- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Ursus
Stanowisko ds. administracyjnych
Wynagrodzenie
4 000 - 4 200 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursus
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Stanowisko ds. administracyjnych zasobów Spółdzielni
Miejsce pracy: Warszawa Ursus
Opis stanowiska pracy:
1. Obsługa administracyjna biura Spółdzielni:
· obsługa bieżących spraw organizacyjnych Spółdzielni, w tym:
- obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,
- obsługa interesantów oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących organizacji pracy Spółdzielni, -
- bankowość elektroniczna
· obsługa programu Mieszczanin – SŁONIE
· prowadzenie dziennika korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej również w formie elektronicznej;
· prowadzenie akt lokatorskich;
· obsługa spraw członkowsko-mieszkaniowych;
· analiza kosztów i nadzór nad prawidłowym rozliczeniem pracy podmiotów zewnętrznych oraz pracowników etatowych;
· obsługa organów Spółdzielni (przygotowanie i wysyłanie projektów dokumentów, sporządzanie notatek i protokołów z posiedzeń organów);
· współpraca merytoryczna z Kierownikiem - Administratorem Spółdzielni;
· kontakty z jednostkami samorządu terytorialnego;
· współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną;
· współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym i Kadrowo Płacowym.
2. Wymagania:
· Biegła znajomość MS Office w tym Word, Excel i Power Point
· Doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych,
· Doświadczenie w obsłudze organów osób prawnych,
· Mile widziane doświadczenie w spółdzielni, u zarządcy nieruchomości lub kancelarii prawnej.
· Preferowane wykształcenie wyższe lub średnie techniczne bądź ekonomiczne;
· Znajomość przepisów związanych z administrowaniem nieruchomości, rozliczeniem mediów oraz zasad księgowości;
· Zdolności organizacyjne, umiejętność negocjacji i perswazji;
· Punktualność, komunikatywność, zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność, dokładność i sumienność w wykonywaniu nałożonych obowiązków oraz umiejętności pracy w zespole;
· Kreatywność i zaangażowanie w wykonywaniu czynności związanych z funkcjonowaniem Spółdzielni;
· Dyspozycyjność, empatia i odporność na stres.
3. Wymagane dokumenty:
· CV z oświadczeniem – zgodą na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z RODO).
· Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie – prosimy dostarczyć do wglądu na rozmowę kwalifikacyjną.
· Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie ofert zawierających powyżej wskazana dokumentację na adres mailowy strony Lokatorsko-Własnościowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Budowa (spoldzielnia-budowa.pl) lub prosimy dostarczyć osobiście do biura spółdzielni ul. Plutonu Torpedy 47 w Warszawie;
· Termin spotkania rekrutacyjnego będzie ustalany indywidualnie po otrzymaniu wymaganych dokumentów;
· Rekrutacja odbędzie się osobiście w siedzibie spółdzielni:
· 02-495 Warszawa ul. Plutonu AK „Torpedy” 47
· Oferujemy zatrudnienie na ¾ etatu na umowę o pracę oraz pakiet opieki medycznej.
· Wynagrodzenie w okresie próbnym 4200,00 zł brutto + premia uznaniowa.
· Możliwe jest również zatrudnienie w formie B2B (własna działalność i indywidualne ustalenie stawki)
· LWSM „BUDOWA” zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
Informacje dodatkowe:
Termin składania dokumentów - do 05.05.2024 r.
Data rozpoczęcia pracy – 01.06.2024 r.
Lokalizacja
Warszawa, Ursus
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?