- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Mazowieckie
- Doradca klienta, sprzedawca - Warszawa
- Doradca klienta, sprzedawca - Śródmieście
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Team Leader Sklepu eobuwie.pl | MODIVO (Concept Store - Nowy Świat)
Grupa MODIVO, właściciel sklepów eobuwie.pl to obecnie jeden z największych graczy na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Kierujemy się innowacyjną strategią omnichannel, która łączy świat offline z online.
Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzalnie – interaktywnymi garderobami. Unikatowy koncept łączy ze sobą w nowatorski sposób salę sprzedaży oraz przestrzeń magazynową.
Oprócz technologii istotną siłą MODIVO są ludzie. To dzięki nim tak prężnie się rozwijamy i zdobywamy kolejne rynki. Otwarte, życzliwe i pomocne – takie są nasze zespoły w sklepach stacjonarnych.
Dołącz do nas i #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie.
Czym będziesz się zajmować?
Aktywną obsługą i wsparciem naszych klientów - doradztwem i przedstawieniem naszego unikalnego konceptu omnichannel, pomocą w zakupach na tablecie, czy w skorzystaniu z interaktywnych przymierzalni
Wsparciem sprzedawców w bardziej wymagających sytuacjach (rozwiązywanie nieprawidłowości i sporów)
Planowaniem dnia pracy zgodnie ze standardami – otwarcie/zamykanie sklepu, podział zadań, ustalanie zastępstw pracowników w przypadku zmian grafikowych, rozliczenia kasowe, analiza wyników sprzedaży i realizacji celów,
Kontaktem z innymi działami wspierającymi (marketing, reklamacje, zwroty, BOK, administracja)
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie technologii na sklepie
Wsparciem kierownika w rekrutacji nowych pracowników
Wdrażaniem w pracę nowych pracowników
Utrzymaniem ładu i porządku na sali sprzedaży
Czego od Ciebie oczekujemy?
Komunikatywności, otwartości i łatwości w nawiązywaniu relacji - czyli tego co ważne w kontakcie z klientem
Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu oraz efektywnego działania w wielozadaniowym środowisku pracy, bo u nas nie ma miejsca na nudę
Minimum półrocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Sprzedawcy
Doświadczenia w prowadzeniu zmiany w sklepie oraz uczestnictwa lub współuczestnictwa w otwarciu/zamykaniu sklepu
Podstawowej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizowania wyników
Umiejętności delegowania, egzekwowania, prioretetyzacji zadań oraz przekazywania feedbacku
Wysokiej kultury osobistej oraz dojrzałości biznesowej
Odpowiedzialności oraz umiejętności wyjścia z inicjatywą w ramach wprowadzania usprawnień na sali sprzedaży
Umiejętności przekazywania wiedzy i sprawnej komunikacji
Co możemy zaoferować?
Rozwój - nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, dodatkowo otrzymasz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe
Atrakcyjne zniżki na zakupy w MODIVO, eobuwie.pl i CCC
Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia
Atrakcyjny finansowo program poleceń pracowniczych
Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników
Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie