- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Buszewo
Lokalizacja
Buszewo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
FAIR PACKAGING Sp. z o. o. Sp. k.
Aktualnie poszukuję osoby do mojego działu, która obejmie stanowisko
Młodszy Specjalista(ka) / Specjalista (ka) ds. administracji w Dziale Utrzymania Ruchu
- chcesz pracować w firmie opartej na prawdziwych wartościach
- jesteś osobą komunikatywną, potrafisz aktywnie słuchać i wypracowywać wspólne zespołowe rozwiązania
- chcesz mieć realny wpływ na płynność procesu produkcji i usprawniać go każdego dnia
To czekamy właśnie na Ciebie!
Aplikuj już dziś i rozpocznij swoją przygodę w Dziale Utrzymania Ruchu
Jesteśmy przedsiębiorstwem produkcyjnym o ugruntowanej pozycji na rynku. Firmą rodzinną z tradycjami i z 100 % polskim kapitałem. Pracujemy w oparciu o wartości i każdego dnia dbamy o rozwój naszego zespołu. Nasze wyroby z sukcesem sprzedajemy w kraju i za granicą. Głównym odbiorcą naszych produktów jest sektor budowlany oraz sektor opakowań przemysłowych.
Miejscem Twojej nowej pracy będzie Zakład Produkcyjny w Buszewie
(pow. Szamotulski, gm. Pniewy)
Region: wielkopolskie
Co możemy Tobie zaoferować ?
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
· Atrakcyjne wynagrodzenie aby docenić Twoje kompetencje
· Pakiet socjalny w ramach ZFŚS
i to, że każdego dnia docenimy to kim jesteś, co robisz i jak budujesz zespół…
Jakie czekają Cię wyzwania ?
· Tworzenie harmonogramów przeglądów maszyn i urządzeń, prac serwisowych oraz planowanych remontów (ścisła współpraca z Działem Planowania Produkcji w zakresie zapewnienia optymalnej pracy linii produkcyjnych),
· Sporządzanie raportów dotyczących typów i czasów awarii i przeprowadzonych prac,
· Wsparcie Kierownika Utrzymania Ruchu w analizie danych dotyczących awaryjności maszyn i urządzeń oraz wdrażaniu działań korygujących i zapobiegawczych,
· Realizacja zadań administracyjnych w tym monitorowanie realizacji zgłoszeń oraz zapewnienie rzetelnej kontroli ich realizacji z wykorzystaniem narzędzi stosowanych w Dziale Utrzymania Ruchu,
· Współpraca i kontakt z zewnętrznymi firmami serwisowymi (zlecanie usług, odbiór i rozliczenie zleceń zewnętrznych).
· Zamawianie części oraz prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej z dokonywanymi zakupami,
· Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji organizacji i planowania Działu Utrzymania Ruchu (stała optymalizacja bieżącego procesu, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań)
· Kontrola stanów magazynowych części i podzespołów w tym zamawianie i przeprowadzanie inwentaryzacji magazynu (inwentaryzacje kroczące i całościowe)
· Poszukiwanie nowych dostawców części i podzespołów oraz negocjowanie warunków zakupu
· Odpowiedzialność za zarządzanie dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń (dbałość o kompletność, aktualność danych i dostępność dokumentów).
· Wsparcie Kierownika Utrzymania Ruchu w opracowywaniu budżetu kosztowego remontów i napraw, nadzór nad jego realizacją.
Nasze wymagania:
· Wykształcenie techniczne: wyższe lub średnie (mile widziani także studenci w trakcie nauki),
· Znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym – warunek konieczny),
· Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów,
· Umiejętność współdziałania w zespole w tym doświadczenie w pracy z różnymi działami w firmie (uzgadnianie celów, terminów realizacji, osób odpowiedzianych, monitoring zadań),
· Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne (doświadczenie w harmonogramowaniu prac i/lub zarządzaniu projektami będzie dodatkowym atutem),
· Dokładność w wykonywaniu obowiązków oraz zdolność analityczne myślenia,
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny.
· Czynne prawo jazdy kat. B.
Co jeszcze będzie mile widziane ?
· Doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku gdzie wymagana była wiedza techniczna z zakresu mechaniki /elektryki / automatyki oraz organizacja pracy działu,
· Doświadczenia w pracy z systemami klasy ERP (w szczególności zarządzanie modułem CMMS).
· Znajomość budowy maszyn, mechaniki i automatyki oraz wymogów prowadzenia Dokumentacji Technicznej
· Praktyczna znajomość programu AutoCAD oraz czytania rysunków technicznych,
· Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej,
i to, że po pracy także masz pomysł na siebie i czas na rozwój Twoich zainteresowań.
Lokalizacja
Buszewo,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?