

Specjalistka ds. Administracji i Recepcji
Lokalizacja
Tarnawa
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Specjalistka ds. Administracji i Recepcji
Poszukujemy odpowiedzialnej, komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby, która obejmie stanowisko Asystentki Biura i będzie wspierać codzienne funkcjonowanie firmy. Jeśli lubisz pracę z ludźmi, porządek w dokumentach i sprawną obsługę bieżących zadań, ta rola jest dla Ciebie.
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur (podstawowa księgowość: FV, korekty, paragony)
Praca na danych i wprowadzanie dokumentów do systemów
Bieżąca obsługa korespondencji: odbiór i wysyłka paczek, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej
Organizacja pracy biura
Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
dobra organizacja pracy i samodzielność
komunikatywność i wysoka kultura osobista( j. Angielski na poziomie komunikatywnym)
mile widziana znajomość programów do fakturowania (np. Optima)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?