- Strona główna
- Praca
- Logistyka, zakupy, spedycja
- Zakupy
- Zakupy - Mazowieckie
- Zakupy - Warszawa
- Zakupy - Śródmieście
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Przygotowywanie zamówień i przesyłanie ich do dostawców (mailowo, w formularzach lub na stronie), monitorowanie i koordynacja całego procesu;
Wyjaśnianie nieścisłości i problemów związanych z dostawami - komunikacja z zewnętrznym magazynem, sklepami firmowymi, dostawcami i firmami transportowymi;
Zapewnienie adekwatnego poziomu zapasów z uwzględnieniem wskaźników rotacji i kosztów magazynowania oraz transportu;
Zgłaszanie i rozliczanie reklamacji u dostawców, monitorowanie ich realizacji;
Przygotowywanie raportów i analiz związanych z rotacją i sprzedażą produktów, grup produktowych, OOS, formułowanie wniosków i rekomendacji dotyczących zatowarowania i zmiany w asortymencie; cykliczna ocena asortymentu i dostawców;
Bieżący kontakt z dostawcami, firmami transportowymi, spedycyjnymi, agencjami celnymi oraz budowanie długoterminowych relacji;
Monitorowanie statusu realizacji zamówień i kontrola zgodności dostaw z zamówieniami – jakość, terminowość, ilość;
Znajomość procedur celnych oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zamówień i dostawami z EU, Wielkiej Brytanii, USA, Kanady i Chin;
kontrola procedur importowych (WNT, import), dokumentacji do odpraw celnych i obiegu dokumentów, tłumaczenie faktur oraz wyjaśnianie wszelkich spraw z tym związanych;
Obsługa klientów hurtowych;
Wpisywanie faktur zakupowych i korekt do systemu;
Obsługa faktoringu;
Sporządzanie raportów i analiz
Nasze wymagania
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zakupów/zamówień - warunek konieczny
Zdolność analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
Umiejętność i chęć do pracy z dużą ilością danych;
Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole;
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności zaawansowana obsługa MS Excel;
Doświadczenie w negocjacjach bezpośrednich poparte sukcesami;
Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
Znajomość procedur celnych, importowych oraz spraw związanych z logistyką i magazynowaniem towarów;
Chęć do pracy i uczenia się;
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów;
Dbałość o szczegóły, dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu;
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (mail, video rozmowy, okazjonalne spotkania F2F) – środowisko międzynarodowe.
Chęć do pracy i uczenia się - zaangażowanie jest kluczowe.
To oferujemy
Aktywny udział w rozwoju firmy
Adekwatne do Twojej wiedzy i kompetencji warunki płacy
Możliwość realizacji swoich ambicji i pomysłów
Zniżki pracownicze na zakupy w salonach reFForm i Secret Place
Wyposażone miejsce pracy jest dla nas oczywistością
praca stacjonarna w biurze w centrum Warszawy - nie pracujemy zdalnie i hybrydowo
umowa o pracę lub B2B
O nas
Tworzymy firmę specjalistów, która poprzez rzetelne i adekwatne wsparcie klientów, codziennie wpływa na satysfakcję i radość z życia. Funkcjonujemy w branży wymagającej otwartości i rozumienia potrzeb ludzi do bycia szczęśliwym oraz spełnionym.
Jesteśmy czołowym dystrybutorem na rynku hurtowym i detalicznym w Polsce. Prowadzimy sprzedaż we własnych sklepach detalicznych, online oraz na marketplacach.
Jeśli doczytałeś/doczytałaś do końca - aplikuj.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie