/o podobnym zakresie obowiązków
znajomość zagadnień z zakresu budownictwa mieszkaniowego
W przypadku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub o podobnym zakresie oraz znajomości zagadnień z zakresu budownictwa mieszkaniowego – wykształcenie techniczne nie jest wymagane.
Główne zadania na stanowisku:
Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości,
Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych nieruchomości,
Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe,
Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym,
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane,
Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
Współpraca z najemcami/właścicielami lokali w zakresie technicznej obsługi nieruchomości,
Kontrola terminów oraz protokołów z przeglądów okresowych nieruchomości wymaganych przepisami prawa budowlanego;
Potwierdzanie merytoryczne faktur za zlecone naprawy/prace konserwacyjne.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
samodzielne stanowisko pracy
stałe godziny pracy
pakiet socjalny
pracę w gronie specjalistów
pracę terenowo – biurową
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?