Specjalistka ds. wsparcia działu handlowego
Wynagrodzenie
6 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Opis
Dlaczego warto z nami pracować?
Genesismobo to firma technologiczna, która od 20 lat działa na rynku z polskim kapitałem realizując innowacyjne projekty dla branży komunikacji. W przeciwieństwie do dużych korporacji, w naszym zespole panuje luźna, przyjazna atmosfera, a praca ma wyraźny cel i realny wpływ na otaczającą rzeczywistość. Jeśli cenisz sobie elastyczność, samodzielność to dobrze trafiłaś.
W naszym biurze w Warszawie, które bardziej przypomina start-up niż korporacyjne open space, doceniamy indywidualność i inicjatywę. Lubimy współpracować, ale też dajemy przestrzeń, byś mogła działać po swojemu i realizować ciekawe zadania, wyzwania.
Czym będziesz się zajmować?
Będziesz wsparciem działu sprzedaży w codziennych obowiązkach, przygotowując oferty handlowe, kalkulacje cenowe oraz różne analizy
Zajmiesz się analizowaniem postępowań przetargowych – czyli co trzeba zrobić aby złożyć ofertę handlową dla danego przetargu, czyli kilka formalności do spełnienia np. skompletowanie dokumentów przetargowych, w tym załączników takich jak wszelkie zaświadczenia, oświadczenia czy referencje od klientów, oczywiście jeśli interesuje Cię analizowanie przetargów też od strony technicznej, to oczywiście też możesz to realizować
Podczas wdrożeń projektów często trzeba o coś zapytać Klienta, coś mu przesłać czy poprosić aby on przesłał, a więc kontakt z Klientem mailowo i telefonicznie
Dopilnujesz formalności przy zawieraniu umów: uzupełnisz umowy o wymagane dane, sprawdzisz w KRS reprezentację danej firmy, sprawdzisz czy to co jest wpisane w umowie zgadza się z tym co zostało sprzedane Klientowi, zadbasz o podpisy i archiwizację umów – dzięki temu proces sprzedaży i dalej wdrożenia będzie przebiegał sprawnie i bez niespodzianek
Będziesz w dziale handlowym, ale współpracować będziesz również z działem wdrożeń projektów, szkoleń/marketingu i mediów społecznościowych, działem rozliczeń
Będziesz też mieć okazję reprezentować firmę na targach branżowych – to świetna szansa, by poznać branżę i budować sieć kontaktów
Kogo szukamy?
Osoby która…:
Potrafi pracować samodzielnie i z pełną odpowiedzialnością podchodzi do swoich zadań
Jest zaangażowana, sumienna i skrupulatna, dla której terminowość i dokładność to podstawa
Potrafi dobrze organizować czas pracy i działać efektywnie, nawet gdy zadań jest więcej
Jest otwarta, łatwo nawiązuje kontakty i potrafi współpracować z zespołem
Potrafi odnaleźć się w wielowątkowych zadaniach i problemach oraz potrafi myśleć analitycznie
Zna pakiet Microsoft Office (Excel, Word) i jest gotowa nauczyć się naszych systemów i narzędzi wewnętrznych, w tym korzystać ze sztucznej inteligencji (AI)
Ma ochotę nauczyć się naszych produktów – oprogramowania i urządzeń elektronicznych – aby lepiej pomagać zespołowi handlowemu
Mile widziane minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej lub wsparciu administracyjnym lub handlowym
Mile widziane wykształcenie związane z finansami, ekonomią, administracją, informatyką lub innymi kierunkami wymagającymi dokładności i myślenia analitycznego – ale wykształcenie wyższe nie jest warunkiem koniecznym!
Najważniejsze, byś miała chęć do nauki, umiejętności analityczne, odnalazła się w pracy wielowątkowej, pozytywne nastawienie i chęć do zdobywania wiedzy
Co możemy Ci zaoferować?
Pracę, która ma sens, wspierasz dział sprzedaży, który sprzedaje rozwiązania używane przez setki miast i przewoźników w całej Polsce. Koniec końców wspierasz pasażerów komunikacji, którzy korzystają z naszych rozwiązań używając naszej aplikacji mobilnej w telefonie szukając informacji o której przyjedzie ich autobus/tramwaj.
Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji, na umowę o pracę, B2B lub zlecenie – Twój wybór
Elastyczne godziny pracy, abyś mógł dopasować dzień do swojego rytmu życia, (pracę rozpoczynamy między 7 a 9)
Przyjazne biuro w Warszawie, z domową atmosferą i małym ogródkiem, tu nie ma korporacyjnego sztywniactwa, a kawa i świeże owoce to standard
Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i dużą samodzielność w działaniu
Przyjazny, zgrany zespół, który wspiera się nawzajem i chętnie dzieli wiedzą
Pełne wsparcie na start, dzięki któremu szybko wdrożysz się w swoje obowiązki
Prywatna opieka medyczna
Szansę rozwoju w stronę samodzielnego handlowca/inżyniera sprzedaży, jeśli tylko masz na to ochotę i umiejętności
Kilka słów o nas
Jesteśmy firmą technologiczną z polskim kapitałem, obecni na rynku od ponad 20 lat. Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania i nowoczesnych urządzeń elektronicznych dla branży komunikacji miejskiej i regionalnej. Nasza autorska platforma sprzedawana w modelu SaaS obsługuje setki przedsiębiorstw, od władz miast, przez zarządy transportu miejskiego, aż po przewoźników prywatnych i publicznych.
Dostarczamy nie tylko oprogramowanie do nadzoru nad autobusami i tramwajami, ale również aplikacje mobilne dla pasażerów, kierowców i serwisów. Realizujemy projekty z zakresu elektroniki montowanej w pojazdach i na przystankach. Dzięki temu możesz mieć realny wpływ na codzienny komfort milionów użytkowników transportu publicznego.
Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, który nie tylko robi dobre rzeczy, ale robi je po swojemu – wyślij do nas swoje CV! Czekamy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?