- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Śląskie
- Doradca klienta, sprzedawca - Chorzów
Sprzedawca / Specjalista sprzętu medycznego
Wynagrodzenie
4 500 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Chorzów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Red Med Poland Sp. z o.o. jesteśmy polską firmą dynamicznie rozwijającą się na krajowym rynku od wielu lat. Profil naszej działalności to dystrybucja urządzeń medycznych do zastosowań profesjonalnych, szpitali, klinik, przychodni i gabinetów lekarskich, oraz dla użytkowników domowych do nabycia w sieci sklepów medycznych i aptek.
Jesteśmy zakładem pracy, którego ambicją w relacjach z pracownikami jest stwarzanie możliwości rozwoju i równych szans wszystkim osobom, które są pracowite, ambitne i nastawione na perfekcyjną obsługę klienta.
Naszym pracownikom zapewniamy stabilizację, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, elastyczną formę zatrudnienia dostosowaną do sugestii pracownika oraz atrakcyjny pakiet socjalny.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Sprzedawca / Specjalista sprzętu medycznego.
Zakres obowiązków
Rozliczanie wniosków refundacyjnych NFZ,
Realizacja zamówień ,
Świadczenie kompleksowej obsługi w sklepie, zgodnie z zasadami i standardami firmy,
Doświadczenie w wystawianiu paragonów, faktur, obsługi płatności gotówkowych i bezgotówkowych,
Wsparcie posprzedażowe z zakresu obsługi i reklamacji,
Doradztwo w wyborze produktów i usług, uwzględniając indywidualne preferencje i potrzeby klienta,
Wsparcie techniczne z zakresu sprzedawanych produktów medycznych,
Udział w szkoleniach oraz bieżące uzupełnianie wiedzy z zakresu produktów medycznych,
Nasze wymagania
osoby z co najmniej wykształceniem średnim oraz kwalifikacjami nabytymi do dnia 10 lutego 2009 r w ramach kursu z zakresu towaroznawstwa materiałów medycznych według programu zatwierdzonego przez ministra właściwego do spraw zdrowia organizowanego zgodnie z § 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 stycznia 2003 r. w sprawie kwalifikacji osób wydających produkty lecznicze w placówkach obrotu poza aptecznego, a także wymogów jakim powinien odpowiadać lokal i wyposażenie tych placówek oraz punktów aptecznych (Dz. U. Nr 23, poz. 196) oraz z co najmniej rocznym stażem pracy w zakresie zaopatrzenia w środki pomocnicze lub osoby
która ukończyła studia wyższe na kierunku inżynieria biomedyczna lub
technika ortopedy lub
fizjoterapeuty lub
technika farmaceutycznego lub
magistra farmacji lub
pielęgniarki lub
osoby z co najmniej wykształceniem średnim posiadającej ważny certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji rynkowej „Zaopatrywanie w sklepach w wyroby medyczne produkowane seryjnie” określonej w obwieszczeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie włączenia kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (Monitor Polski z dnia 29.12.2018 r. poz.1269) oraz z co najmniej rocznym stażem pracy w zakresie zaopatrzenia w środki pomocnicze.
Znajomość obsługi Portalu Świadczeniodawcy, w zakresie realizacji zleceń na produkty refundowane,
Znajomość problematyki realizacji zleceń NFZ,
Znajomość branży sprzętu medycznego, wyrobów medycznych i wyrobów ortopedycznych,
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
Komunikatywność, empatyczność,
Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu pracy.
Oferujemy
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00;
wynagrodzenie, stałą pensję i premię uzależnioną od wyników pracy;
pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie medycznej;
możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu;
szkolenia wstępne i produktowe;
Lokalizacja
Chorzów,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?