

Specjalista/-tka ds. wsparcia klienta (język niemiecki)
Wynagrodzenie
9 000 - 9 200 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Opis
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Istotne:
Pracodawca wymaga 1-2 dni w tygodniu w biurze w Krakowie, reszta pracy odbywa się zdalnie
Zakres obowiązków
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia
posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
Poszukiwane kompetencje
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2+/C1 oraz angielskiego : poziom B2
minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta / reklamacjach
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
wynagrodzenie podstawowe : 9 000 PLN brutto, umowa o pracę
praca w standardowych godzinach, poniedziałek - piątek
praca w systemie hybrydowym : maksymalnie 1 dzień lub 2 w Krakowie w tygodniu, reszta zdalnie
pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.