Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 18 listopada 2025

Specjalistka ds. Procesów Kredytowych

Kredytowy Poradnik sp. z o.o.

Wynagrodzenie

6 100 - 6 850 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Dębniki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Czyżówka 14

30-526 Kraków, Dębniki

Wskazówki dojazdu

Opis

Szukamy ambitnej osoby na stanowisko Specjalista ds. Procesów Kredytowych, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli jesteś zmotywowana, odpowiedzialna i masz doświadczenie w obszarze kredytów hipotecznych, zapraszamy do aplikowania!

Zakres obowiązków:

  • Obsługa korespondencji mailowej z klientami, bankami i rzeczoznawcami majątkowymi, w tym przekazywanie informacji oraz koordynacja komunikacji w ramach trwających procesów kredytowych.

  • Kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji kredytowej zgodnie z procedurami bankowymi i wewnętrznymi standardami jakości.

  • Zlecanie operatów szacunkowych nieruchomości do rzeczoznawców majątkowych, odbiór gotowych operatów oraz ich archiwizacja w systemie firmowym.

  • Obsługa urządzeń biurowych (skanowanie, drukowanie, kopiowanie) w celu przygotowania fizycznej i elektronicznej dokumentacji kredytowej.

  • Tworzenie folderów z dokumentacją klientów na dysku firmowym, nadawanie właściwego nazewnictwa, porządkowanie oraz bieżąca archiwizacja dokumentów w strukturze firmowej.

  • Wsparcie doradców kredytowych i specjalistów ds. procesów kredytowych w zakresie przygotowania i obsługi wniosków kredytowych oraz koordynacja działań związanych z przebiegiem procesu.

  • Utrzymywanie porządku w dokumentacji oraz czuwanie nad terminowością i poprawnością formalną przesyłanych materiałów.

Wymagania:

Wiesz, czym różni się ZUS od US?

Umiesz rozpoznać rynek wtórny i pierwotny nieruchomości?

Znasz podstawowe pojęcia takie jak dochód, przychód, KPiR czy PIT?

Pracowałeś z dużą ilością dokumentów?

Lubisz porządek, systematykę?

Jesteś dokładna, skrupulatna i odpowiedzialność za powierzone zadania?

Biegle obsługujesz pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzenia biurowe takie jak skanery, kopiarki, drukarki?

Świetnie — szukamy właśnie Ciebie!

  • Doświadczenie w pracy z dokumentami, administracji biurowej lub w branży finansowej.

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.

  • Wysoka dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania.

  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych.

  • Znajomość procedur kredytowych oraz umiejętność analizy dokumentów finansowych – będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.

  • Możliwość awansu.

  • Premie

PROSIMY O WYPEŁNIANIE FORMULARZA Z LINKU PONIŻEJ.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1039150859
Darmowa aplikacja na Twój telefon